רשומות

יום שני, 1 בינואר 2018

קפה לואיז בתפריט חדש לחורף מלא ב- POWER


רשת המסעדות קפה לואיז השיקה תפריט חורף חדש ובו מציעים לסועדים מגוון רחב של מנות POWER BOWL – שהן למעשה ארוחות שלמות המגיעות בקערות כוח. הרעיון שעומד מאחורי התפריט המיוחד שיצר השף קורי אוהד הוא שה-POWER BOWL  היא קערת כוח המעניקה איזון, נוחות ומתאימה לחיים העכשוויים והמהירים שלנו בעולם המערבי.

הייתי סקרנית לטעום את המנות החדשות ויחד עם אמי הגענו לקפה לואיז בכרמל להתנסות בקערות הכוח המיוחדות המשלבות באופן יצירתי בין פחמימות מורכבות, חלבונים, ירקות טריים, תבלינים וסופר פוד'ס שמוצאם ממקומות שונים בעולם. כוחה של כל קערה טמון בדרך הכנת כל אחד ממרכיביה, כל אחד מהמרכיבים מקבל התייחסות שמתאימה לו, חומרי הגלם אינם מבושלים יחדיו, כך שהקערה נוצרת מסוג של ליקוט המרכיבים השונים, כאשר המפגש הראשון בניהם קורה בקערה עצמה ולא לפני כן.

לפני שנגיע לתפריט ומה בחרנו לאכול אני חייבת להוסיף כי קפה לואיז הוא אחד המקומות האהובים עלי למפגש חברתי. לא רק בגלל האוכל הטעים והבריא אלא גם בגלל האווירה השקטה והנעימה, הנוחות ותחושת הביתיות. לעיתים יש לי תחושה שהאווירה הזו משתלבת גם באוכל המצוין המורכב מחומרי גלם טבעיים, טריים ואיכותיים. כל המנות בקפה לואיז מכילות מרכיבים אורגניים וסופרפודס כמו אצת ספירולינה, גוג'י ברי, עלי מורינגה, פטריות מיטאקי, פולי קקאו, קייל ועוד.

אז מה בחרנו לאכול? התלבטנו ארוכות כי התפריט מציג מגוון רחב של קערות שכל אחד יוכל למצוא בו את הקערה שהוא אוהב, בשעות הבוקר, הצהריים והערב.
מה אתם הייתם בוחרים מהמגוון הזה?
Israeli Power bowl - קלילה וממריצה 49 ₪ -עגבנייה, גזר, בצל סגול, מלפפון ופטרוזיליה, בתיבול שמן זית ולימון, מונחים על קינואה לבנה ושחורה ומעל טחינה אורגנית וביצת עין. מוגש עם מיץ טבעי / שתיה חמה. (ללא גלוטן)
Indian Power bowl - מחזקת 49 ₪ -תבשיל גרגירי חומוס ואזוקי עם מיץ גזר, עליו מונחים עלי בייבי תרד, עגבניות שרי, ביצה קשה, זילוף יוגורט קארי ושמן מורינגה פטרוזיליה. מוגש עם מיץ טבעי / שתיה חמה. (ללא גלוטן)
Irish Power bowl - מחממת את הבוקר 49 ₪ -קוואקר עם חלב שקדים וסילאן ועליו בננות, גוג’י ברי, צ’יה, חמוציות, אגוזים ורוטב פירות יער, לבחירה ממתיק אגבה / דבש מלכות / סילאן. מוגש עם מיץ טבעי / שתיה חמה. (טבעוני)

אוופפוורבול אירי צילום נעם נכון מאיר

Mosley Power bowl - מרענן ואנרגטי 38 ₪ -יוגורט בקר עם הגרנולה של לואיז, גוג’י ברי, פולי קקאו כתושים ופירות העונה. מוגש עם ממתיק לבחירה אגבה / דבש מלכות / סילאן. (יוגורט עיזים בתוספת של 3 ₪)
Mexican Power 65 ₪ - נתחי פרגית בתיבול כורכום, קארי וכמון מונחים על תבשיל קינואה לבנה ושחורה, אזוקי ובצל ברוטב עגבניות וצ’יפוטלה לצד גואקמולי, חצאי עגבניות שרי, פרוסות נפוליטוס (קקטוס) כבוש ובצל סגול.
Sea Power 65 ₪ - קוביות בורי וכרובית לצד חצאי עגבניות שרי, טחינה אורגנית ופטרוזיליה מונחים על תבשיל מג’דרה עם צ’אטני בצל. מוגש עם טאפס חריף. (ללא גלוטן)

              פאוורבול ים צילום נעם נכון מאיר

Vegan Power 61 ₪ - קוביות טופו ופטריות בתיבול שמן שומשום וסילאן, קוביות בטטה אפויה ועלי תרד, מונחים על תבשיל עדשים שחורות עם שיבולת שועל, בצל, ג’ינג’ר, שום ובצל ירוק ברוטב חלב קוקוס עם סויה וסילאן, מעוטר בנבטים סיניים ובלסמי מצומצם. (טבעוני)

אנחנו החלטנו לבסוף על ה- Mexican Power המתאים לארוחת צהריים ומכיל נתחי פרגית ועל ה- Sea Power- המכיל קוביות דג בורי. שתי הקערות היו עשירות מאד ומלאות בכל טוב. ניסינו להחליט בינינו איזו קערה הטעימה ביותר אך היו לנו חילוקי דעות. אמי אהבה מאד את הקערה המקסיקנית ואמרה שהתיבול של הכורכום, הקארי והכמון הוא נהדר ומאד מתאים לנתחי הפרגית ולתבשיל הקינואה והאזוקי. אני טענתי שקערת הדג עם הכרובית, הטחינה ותבשיל המג'דרה הוא משובח ביותר. נראה לי שתצטרכו להגיע ולהחליט בעצמכם.

               קערת הדגים
                הקערה המקסיקנית

גם על מנות ראשונות לא ויתרנו כי אי אפשר בלי חציל העדשים הנפלא שלהם – ממרח חצילים ועגבניות מעוטר בעדשים שחורות, נבטי חמנייה וטחינה אורגנית. מנה אהובה עלי מאד. (36 ₪)


ולביבות בטטה עם דגנים המונחות על עלי רוקט, נבטי חמנייה ובצל ירוק עם וינגרט בלסמי ומעל נגיעות של ממרח פסטו ובלסמי (31 ₪)



ומכיוון שתמיד יש מקום גם לקינוח בחרנו ב- קינוח חדש טרייפל לואיז המכיל שכבות של מרנג, אגוזי לוז, קרם פטיסייר וקרם רום, עם פרלינים משוקולד חלב ורוטב פירות יער. קינוח משגע, טעים מאד מאד (39 ₪)



אמי בחרה בעוגת גבינה קרה עם שוקולד ואגוזי לוז, המוגשת עם טראפלס שוקולד תפוז. זו מנה ללא סוכר אך זה לא פגע בטעמה ואיכותה. מנה מושלמת. (43 ₪).



מנת קינוח נוספת וחדשה שהתחשק לנו לטעום היא קרם שניט עם קרם וניל בניחוח בזיליקום. מנה מסקרנת מאד של שילוב בין בזיליקום וקרם וניל. נשאיר זאת לפעם הבאה.

לסיכום, כמו תמיד, אין פספוסים בקפה לואיז. תמיד מיוחד, טעים מאד, בריא ומשביע. הרעיון של ה- POWER BOWL מקורי ומצוין. קחו בחשבון שלא תצליחו לסיים את כל הקערה ואני ממליצה להסתפק רק בה ובלי מנות ראשונות לפני. על הקינוחים כמובן שלא מוותרים. (בלי קינוח אי אפשר לסיים ארוחה)
מומלץ בחום ובתיאבון לכם.


קפה לואיז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה