רשומות

יום שני, 18 בנובמבר 2019

המלצה על ספרי פעוטות חדשים ומשמחים



אהבת הספר מתחילה מוקדם מאד. גם תינוקות בני מספר חודשים ייהנו מספרי ציורים צבעוניים וכשהם גדלים מעט תנו להם ספרי פעוטות קשיחים, שיש בהם עניין והפתעה והם מותאמים לגילם. אני רוצה להמליץ לכם על מספר ספרי פעוטות כאלה, שיעסיקו את הקטנים ויגרמו להם הנאה רבה.

"שומעים מי בא?" מאת ג'יימי קיפל-אלשי


ספר קרטון קשיח מתוק במיוחד, העוסק במרומז בסיפור תיבת נוח והתכנסות יחדיו. השאלה החוזרת עליה יחזור הפעוט היא- מי בא? ואז קרבים ובאים זוגות זוגות של בעלי חיים.
"מי הומות גור-גור-גור?"
"ומי הם אלה קטנטנים, אצים- רצים?"
"ומי גע-גע-גע מגעגעים?"

וכך הלאה מגיעים בעלי החיים.
"ומי בראש הטור צועדים, מחייכים, נרגשים? אנשים! "
"הם יודעים כי בשעה של סערה ופחד, טוב לחברים להיות ביחד! "

הילדים ייהנו לקרוא יחד אתכם את הסיפור, לדפדף, להביט בציורים ולדעתי, לאחר מספר הקראות, הם כבר ידעו לחזור לבד על הסיפור.

חוויתי, מהנה ומומלץ.

"שומעים מי בא?" מאת ג'יימי קיפל-אלשי. איורים: מרק לומר, מאנגלית: שהם סמיט ואמנון כץ, הוצאת "דני ספרים", 9 כפולות, ספר קרטון קשיח, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     

"קופיקופאזל בגן החיות" מאת תמר בורנשטין-לזר



קופיקו האהוב מהסדרה הקלאסית הידועה, מגיע גם אל הפעוטות בספר פאזל המותאם לגילאי שנתיים ומעלה. הספר הוא ספר קשיח הכולל בין דפיו 3 פאזלים. כל פאזל בן 9 חלקים גדולים.
דף אחד מיועד לסיפור ובדף השני פאזל שציורו עוסק בסיפור.

הסיפור עוסק בקופיקו השובב היוצא לטייל בגן החיות עם נוגה ופוגש את כל החברים. הוא יפגוש בגן את מלך החיות,את הקנגורו, את הארנב, הצב ועוד חיות נחמדות.

אחרי שמסיימים לקרוא, מרכיבים יחד את הפאזלים.

האיורים הם של דדי וגנר והם מלאי חן, משעשעים, צבעוניים וכובשי לב.

"קופיקופאזל בגן החיות" מאת תמר בורשטין-לזר. איורים: דדי ונגר, הוצאת "דני ספרים", 3 כפולות, ספר קשיח לפעוטות, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       

"קופיקופאזל בפארק" מאת תמר בורנשטין-לזר



ספר נוסף ונחמד מאד בסדרת "קופיקופאזל". כאמור, מדובר על ספר קשיח שבין דפיו הקשיחים 3 פאזלים המורכבים מ-9 חלקים גדולים העוקבים אחר הסיפור.

הסיפור הפעם עוסק בקופיקו היוצא ליום כיף בפארק ונהנה מפיקניק טעים עם כל החברים. קופיקו מטפס אל צמרת העץ, מתרוצץ בפארק, משחק בכדור עם איתי הפעוט ומסיים את כל מה שיש לו בצלחת.

גם כאן האיורים הם של דדי ונגר והם מחויכים, מקסימים ושובי עין. 


"קופיקופאזל בפארק" מאת תמר בורשטין-לזר. איורים: דדי ונגר, הוצאת "דני ספרים", 3 כפולות, ספר קשיח לפעוטות, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       

"קופיקו בייבי מקלחת ולישון" מאת תמר בורנשטין-לזר



ספר קשיח וחמוד מאד העוסק בנושא שמטריד לא מעט הורים. איך מתארגנים לפני השינה ומשכיבים את הילדים לישון.

הילדה נוגה לא כל כך אוהבת להתקלח לפני השינה. היא מפחדת מהמים הרטובים, ולפעמים פשוט "שוכחת" ללכת למקלחת. אבל לקופיקו שלנו יש רעיון מבריק איך לעזור לה להתגבר על הפחד מפני המקלחת, וללכת לישון עם חיוך על השפתיים וכוכבים בעיניים.

לספר מצורפים כוכבי פלסטיק להדבקה על הקיר.

את הספר מלווים האיורים ההומוריסטיים, הצבעוניים והיפים של דדי ונגר

" קופיקו בייבי מקלחת ולישון" מאת תמר בורשטין-לזר. איורים: דדי ונגר, הוצאת "דני ספרים", ספר קשיח לפעוטות, מנוקד. מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       

"צלילים ראשונים" ספרים מנגנים לפעוטות




סדרה של 3 ספרים מנגנים לפעוטות. זו סדרה מקסימה ומומלצת שהקטנים ייהנו ממנה מאד, ילמדו ממנה ואף יחקו את הצלילים שהם שומעים. בכל ספר 6 כפולות, של ציורים ובהתאמה הצלילים המתאימים.

הספרים בסדרה: חיות משק, כלי נגינה, כלי רכב.

בספר כלי נגינה נמצא: גיטרה, חלילית, חצוצרה, פסנתר, כינור ותוף.
בספר כלי רכב נמצא: מכונית, מטוס, כבאית, רכבת, אנייה וטרקטור.
בספר חיות משק נמצא: תרנגול, סוס, פרה, חתול, כלב וכבשה.

הציורים גדולים וברורים וכל ציור מלווה בפסקה המבהירה מה אנחנו רואים בציור.



"צלילים ראשונים" – סדרת 3 ספרים מנגנים לפעוטות. הוצאת "דני ספרים", 3 הספרים בסדרה: חיות משק/כלי נגינה/כלי רכב – עמודים קשיחים, כל ספר כולל 6 כפולות, מנוקד. מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה