רשומות

יום שלישי, 9 בינואר 2018

מסעדת BLACK בסינמול לב המפרץ השיקה את תפריט חורף 2018


השקת תפריט החורף במסעדת BLACK בקניון הסינמול בלב המפרץ היוותה עבורי הזדמנות נהדרת לשוב למסעדת ההמבורגרים החביבה עלי, לטעום מהמנות החדשות, ולפגוש את הבעלים שלומי פורמן ויואב כהן ואת השף צחי בוקששתר מבעלי הרשת. אני תמיד שמחה להגיע ל- BLACK ולא רק כי האוכל טעים לי אלא מכיוון שהאווירה חמה ומקבלת, התפריט מתחדש והמנות יצירתיות ומזמינות לניסוי וטעימה.

האירוע, אותו אירחו הבעלים שלומי פורמן ויואב כהן כשעל יחסי הציבור משרדה של אורית שחם- וואלך, היה מהנה וטעים במיוחד. אין על אורית המקצוענית הדואגת לכל פרט ופרט. 
              בצילום- אורי שחם-וואלך, צחי בוקששתר, שלומי פורמן



התפריט החדש בניצוחו של השף צחי בוקששתר היה מלא בהפתעות, החל מהקוקטיילים המיוחדים, המבורגר בלחמנייה שחורה מלאת ברזל ואבץ, נקניקיות מרגז פיקנטיות וקינוח חלומי של כדור שוקולד מלא בנוגט ומוס שוקולד. השף צחי בוקששתר, הסתובב בין האורחים והסביר על המנות החדשות ועל המרכיבים. ואילו שלומי ויואב דאגו שלא יחסר, חלילה, דבר בצלחות. כי כאלה הם נדיבים ונעימי הליכות.

אנשי התקשורת שהגיעו נהנו לטעום ממבחר המנות. מבין הרבים שהגיעו: חגית הורנשטיין, הילה מלמד, יורם מארק רייך, דינה רפאל, טלי ליבמן, אודיה שווץ, רונית קיטאי, איילת קרביצקי, יפה גביש,  ניר אהרוני, שיר כרפיס, עדנה כרפיס, נדב שהרבני, נטע פלג, אורן ואברהם ציבין, שירי וייצנר, שרה איקו, אלונה זוהר, רוני רוזנצוויג ועוד.



מה טעמנו?

התחלנו עם קוקטיילים מצוינים שהעלו לנו את מפלס מצב הרוח ואני ממליצה שבמקום בירה, נסו את אחד הקוקטיילים, מבטיחה שלא תתאכזבו. לכו על קוקטייל המוחיטו המצוין או על קוקטייל ליצ'י  בטעמי פירות מהמזרח ומהמערב עם פרי ליצ'י עסיסי. (43 ₪)





המשכנו עם נזיד עדשים סמיך וחם מתובלן בבהראט ותבלינים נוספים.אחרי נזיד כזה החורף נראה הרבה יותר חמים ויבש. זהו מרק צמחוני כך שגם מי שאינו אוכל בשר יוכל ליהנות ממנו. (35 ש"ח)


למנות הראשונות- שתי נקניקיות מרגז פיקנטיות בגריל עם רצועות פלפלים מתוקים ומוקפצים( 43 ₪) וצלחת נאצ'וס וסלסה (27 "ח) זו מנה ממכרת שצריך להיזהר ממנה, כי לא מפסיקים לאכול.




לעיקריות-

בלאק ממבה – מנת המבורגר במשקל של 330 גרם של בשר טרי ומוקפד המוגש בלחמנייה שחורה עשויה מחיטה מלאה עשירה בברזל ואבץ, עם ערימת בצל מקורמל, פטריות שמפיניון ופורטבלו ושתי פרוסות חציל ברוטב ברביקיו במחיר של 79 ₪ (תוספת מיוחדת לבחירה: נקניקית מרגז). זו מנה מפתיעה כשברגע הראשון נדמה שהגישו לנו לחמנייה שרופה. אבל, הטעם מתקתק מעט וטעים מאד.



סלופי ג'ק - בשר קצוץ דק עם בצל, פלפל אדום, גמבה, ברוטב צ'ילי וברבקיו- מוגש על פירה תפו"א או על אורז לבן בעלות של 59 ₪  




חזה עוף שלם בגריל עם מלח פלפל דל שומן 59 ₪



המבורגר מכסיקנו – בלאק בורגר 220 גרם עם רוטב צ'יפוטלה , נאצ'וס וחלפיניו 69 ₪



בלאק אנטריקוט - 2 קציצות המבורגר  400 גרם אנטריקוט בלחמניה שחורה עם תוספות של חצילים, פטריות מוקפצות רוטב ברביקיו בעלות של 139 ₪.




חזה עוף על הפלאנצ'ה - 160 גרם, בליווי רוטב סילאן מוגש עם סלט בעלות של 59 ₪.


התלבטתי מה להמליץ לכם מבין המנות והבחירה קשה. אני אהבתי את ה"בלאק אנטריקוט" במיוחד ואת ה"סלופי ג'ק" אבל, גם שאר המנות היו טעימות מאד.

ולחלק האהוב עלי בכל סעודה. הקינוחים

קינוח חובה ואחד הטעימים שטעמתי הוא כדור השוקולד- מלא נוגט ומוס שוקולד על מצע פרורי קראמבל שוקולד ומוגש עם רוטב שוקולד חם הנשפך מעל. (39 ₪) הוי, כמה שזה טעים.





קינוח נוסף קראמבל תפוחי עץ- פלחי תפוחים מקורמלים עם צימוקים בציפוי בצק פירורים ומוגש בתוספת כדור גלידת וניל. (39 ₪) עדין בטעמיו וטעים.
אבל, אין ספק שכדור השוקולד ניצח.



קינוח טרמיסו-

קסטה חדשה בן אנד ג'ריס


לסיכום, מנות המתאימות לחורף, טעימות ומומלצות.

בתיאבון לכולנו!


צילומים:
תמונות אוכל: יורם אשהיים, יפה גביש
צילום באירוע: מיקי אופק, שרה איקו, יפה גביש



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה