רשומות

יום שישי, 6 במרץ 2020

הכירו את הקוסמטיקאית הפראמדיקלית מימי שגב המתמחה במגוון טיפולי קוסמטיקה וטיפולי איפור קבוע


הקליניקה של הקוסמטיקאית הפראמדיקלית מימי שגב נמצאת במתחם "שרונה ספייס" בעיר התחתית חיפה. הקליניקה מספקת טיפולי יופי מתקדמים בתחום האסתטיקה בהובלתה של ד"ר ויקי תושיה, מומחית לאסתטיקה בעיצוב הפנים. את ד"ר ויקי תושיה ואת מימי שגב הכרתי בזכות חני לביא המנהלת את רדיו לב העיר שעשתה את החיבור בינינו. הכרתי שתי נשים מקצועניות בתחומן, בעלות ידע רב, המעניקות טיפולים מתקדמים ואיכותיים בתחום האסתטיקה.

מימי שגב סיפרה לי שבנוסף לטיפולי קוסמטיקה היא התמחתה גם במגוון טיפולי איפור קבוע בשיטות שונות. התייעצתי איתה לגבי הגבות שלי שהיו במצב גרוע לאחר שנים של מריטה, עד כדי כך שהפכו להיות דקות מאד. מימי המליצה לי לעבור עיצוב ואיפור קבוע בגבות וקבענו מועד לטיפול. ציפיתי לכך מאד והייתי סקרנית לגבי התוצאות. מימי ביקשה שאשריין לטיפול כשלוש שעות. "את איתי עד שאנחנו מסיימות" צחקה.


לפני ואחרי

את הטיפול התחלנו במריחת משחה מאלחשת על הגבות ואכן המשחה עזרה והטיפול אינו כואב כלל. חשים מעט אי נעימות ולא יותר מכך. לאחר האלחוש מימי ציירה לי על הגבות ותחמה את גבולות הגבה ורק אז התחילה במלאכת העיצוב. איפור קבוע הוא מעין קעקוע, אך כיוון שנעשה רק מעל העור הוא מחזיק כשנתיים ויש לחדש אותו. מימי מחליפה במשך העבודה כ-3 מחטים ועובדת בדייקנות וסבלנות רבה. 

                            גבה אחת אחרי ואחת לפני

לטיפול שלי השתמשה מימי בשיטת השערה בשילוב שיטת הפודרה, היוצרת הצללה טבעית לגבות. שילוב 2 השיטות נתן לגבות מראה מלא יותר וטבעי והתוצאות, בעיניי, היו מושלמות. מגבות דקיקות קיבלתי גבות סימטריות, יפות והולמות למבנה הפנים.

התוצאות כאן בווידאו ובצילומים.



אחרי


מימי סיפרה כי הגיעה לנושא של איפור קבוע מתוך אהבתה לאמנות. ואכן, זו אמנות לעצב תווי פנים. גבות, שפתיים ועוד. העיסוק באמנות שליווה אותה במשך שנים, ממשיך ללוות גם היום וזה עוד תחום אותו היא מפתחת ומעניקה ללקוחותיה.

                  מימי ואני לאחר עיצוב הגבות

הבחירה לפתוח קליניקה במתחם "שרונה ספייס" נבעה מהרצון להיות באזור עסקי עכשווי ומתקדם, בו נמצאים ופועלים אנשי העידן החדש. נשים וגברים המשלבים עבודה, טיפולים, ספורט ובילויים. המצאות הקליניקה בתוך המתחם, מאפשרת לעובדים בו לקפוץ לטיפול, תוך כדי, וליהנות מהטיפולים המתקדמים שניתנים בו מידי ד"ר תושיה ומימי שגב. המתחם נמצא בעיר התחתית הנהנית כיום מפריחה מחודשת וקרוב לתחבורה ציבורית כמו המטרונית והרכבת. קל מאד להגיע למקום.

ד"ר תושיה עוסקת במגוון טיפולים של עיצוב הפנים כמו הזרקת בוטוקס, חומצה היאלרונית, עיצוב שפתיים ועוד. מימי שגב מציעה מגוון טיפולים קוסמטיים ואיפור קבוע. בין הטיפולים: טיפול באקנה, בכתמי עור, טיפולי אנטי אייג'ינג לחידוש העור והגברת ייצור הקולגן. "אפשר להראות זוהרת ומטופחת בכל גיל"- אומרת מימי. "תפקידי לבנות לכל לקוחה תכנית טיפולים אישית שתביא לתוצאה הכי טובה עבורה. הטיפול שלי אינו טיפול מפנק ואינו מבוסס על עיסוי לפנים כפי שנהגו בעבר. מי שרוצה להתפנק שתפנה לספא. אני בונה תכנית המבוססת על תכשירים פעילים כמו חומצות, כדי להגיע לתוצאות" היא אומרת. בנוסף, כאמור, ניתן להגיע לטיפולי איפור קבוע מגוונים ובשיטות שונות אותן מתאימה מימי אישית לכל לקוחה.

לסיכום, הטיפול שאני עברתי לעיצוב הגבות נעשה במקצועיות רבה, תוך חשיבה על כל פרט ופרט והתייחסות אישית וחמה. התוצאות נהדרות בעיניי ואני מרוצה מאד וממליצה בחום להגיע וליהנות משרותיה של מימי.

טלפון – 04-8343263

נייד- 0526608636

מימי שגב בפייסבוק- לחצו כאן

תגובה 1: