רשומות

יום שבת, 9 בנובמבר 2019

מסעדת דיאנא בנצרת- מסורת גסטרונומית טעימה ואהובה



ביקור במסעדת דיאנא הוא תמיד מהנה וטעים. המסעדה הממוקמת במרכז נצרת, ברחוב פאולוס, מזמנת למבקרים לא רק אוכל מסורתי ערבי, אלא גם אפשרות לסייר בנצרת וליהנות מהאווירה הייחודית שבה, מהשווקים, הכנסיות והנוף המרהיב. אנחנו מגיעים לנצרת די הרבה, כי יש מצרכים שאקנה רק שם. כמו יוגורט עיזים ביתי, צלעות טלה ותבלינים.

מסעדת דיאנא היא מסעדה וותיקה, אהובה ומוכרת מאד. משמח תמיד לחזור אליה ולטעום מהאוכל המסורתי, הביתי, הטעים והטרי המוגש במסעדה. אוכל ערבי מבית אמא וסבתא עליו גדלו מייסדי המסעדה והשף שלה חמיד ספאדי אשר עובד במסעדה מראשית ימיה, לצידו של מייסדה אבו אלדוחול ואחיו של דוחול, (שעזב לפני כשנה) השף וסים ספאדי שעובד אף הוא במסעדה מזה 35 שנה. יחד כולם חיים ונושמים את העסק וחשוב מכל -שומרים על מורשת קולינארית משפחתית בת  45 שנה. 
               כניסה למסעדה


                     פנים המסעדה.
מסעדת דיאנא הרשימה אותי במיוחד בזכות המנות הבשריות המצוינות שלה. אין כמו הקבב שלהם שנעשה מבשר טלה טחון, או צלעות הטלה הנהדרות. ומי שאוהב שישליק ייהנה מאד מהשישליק המוגש אצלם.


            מכינים וקוצצים את בשר הטלה עבור הקבבים
גם המנות הראשונות שלהם מיוחדות וטעימות ומבוססות על הרבה ירק וחומרי גלם טריים ומשובחים. השולחן שלנו התמלא בעשרות מנות פתיחה. ספרתי 29 מנות ויש לי אזהרה, תטעמו מעט כי אחרת לא תצליחו להגיע למנות העיקריות.


על השולחן שלנו הונחו- סלטי חצילים במגוון טעמים, סלט טחינה, סלט גזר, חומוס נהדר, סלט אבוקדו, סלט חסה עם צימוקים, סלט צנון, כרובית בטחינה, סלט ירקות קצוץ דק, סלט קישואים, סלט עלים ירוקים, תבולה נהדרת שהוגשה באופן אסתטי במיוחד ככדור מלא בטעמים, מסבחה- גרגרי חומוס חמים עם חמאה, שום ולימון, מעדן שאתם חייבים לטעום ממנו, לבאנה ובוודאי שכחתי עוד כמה.



למנות ביניים הוגשו לנו קובה וכדורי פלאפל מוארכים וטעימים מאד וקובניה בשר עם בורגול וצנובר. (105 ₪) תוכלו גם לבחור ב: תבשיל מועלאק (55 ₪ )- חלקי פנים של טלה מוקפצים יחד עם דבש וסירופ רימונים, חומוס עם בשר טלה (70 ₪ ), ראס אל-עספור( 80 ₪).


הגענו למנות העיקריות שבעים למדי. אך, מי יכול לעמוד בפני הצלחת הענקית שהכילה קבב טלה קצוץ, צלעות טלה ושישליק טלה. מנה מעורבת (120 ₪) שמספיקה לזוג. אנחנו לא הצלחנו לסיים.

תוכלו לבחור במנה שתכיל רק סוג אחד של בשר כמו קבאב טלה 89 ₪, פילה טלה על מקלות אקסוס 135 ₪, שישיליק טלה 95 ₪, קפתה- בשר טלה קצוץ עם טחינה או רוטב עגבניות, כתף טלה מבושל עם ירקות עונתיים 125 ₪, שיפודי פרגית 75 ₪, סטייק עוף 75 ₪, דגי דניס או מושט 90 ₪, שרימפס 125 ₪, קלמארי 90 ₪ ועוד.
קינוחים: לא לוותר על הכנאפה והסחלב המצוינים ויש גם בקלאווה בשלל טעמים, עוגת גבינה ועוגת שוקולד. 



כמו כן מציעה המסעדה מספר מנות טבעוניות מתחלפות.
ניתן לערוך במסעדה אירועים עד 80 איש, כשהתפריט יורכב יחד אתכם.
לסיכום: מסעדת דיאנא מגישה אוכל מסורתי, ביתי וטעים, המבוסס על האוכל הערבי מהבית. שלל סלטים לפתיחה, מנות ביניים מיוחדות ושיא הארוחה מבחר בשרים מצוינים. המנות נדיבות מאד, השירות אישי, מהיר ומוקפד. לאחר הארוחה או לפניה בקרו בכנסיות, טיילו ברחובות העמוסים ומבטיחה לכם שתגלו כל מיני הפתעות מעניינות. אנחנו בחרנו לטייל וליהנות מהנוף המפעים.



שעות פתיחה- יום א'- ש'- 1200-2300
דיאנא: רחוב פאולוס הששי 51 נצרת
טלפון להזמנות: 04-6572919. מומלץ להזמין מקומות מראש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה