רשומות

יום חמישי, 11 בינואר 2018

חברת "ספרק טויס" מציגה את "ג'מבו הכלב" – צעצוע התפתחות אינטראקטיבי


צעצוע חביב מאד שהגיע לסקירה הוא "ג'מבו הכלב" של חברת "ספרק טויס". מדובר על צעצוע התפתחות אינטראקטיבי של בובת כלבלב צבעונית ומתוקה היודעת לדבר, לשיר ולהשמיע מנגינות. במשפחה התפעלו מהבובה החביבה וגם בני הארבע ביקשו לשחק אתה ונהנו להפעיל את הבובה ולהשמיע את השירים. בקושי רב הסכימו להיפרד ממנה לטובת התינוק.
"ג'מבו הכלב" חמוד במיוחד ומצליח להפעיל את מגוון החושים של התינוק וכך תורם להתפתחותו במגוון רחב של היבטים.
הבובה מופעלת באמצעות לחצן אור אדום בצורת כוכב ובאמצעות חיישן תנועה (ב- 3 מצבים לבחירה). בהפעלתה משמיעה הבובה מגוון קטעי מוזיקה, קולות וצלילים משעשעים: שיר הכלב – שיר מקורי מקסים; מגוון מילים מלוות במנגינות: אימא, אבא, כדור, שמש, אוכל, אני רץ; קולות משעשעים של הכלב; ויצירות קלאסיות בעיבוד מיוחד לפעוטות.

שרון צונץ, פסיכולוגית חינוכית מומחית, יועצת לחברת "ספרק טויס", מסבירה שהבובה "ג'מבו הכלב" תורמת להתפתחות התינוק במגוון רחב של היבטים:

חשיבה – הצעצוע מעודד את הבנת הקשר בין סיבה לתוצאה (נענוע של הבובה או לחיצה על הכוכב גורמת לבובה להשמיע שירים וצלילים); (נענוע של הבובה או לחיצה על הכוכב גורמת לבובה להשמיע שירים וצלילים);

תחושה – הבובה העשויה ממגוון חומרים ומרקמים שונים מסייעת לפיתוח חוש המישוש והבחנה תחושתית; הבובה העשויה ממגוון חומרים ומרקמים שונים מסייעת לפיתוח חוש המישוש והבחנהתחושתית;

ראייה – באמצעות צבעוניות הבובה ותבניות גרפיות מעניינות; שמיעה – באמצעות שירים, צלילים וחומרים מרשרשים שמהם עשויה הבובה; מוטוריקה עדינה וגסה – באמצעות לחיצה, תפיסה, החזקה ועוד; התפתחות השפה ומושגים שונים– בעזרת השמעת המילים והשירים.

בובת הכלבלב מופעלת ב-3 מצבים שאפשר לבחור במתג הנמצא בגב הכלבלב: מצב "3 דקות" – הבובה משמיעה את מגוון השירים והתכנים ומעניקהלתינוק חוויה מעשירה ומהנה. מצב 3 הדקות גם מאפשר להורה להתפנות לרגע קט לעיסוקאחר; "מצב חיישן" – מאפשר לתינוק להפעיל את הבובה בקלות בלחיצהאו במשיכה של הבובה, או בלחיצה על הכוכב. כך כשהתינוק יושב בסלקל או שוכב במיטהומושך את הבובה – היא משמיעה צלילים ומנגינות, והתינוק לומד את הקשר בין סיבהותוצאה; "מצב לחצן" – הפעלה של הבובה באמצעות לחצן הכוכב. כל לחיצהמשמיעה קטע מוזיקלי אחר.

הבובה מגיעה עם לולאה מיוחדת לתלייה – כך שאפשר לחבר אותה בנוחות לעגלה, ללול, למיטה, לסלקל ועוד. עוצמת הקול בבובה מוצעת ב-2 רמות.  


התינוקות ימצאו בג'מבו הכלב בובת משחק רכה ונעימה, שהצבעוניות והמראה המתוק שלה יעודדו אותם לנסות ולתפוס, ללחוץ, למשש ולבחון – וכך לגרות את מגוון החושים ולפתח אותם. פעוטות מגיל שנה ימצאו בו כלבלב מסקרן וכיפי למשחק, שכל לחיצה או נגיעה בו גורמת למגוון צלילים ומנגינות.  
מחיר: 90 ₪.
להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה