רשומות

יום שני, 25 בנובמבר 2019

"ליידי קומפורט" יוצאת עם קולקציית סתיו- חורף 2019-2020



לקראת עונת החורף החלטתי שהגיע הזמן לרענן את ארון הנעליים שלי. באופן טבעי קפצתי לסניף "ליידי קומפורט" הסמוך אלי, לבדוק מה חדש ולהתחדש בזוג נעליים נוחות ואיכותיות. כי אצלם האימומים נוחים והנעליים הם כמו כפפה לרגל, נוחות מאד ונעימות מאד.

הבחירה לא קלה כי המבחר גדול ובסניף ניתן למצוא מגוון סגנונות ונעליים לכל מטרה ולכל טעם. כל מי שרוצה להיות אופנתית ועכשווית תוכל למצוא את מבוקשה. הן מבחינת הדגמים, הטקסטורה, הצבעים, השילובים והטעם האישי.





קולקציית הסניקרס של "ליידי קומפורט" מביאה שילובים מעניינים של בד קטיפה עם פרווה, סניקרס מנומרות שהם להיט, לשוניות פרווה וגם סניקרס לורקס בצבעי זהב וכסף למי שרוצה לזהור.


סניקרס של ליידי קומפורט צילום קורל סילקו 

סניקרס של ליידי קומפורט צילום קורל סילקו 


סניקרס של ליידי קומפורט צילום קורל סילקו 

האופנה, השנה, קורצת לעבר לשנות השמונים וניכר שהגעגועים לנוסטלגיה מביאים איתם את הפריטים שכיכבו באייטיז, עם הניטים, קסטות והצבעוניות הכובשת וכמובן הסניקרס שליוו כל לוק וזכו למקום של כבוד כמנצחים הגדולים. הסניקרס מלווים אותנו בכל עונה ועונה- סתיו, חורף, אביב וחוזר חלילה. לכל אחת מאתנו יש בארון הנעליים סניקרס וזה הזמן להתאבזר בזוג חדש ואופנתי. המחירים כל כך נוחים ואטרקטיביים שנוכל להרשות לעצמנו לשחק עם הסגנונות כמו: המראה הקלאסי השחור לבן, מראה העור, סניקרס גבוהות עם הדפסים מנומרים, מראה הקטיפה בצבע ורוד בייבי או אפור קטיפה, בשילוב צמר בלשונית הנעל או בחלק האחורי של הנעל.




קולקציית המגפיים והמגפונים- מבחר עשיר של מגפיים ומגפונים בגבהים שונים, על עקבים וללא עקבים, בטקסטורות וצבעי חורף משגעים. מדובר על מיטב מותגי הנוחות, רפידות נוחות ואיכותיות, דגמים אופנתיים המאובזרים ברוכסנים, אבזמים, רצועות עור, שרוכים ועוד. הצבעים השולטים- חום, חמרה, בורדו, שחור נצחי, אפור וגם כסף ואדום.

עוד תמצאו מגוון של נעלי נוחות בסגנון נעלי בובה, נעליים שטוחות, נעלי עקב קלאסיות, נעלי מוקסין בגזרות שונות ואפילו נעלי בית שלא תוכלו לעמוד בפני קסמן.






אני מדדתי מספר דגמים והתלבטתי מאד מה לבחור. האם מגפון בורדו? או אולי שחור? או בכלל נעל ערב קלאסית שתשרת אותי באירועים הקרובים? או לבחור בסניקרס מדליקות ונוחות?








ניתן למצוא דגמים תוצרת ליידי קומפורט המיוצרים במפעל בישראל, לצד דגמים בייבוא בלעדי של מותגי cellini, Naturlizer,   Vlizzano, Bezees, Bimodex, Arcopedico ועוד .

לקראת בלאק פריידי תמצאו גם מבחר מבצעים והוזלות שוות במיוחד. היכנסו לאתר והיווכחו.

מחירים : החל מ- 130 שקלים
שירות לקוחות : 073-2200000 |
באתרwww.ladycomfort.co.il
פייסבוקhttps://www.facebook.com/LadyComfort.il?fref=ts

צילום פקשוט: קורל סילקו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה