רשומות

יום רביעי, 13 בנובמבר 2019

אופנה ועוד באירוע פופ אפ מלהיב של קרן שביט בעיר התחתית בחיפה



קרן שביט חזרה לעיר התחתית בחיפה והביאה אתה את קולקציית החורף המשגעת מחנות הדגל ביפו.
פגשתי את קרן ואת הבגדים הנשיים והמעוצבים שלה לפני כשנתיים והפכתי לאוהדת נלהבת. קרן מעצבת בגדים נוחים, נשיים ויפים. בגדים שהם על זמניים ומחמיאים מאד. היא אינה שוכחת את הנשים בעלות המידות הגדולות והגזרות שלה הן החל ממידה 34 ועד מידה 52 וזה נהדר. כולנו יכולות למצוא אצלה בגדים למידותינו, שידגישו את מעלותינו ויראו עלינו נפלא.



קרן עורכת מספר מסעות אופנתיים בשנה, בכל הארץ, ומסעות אלו מבורכים, זו כבר מסורת ומי שאוהדת כמוני, את הסגנון המיוחד, שמחה לדעת שהקולקציה החדשה מגיעה בקרוב ומצפה לכך בכיליון עיניים. אירועי הפופ אפ הקודמים של קרן בחיפה, משכו מאות אוהדות נלהבות שהגיעו כדי לרכוש לעצמן מלתחה ייחודית והולמת.

האירוע האופנתי בחיפה, יתקיים במשך ארבעה ימים בתאריכים 13.11.19- 16.11.19. תמצאו במקום מבחר גדול של פריטי אופנה, אקססוריז, תכשיטים, תיקים ופריטים העושים טוב על הנשמה כמו מוצרי נייר מיוחדים, טקסטיל, ספרים, פריטים ייחודים לעיצוב הבית, נעליים, וגם גרביים צבעוניים ומשמחים. בנוסף, תמצאו באירוע פריטים מעונות קודמות בהנחות גדולות ועד 50% הנחה.

                              לימור גרובר ואנוכי חוגגות את חזרתה של קרן שביט לחיפה

מעצבת התכשיטים IRIS GUY JEWELRY תציג באירוע את תכשיטיה המינימליסטים, המיוצרים בעבודת יד ובתשומת לב והמחירים ידידותיים במיוחד. לאירוע תגיע גם תמי השוזרת חוטי זהב בשיער. היא מגיעה בשבת בלבד ה-16.11. לצערי, אני תמיד מפספסת אותה. אבל, כמהה לקצת שיער זהב מנצנץ בשערותיי.



אני התלהבתי במיוחד מקולקציית השמלות המנצנצות בצבעי כסף, ירוק בקבוק ושחור. שמלות מדהימות לאירועי חורף. אין ספק, שאי אפשר להתעלם ממי שתלבש שמלה כזו לאירוע, הרושם הוא בהחלט מהסוג של וואו. עוד אהבתי את שמלות הקימונו המיוחדות ובכלל, נראה לי שהייתי רוכשת את כל הקולקציה לו היה מתאפשר לי.



במקום תפגשו גם את צוות הסטייליסטיות המגיעות עם קרן ומסייעות לכל אחת, לבנות לעצמה לוק שהולם ומתאים לה, כל זאת בהמון סבלנות (נוכחתי בעצמי) ורצון להתאים את הבגד שיושב עלינו הכי מושלם. ושתדעו שקרן עצמה נוכחת, מייעצת ועוזרת בבחירה.

אל תפספסו את האירוע, מהרו להגיע וליהנות משופינג מדליק, באווירה משגעת ועם הרבה שמחה וחיוכים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה