רשומות

יום חמישי, 14 בנובמבר 2019

מסעדת "משפחת שכטר" –המקום המושלם לאוהבי בשרים מעושנים



אנחנו משפחה של אוהבי בשרים. מילים כמו ספייריבס, אסאדו ובריסקט גורמים לנו לשמחה. לכן, רציתי להגיע אל מסעדת "משפחת שכטר" שמתמחה בבשרים מעושנים בסגנון ברביקיו אמריקאי והייתי סקרנית לטעום את הבשרים שלהם.



יצא שהגענו ביום לא פשוט. המצב הביטחוני היה רגיש וגם בגוש דן נסגרו בתי ספר, מקומות בילוי ועסקים. אבל, ניסים ברכה, אחד מהבעלים הציע שנבוא וציין שיש במסעדה ממ"ד ומרחב מוגן. כך שבחרנו להגיע ובמקום לשבת בבית להקשיב לחדשות ולדאוג, לטעום בשרים מעושנים ולהשוות בין הטעמים. הסתבר שההחלטה שקיבלנו הייתה מצוינת. האווירה במסעדה הייתה נהדרת, התאפשר לי לשוחח עם אנשי הצוות ועם ניסים. לראות מקרוב את המעשנה ואת העבודה במקום וליהנות מכל רגע.




                מכינים את הבשרים
                    ניסן עובר קורס קצר בברמנות




אומר כבר בתחילה, זו מסעדה לאוהבי בשר. מי שלא בעניין, יוכל אולי להסתפק בקינוחים המצוינים, או במנות ראשונות של ירקות על הגריל וסלט קיסר. אך, מי שאוהב בשרים ייהנה מבשרים מעושנים באיכות גבוהה ובטעמים ללקק את השפתיים.

המסעדה מעוצבת בסגנון משפחתי חמים ונעים מאד. ניסים ברכה, סיפר לי כי הוא עיצב את המקום בעצמו ולטעמי עשה עבודה מצוינת. אהבתי את הבחירה בשנדלירים בשלל צבעים שמכסים את כל התקרה. את הספות הנוחות ואת התחושה שהגענו למסעדת ברביקיו אמריקאית/יהודית מברוקלין. גם שם המסעדה מתאים בול. משפחת שכטר היא משפחת שוחטים יהודים שהיגרו בתחילת המאה הקודמת לניו יורק ועל שמם נקראת המסעדה. ואגב, אני מבינה קצת יידיש ושכטר ביידיש זה שוחט.

ניסים סיפר לי על הרעיון למסעדת בשרים מעושנים שתהיה שונה ממסעדות בסגנון זה. בשרים באיכות מעולה, בסגנון מעדניות ניו יורקיות, שהתיישנו במשך שעות במעשנה והם מלאי טעם. " אני בעסקי קולינריה כבר שנים ויש לי עוד מסעדות" אמר ניסים " אך המסעדה הזו קרובה לליבי". ואכן, ההשקעה ניכרת ואנשי הצוות מקצועיים וחביבים מאד.




מה אכלנו?

התחלנו עם מנות ראשונות של מיקס פטריות על מצע פולנטה (46 ₪)- פטריות עסיסיות עשויות על הגריל, עם טעם קל של חריכה, מוגשת על פולנטה נימוחה. מנה מצוינת וטעימה מאד.



דנוור על הגריל (59 ₪)- המנה המומלצת שלי בראשונות. נתח בשר הבריסקט נחתך לפרוסות מלאות רכות וטעם, מוגש על קרם סקורדליה (שום ושקדים) וביחד חגיגה של טעמים. מנה אליפות.



קרפצ'יו סינטה עם שבבי פרמז'ן (59 ₪) מנה פיקנטית במיוחד עם פלפלים חריפים וגם פיסטוק. אחת ממנות הקרפצ'יו הטעימות שאכלתי. הטעמים משתלבים, הפיסטוק מוסיף קרנצ'יות ופרוסות הבשר הדקיקות מצוינות.



עיקרית

בחרנו במנה זוגית של מבחר בשרים מהמעשנה ומהגריל.(278 ₪) המנה מכילה ספייריבס, אסאדו, בריסקט, נקניקיה ביתית. אני התנפלתי על הספייריבס שהיו מעולים ועסיסיים והגלזורה מלאת טעם . אכלתי בידיים ונהניתי מכל ביס. הבריסקט נעשה היטב והיו לו טעמי עישון מובחנים, שהוסיפו לטעם והאסאדו החליק מהעצם והיה רך ועדין וטעים מאד. לטעמי, זו המנה למי שרוצה לטעום את הבשרים השונים במקום וליהנות מכל מה שיש למעשנה ולגריל להציע.
המנה מגיעה בלוויית סלט ירוק טרי ותפ"א.




מנות עיקריות נוספות שניתן למצוא בתפריט: בריסקט וספייריבס, כתף טלה, אנטריקוט, סינטה, המבורגר, סטייק פרגית, נתחי פרימיום ולאמיצים במיוחד קרש הצגה הכולל הכל מכל- 4 קילו של בשרים.

קינוחים

בחרנו ב-2 קינוחים

קרם ברולה, נעשה במקום. (42 ₪) מנת קינוח קלאסית, טעימה מאד ואהובה.


מגנום, (42 ₪) מנה מושחתת במיוחד של ארטיק מגנום ועוגת שוקולד.



אני רוצה לציין גם את הקוקטייל המדהים ששתיתי מלבי- אננס. טעים טעים ומוגש באופן חוויתי במיוחד.




לסיכום

אוהבי הבשרים יחגגו במסעדה. יופי של בשרים איכותיים, בטעמי ברביקיו מעושנים, מתובלים ביד רגישה וטעימים מאד. בנוסף, אין לוותר על המנות הראשונות ועל הקוקטיילים שבמקום. אנחנו נהנינו מאד ואין ספק שנשוב.
גילוי נאות: היינו אורחי המסעדה


משפחת שכטר בפייסבוק - לחצו כאן
כתובת: פארק פרס, שדרות ירושלים 220 חולון.
פתוח בימי ב'- שבת החל מהשעה 18.30 ועד 2400.
טלפון: 050-3070222.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה