רשומות

יום חמישי, 21 בנובמבר 2019

השקת בוז'ולה- חנות בוטיק חווייתית לאוהבי הגורמה: יין, פרלינים, בירות בוטיק ומעדנים



השבוע הושקה רשמית חנות בוז'ולה, במתחם ביג צ'ק פוסט חיפה. כאוהבת מעדני גורמה ויין טוב, הגעתי להשקה יחד עם אורחים רבים נוספים, שהגיעו להתרשם ולחוות את מה שיש לבוז'ולה להציע לנו.
בוז'ולה היא חנות בוטיק חווייתית לאנשים האוהבים איכות וטעם. החנות המציעה מבחר יינות, אלכוהול מהמותגים המובילים בארץ ובעולם, בירות בוטיק ישראליות, פרחים, פרלינים, קפסולות ופולי קפה טריים, שמני זית, ממרחים מיוחדים, עוגות הום-מייד ומוצרים משלימים רבים עבור אלו המתעניינים בתחום האלכוהול ועולם הברמנים.

   צילום- משה מעוז
צילום- משה מעוז

החנות משתרעת על פני שטח של כ-70 מטר ועיצובה מוקפד ויפה. כשנכנסתי לחנות יכולתי לראות מיד את הפריטים השונים שהיא מציעה ולמצוא בקלות את מבוקשי. המבחר גדול ומפתה וניכר שהבחירה מה להביא לחנות נעשה מתוך מחשבה ואכפתיות.






את החנות מנהלת איריס הימן הנמרצת, אשר עברה תפנית בחייה. מעצבת גרפית ובעלת תואר ראשון בתקשורת, שעברה לנהל את המותג בוז'ולה. איריס בת 44, נשואה פלוס 3 סיפרה לי שהיא מאמינה מאד בהצלחת המקום והמליצה ללכת אחרי הלב ולעשות את מה שאוהבים  "להעז ולהביא את היצירתיות שבכם החוצה-מקסימום תרוויחו ותגשימו חלום חדש" אומרת איריס. "נפתח בחיי עולם מופלא, עשיר בארומות, וינטאז' ועומקים עצומים! התאהבתי במקום, בתחום, באנשים. שמחתי לגלות שאני יכולה להביא את עצמי ביצירתיות הקיימת בי והיא חלק בלתי נפרד ממני, עיצבתי כל פינה בחנות באהבה כמו שנוהגת אני לעשות בביתי הפרטי".

                    איריס הימן. צילום- משה מעוז

על היח"צ הופקדה בעלת משרד היח"צ לימור כרסנטי המקצוענית, אשר יחד עם בנות משרדה: מירי אברהם ותמר סלאחה, קיבלו את האורחים הרבים שהגיעו להשקה. בין הבאים היו: ישראל סביון, עמי אשכנזי, נגה רוזנברג, גליה חזן, רונית קיטאי, דינה רפאל, יורם מארק- רייך ועוד רבים. כולנו נהנינו ממבחר משקאות אלכוהוליים, נשנושים שונים, בירות ועוד.

       לימור כרסנטי ואיריס הימן. צילום- משה מעוז

           סלפי עם ורדית. נהנות בהשקה.

                      מוזגים לי קוקטייל מיוחד


חשוב לציין את בירת הבית של מבשלת הגיבור- המיוצרת בכרמיאל. בירה טרייה ואיכותית הנמזגת לבקבוקי זכוכית דקורטיביים בכמות של ליטר. הבקבוק ממולא ב-CO2 למניעת כניסת חמצן ובכך משמר את הבירה לכמה ימים נוספים מרגע הקנייה. לאחר שנגמרת הבירה ניתן לחזור לבוז'ולה וליהנות מ- REFILL ללא עלות נוספת עבור הבקבוק הדקורטיבי היכול לשמש למעשה למילוי מים / שמן זית בגלל צבעו הכהה.

אני רוצה לציין גם את אנשי הצוות הנחמדים והמקצועיים שעזרו לי בסבלנות בכל בקשותיי. אין ספק שכל מי שיגיע לחנות יזכה ליחס מסור ולמענה מהיר לכל בקשותיו.

אני ממליצה לכם להגיע ולהתרשם מחוויית שופינג שונה ומהנה.


בוז׳ולה - אלכוהול | אנשים | חוויה
דרך בר יהודה 111 ביג צ'ק פוסט חיפה
04-811-2238


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה