רשומות

יום ראשון, 21 במרץ 2021

הכירו את רשת המיטות והמזרנים נייטי סנטר המציעה מבחר מיטות, מזרנים וספות אירוח במחירים מפתיעים ליום הבחירות ולחג הפסח


לקראת חג הפסח כולנו אוהבים לחדש ולהתחדש. מנקים את הבית ביסודיות, משפצים ורוכשים פריטים חדשים. רשת המיטות והמזרנים נייטי סנטר, משווקת סילי וסטיילבד,  מציעה לקראת החג ויום הבחירות מגוון רחב של מיטות ומזרנים שיתאימו לכל מטרה: לחדר השינה, לחדרי ילדים ונוער, לממ"ד כשבאים אורחים ולפינות אירוח, במחירים זולים משמעותית. כיוון שהמלאי מוגבל שווה מאד להזדרז ולהגיע לסניפי הרשת כדי להתחדש במיטה ומזרן איכותיים וטובים.




           אני מנסה את המזרון הכי נחשב וכרית של סילי רכה ונעימה

בעל הרשת הוא ינון רז. נפגשתי איתו בסניף אשר בחוצות המפרץ כדי לשמוע על סוגי המזרנים השונים ומה הייחוד שלהם לעומת רשתות אחרות. הסניף בחוצות המפרץ מרווח ונעים וניתן להתרשם ואף לנסות את המזרנים השונים כדי להתאים לעצמנו את המזרן המתאים לנו ביותר.

בעל הרשת ינון רז

"אנחנו מוכרים מספר סוגי מזרנים" סיפר לי ינון. "המזרן הייחודי רק לנו והנמכר רק אצלנו הוא פרי פיתוח ומחקר של שנים שנעשה יחד עם האגודה הישראלית לכירופרקטיקה. בעזרת טכנולוגיית מולטי בלאנס ומתוך נקודת מוצא שהאגן שוקל יותר מאשר הראש והרגליים פיתחנו מזרן עם תמיכה משתנה לאורך המזרן, כאשר יש תמיכה אחידה לאורך כל הגוף וכך השינה טובה הרבה יותר."




"היום הטכנולוגיה מתקדמת מאד וקל לייצר מזרן זול ופשוט. מדביקים מספר ספוגים יחד, עוטפים בבד והרי לנו מזרן שיכול להימכר במחיר זול מאד. אנחנו מייצרים מזרנים אשר האגודה הישראלית לכירופרקטיקה חקרה ופיתחה איתנו. למזרנים אנחנו נותנים 10 שנים אחריות והאמת היא שהם מחזיקים הרבה יותר שנים."

"אילו מזרנים נוספים אתם מוכרים?" שאלתי

"מזרוני SEALY-סילי,






"מזרן נוסף הנמכר אצלנו הוא הפרייבט לייבל של החנות. המזרן היקר ביותר של מנדלבויים. מדובר על מזרן דו צדדי הנקרא בלו לייבל. בצידו האחד בד קולד-בד מקרר רך ונעים המותאם לעונת הקיץ ובצידו השני שכבת ויסקו מחממת, נעימה ומפנקת לחורף"




בסניף ניתן למצוא גם ספות נוער שחלקם גם מותאמים למבוגרים עם תמיכה הולמת וטובה. בנוסף, תמצאו במקום ספת מיני אשר ינון קורא לה "ספת ממ"ד" והיא בגודל של 140 ס"מ הנפתחת לגודל של 190 ס"מ. מושלמת לאירוח, לא תופסת מקום רב, נוחה ומוצלחת.






מבצעים

1.      מיטה זוגית ומזרן זוגי כולל ארגז מצעים החל מ- 4600 ₪.

2.      מיטות נוער החל מ- 3200 ₪

3.      ספות אירוח החל מ- 2700 ₪

4.      מיטות מתכווננות- 10% הנחה.

 

הסניפים יהיו פתוחים ביום הבחירות החל מ-9.00 ועד 21.00.

אל תפספסו, זו ההזדמנות להתחדש במזרנים איכותיים ומשובחים במחירים נוחים במיוחד.

המלאי מוגבל

סניפים: סטייל-בד- חוצות המפרץ, רחוב החרושת 9 בצמידות לכניסה לאולמי הנסיכה.

נייטי סנטר- תל חנן, מתחם "מבנה"

טלפון: 04-8114042

אתר: לחצו כאן

פייסבוק: לחצו כאן

 

3 תגובות: