רשומות

יום ראשון, 24 בנובמבר 2019

השקת קולקציית משקפי שמש ומסגרות ראייה של GIGIStudios



מהו האביזר האופנתי שהכי משדרג לנו את המראה ושאהוב עלינו ביותר? אצלי מדובר במשקפיים. אין כמו משקפיים אופנתיים לשמח אותי, לחדש ולשנות. אני בוחרת משקפיים שיתאימו לאאוטפיט שבחרתי ויש לי קולקציה אישית של משקפיים בכל הצבעים והצורות. לכן, גם, השקות של קולקציית משקפיים משמחות אותי. והפעם, מדובר על השקה של חברה בינלאומית ידועה GIGIStudios שנערכה במשרדי חברת דיוק אופטיקס שהיא היבואנית הרשמית של החברה בישראל.

זו הייתה השקה מכובדת ומרהיבה שהחלה במיצג צבעוני של דוגמניות אשר הדגימו את המשקפיים. חדר התצוגה עוצב באופן שאפשר לאורחים לצפות מקרוב במבחר הגדול של משקפי שמש ומסגרות למשקפי ראייה. להשקה הגיעו מובילי דעה, סלבס , עיתונאים ובלוגרים רבים.







מדדתי מספר זוגות ואהבתי את המשקפיים המיוחדים, הטרנדיים והעכשוויים.




ליין משקפי השמש של GIGIStudios עוצב בהשראת הצבעוניות התוססת והאורבנית ומציג משקפי שמש עם מסגרות עדינות ועדשות בצבעים חמים: חום, אדום, סגול, אפור וכתום-שקיעה. בנוסף ניתן למצוא מסגרות בעיצוב "משקפי טייסים" ואת ליין ה LAB  המשלב שיק היפסטרי עם נוחות ללא פשרות ומבטיח נוכחות שקשה להתעלם ממנה.






ליין משקפי הראיה כולל מסגרות "חצי מסגרת" ומסגרות העוטפות את כולה. ניתן למצוא בו דוגמאות מנומרות פראיות, לצד מסגרות במראה מאופק המשחקות עם הזרימה של קווי המסגרת ויוצרות מראה שיקי במיוחד. ואם אתם חובבי וינטג', תוכלו למצוא  בקולקציה מסגרות חתוליות הקורצות לשנות ה-50 העליזות, בגוונים משתנים הנעים בין לבן קלאסי לאדום נועז. 




לאחר שהתלהבנו מהמשקפיים הכרנו את פטריסיה ראמו בת ה-26 שסיפרה לנו על החברה. מסתבר שחברת GIGIStudios הוקמה לפני יותר מחמישים שנה והחלה את דרכה כמפעל למסגרות בשנת 1962. סבה של פטריסיה הקים את החברה והיום היא זו שמנהלת אותה.
                                 פטריסיה ראמו

ארז כהן בעלי דיוק אופטיקה, פטריסיה ראמו וגולן נהרדעא בעלי גולן נהרדעא קומיוניקיישן


כיום משווקת חברת GIGIStudios משקפי שמש ומסגרות ב45 מדינות בעולם ועומדת במבחן הזמן ושינויי האופנה במהלך השנים, תוך הקפדה על קולו ייחודי בעולם האופנה שמחדד את מיקומה בשוק הבינלאומי. ראמו, שלמדה אופנה בלונדון, הכתיבה את אופייה המחודש של החברה והשאירה בה חותם בהפיכתה לחברה בינלאומית משמעותית, אחת מהרשתות המוכרות והמצליחות בעולם שמוצריה מבוקשים על ידי מפורסמים רבים.
חברת דיוק אופטיקס, מהמובילות בארץ בייבוא משקפי שמש ומסגרות ראיה, שחרטה על דגלה אופנתיות, נוחות ויוקרה היא המייבאת הרשמית של החברה. המשקפיים יוצגו במשרדי החברה בתערוכה מיוחדת עבור בעלי חנויות מתחום האופטיקה שיוכלו להגיע ולהתעדכן בחידושים האחרונים.
את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות המובחרות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה