רשומות

יום ראשון, 28 בינואר 2018

ערב השקה חגיגי לחנות הדגל הראשונה בישראל- ZEISS Vision Center

                                     בצילום- גוזרים את הסרט עם ראש העיר חיפה יונה יהב

ביום חמישי האחרון הוזמנתי לאירוע השקה חגיגי לרגל פתיחת חנות הדגל הראשונה בישראל של מותג העדשות הגרמני המוביל ZEISS – ZEISS VISION CENTER. את האירוע המשמח שהתקיים במרכז חורב בעיר חיפה, קיימה "קבוצת לפידות" בשיתוף עם האופטומטריסט המוביל עבדאללה יזבק.




מדובר על חנות ראשונה בישראל למותג. בעולם קיימים כ-124 מרכזי ZEISS VISION CENTERS המציעות ללקוחותיהם 360° של חוויה מושלמת: דרך העדשות המיוחדות המתאימות בדיוק לצרכיהם האישיים, ציוד הבדיקה המתקדם ביותר בעולם והניסיון שהמותג מביא אתו לאורך 165 שנים של מצוינות אופטית. כך שבסופו של דבר מקבל הלקוח זוג משקפיים שמתאים באופן המדויק ביותר לצרכים שלו. מה גם שמותג ZEISS הוא המותג הנחשב בעולם ומיליוני אנשים בוחרים מדי שנה בעדשות שלהם המורכבות גם במיקרוסקופים, במקרני הפלנטריום, בטלסקופים ועוד. החברה מתגאה בכך שמדי שנה רושמים כ-400 המצאות במשרד הפטנטים.




החנות במרכז חורב עוצבה באופן חדשני במיוחד והתפעלתי מהדרך בה ניצל המעצב את השטח ויצר אווירה מזמינה ונעימה. כל חנויות הקונספט של צייס מעוצבות באופן דומה בצבעי העיניים - כחול, חום, לבן ושחור. אותם אלמנטים חוזרים בכל החנויות, כאשר במרכז כל חנות בולט ה"אישון". עיגול שאם מסתכלים עליו מלמטה יוצר מעין "טיובה" שתהווה את אזור הישיבה המרכזי בחנות. אזור קבלת הפנים והלאונג', תחת "העין", שם יעבור הלקוח את תחילת תהליך האבחון האישי עם המומחה שלו. אזור חדרי הבדיקה המתקדמים, בחירת המסגרת, מדידות במרכז החנות באמצעו מכשיר ה- iTerminal ועוד.

                        בצילום- חדר הבדיקות המשוכלל

באירוע ההשקה נשאו דברים מנכ"ל קבוצת לפידות אילן לפידות, בוריס דה זונקיר, סמנכ"ל חברת ZEISS העולמית, שהגיע במיוחד לישראל לרגל ההשקה ויונה יהב ראש עיריית חיפה.



                            בצילום- מנכ"ל קבוצת לפידות אילן לפידות
                         בצילום- סמנכ"ל חברת ZEISS העולמית בוריס דה זונקיר

באירוע נכחו למעלה מ 100 איש, ביניהם ידוענים, רופאי עיניים, אופטומטריסטים בכירים ואנשי עסקים רבים. בעיקר בלטו בנוכחותם יונה יהב ראש העיר חיפה, אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל לשעבר, הקונדיטור מיקי שמו, עידן כחלון בנו של השר כחלון, אסתי גולן מנכ"לית ביה"ח רמב"ם, חיה קובץ' נשיאת רוטר חיפה, רונית ויינדהב פרקליטת מחוז לשעבר, לילי ברושנסקי תובעת מחוזית לשעבר, גילי אלמוג הבעלים של קפה גרג, חיים קהת מהנדס מגרש מכבי חיפה ועוד רבים אחרים.

 בעבדאללה יזבק, בעל חנות הדגל צייס, יונה יהב, ראש עיריית חיפה ואילן לפידות, מנכל קבוצת לפידות. צילום קוקו
עעבדאללה יזבק, בעל חנות הדגל צייס, מיקי שמו ואילן לפידות, מנכל קבוצת לפידות. צילום קוקו

כעת, גם אצלנו ניתן ליהנות מהעדשות הטובות בעולם במשקפיים שלנו.

ZEISS VISION CENTERS- מרכז חורב, רחוב חורב 15, חיפה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה