רשומות

יום חמישי, 21 בנובמבר 2019

בית האופנה GOLBARY השיק השבוע קולקציית סריגים ומעילים לחורף 2020

                          לבושה בז'קט מקולקציית המעילים של גולברי


לקראת חילופי העונות מתחילים בתי האופנה להציג את הקולקציות החדשות. כך גם לקראת חורף 2020. אני תמיד ממתינה בסקרנות לראות מה יחדשו בגולברי. בית האופנה שהפך להיות מוביל בישראל, עם עשרות סניפים, לקוחות נאמנות ומגוון רחב מאד של פריטים אופנתיים.

כבר ציינתי בעבר שיש לי פינה חמה בלב למותג GOLBARY וזאת כי הם מצליחים לקלוע לטעמן של הישראליות, הפריטים שלהם מגיעים בטווח מידות רחב ומתחשב והמחירים נוחים עד מאד.

מימין משה ודוד גולברי אסתי גינזבורג ויעקב גולברי צילום אסף לב 

השבוע הגעתי להשקת קולקציית סריגים ומעילים לחורף 2020. בהשקה נכחו בכירי ומעצבי חברת האופנה גולברי ביניהם: דוד, משה ויעקב גולברי. יעקב גולברי הוא גם המעצב הראשי של החברה והקולקציה שעיצב מרשימה ומוצלחת. גם הפרזנטורית אסתי גינצבורג נכחה בהשקה והצטלמה עם פריטי הקולקציה ואף רכשה לעצמה מעיל פרווה והתאימה לו סריג, איתם תטוס בתחילת השבוע לברלין.

אסתי גינזבורג צילום אסף לב 

את האירוע שכלל מייצג אופנה שחשף את קולקציית הסריגים והמעילים, פתח משה גולברי מנכ"ל החברה ואמר: "אנו הרשת הישראלית היחידה שמשיקה בעונה אחת מספר קולקציות באירועים מושקעים. בספטמבר ערכנו תצוגת אופנה לקולקציית סתיו 2019 והנה עברו חודשיים ואנו משיקים קולקציה חדשה לחורף 2020. אנו נמשיך ליזום תצוגות, אירועים והשקות כי אנו מאמינים  באופנה ישראלית". 

המאסטר שף ונסה אביטן צילום אסף לב 
אירה רומי ופאולינה נוטפות סטייל צילום אסף לב 

אירית רחמים מתאוששת מחתונת השנה שהפיקה היישר להשקה נוצצת צילום אסף לב 

בין המוזמנים לאירוע ראיתי את מפיקת האירועים אירית רחמים, מלכת המטבח יונית צוקרמן, זוכת מאסטר שף ונסה אביטן, הדוגמניות רומי נסט, פאולינה אלברשטיין, אושיית האופנה אירה סימונוב, מלכת היופי במיל ילאנה ראלף, יוצאת האח הגדול לירז אסייג ,  שולה זקן - כוכבת תוכנית הטלוויזיה הגולדסטאריות ועוד. 

אז מה הם הטרנדים המובילים שמצפים לנו בחורף 2020? בבית האופנה GOLBARY ממליצים לנו על מראה מינימליסטי, נקי ומחויט, עם פרשנויות ואלמנטים מעניינים. הסריגים והמעילים מובילים קו איכותי המשדר נוחות ופרקטיות. בעיניי, הפריטים העכשוויים מתאימים מאד לשימוש יומיומי והם ילוו אותנו למשך כל תקופת הקור והגשם.




גולברי מעיל 329.90 שח צלם ניר יפה 

בגזרת המעילים:  אפשר לראות שהמעיל הפך מפריט משלים,  לפריט המרכזי באאוטפיט והוא ללא ספק הופך העונה הקרובה ל"סטייטמנט". בית האופנה גולברי מציע מבחר מעילים המיועדים  לכל מטרה,  ממעילי  פרווה עמוסי נוכחות ועשירים  בסטייל במבחר צבעים  ועד מעילי פוך המיועדים ליום יום במגוון רחב של צבעים אופנתיים: ורוד, כחול ושחור. כמו כן ניתן למצוא מעיל  פרווה מנומר, מעילי קווילט המשלבים אלמנטים מעולם הספורט, מעילים  קצרים  המדגישים  את קו המותן, מעילים ארוכים  העוטפים all over , מעילי צמר ובוקלה- בגזרות "אוברסייז" טרנדיות ועוד. 

649.90שח גולברי מעיל טרנץ' צילום  עמיר צוק 


 גולברי מעיל פרווה 599.90שח צלם ניר יפה 

מעילים 329.90 שח מעיל צמר 599.90 שח צילום יניב אדרי גולברי 

גולברי מחיר מעיל 699 שח צילום עמיר צוק 

בגזרת הסריגים: העונה מככבים  הסריגים העשויים  מבדים רכים ונעימים הכוללים גם שמלות סריג. הסריגים משלבים אלמנטים עם טוויסט המשדרגים את הפריטים, כמו: אבנים, פנינים, הדפסים ועוד.  בנוסף, יככבו סריגי אוברסייז המשלבים צווארוני קשירה וקפוצ'ון, סריגי פסים עם צווארוני V וצווארוני סירה, סריגים המשמשים כעליוניות, קרדיגנים שכמיות ועוד. כמו כן ניתן למצוא סריגים מיוחדים כמו: סריגים עם פתחים בכתפיים, סריגים עם ניטים או פייטים, שילובי פונפונים,  סריגים עם  שרוולי פעמון  ועוד. 

סריגים 129.90 שח מכנסיים 199.90 שח צילום יניב אדרי גולברי 

סריג  339.90 שח צילום יניב אדרי גולברי 

גולברי סריג מחיר 249.90 שח צלם ניר יפה

טווח מחירים קולקציית הסריגים ומעילים לחורף 2020: סריגים: החל מ-99.90 ₪, שמלות סריג: החל מ- 199.90 ₪, מעילים: החל מ- 299.90 ₪,  קרדיגנים החל מ – 199.90 ₪, שכמיות ועליונות החל מ:249.90 ₪.

טיפ לחורף 2020 מהמעצב הראשי יעקב גולברי: 
הטרנד לחורף 2020 הינו סריג עם טוויסט לא צפוי - פתחים בכתפיים או לאורך כל הידיים, שרוולים מנופחים או הדפס מעניין. מומלץ לרכוש  סריג אחד כזה בארון בגוון יוצא דופן כמו:  ורוד או תכלת,  שיקפיץ הופעה שלמה עם ג'ינס אופנתי וסולידי. 

חורף אופנתי ונעים לכולנו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה