רשומות

יום שבת, 18 בנובמבר 2017

סקירת פלטת הצלליות The BLUSHED Nudes" של MAYBELLINE ניו יורק


המותג מייבלין ניו יורק השיק פלטת צלליות חדשה "The blushed nudes" המכילה 12 גווני ניוד. הפלטה מכילה סקאלה של 12 גווני ניוד המותאמים לצבעי גוף בגימור מבריק או מטאלי, גווני ורוד, זהב אדום, חום בהיר או כהה ועד גווני בורדו מרומזים. הגוונים הרבים מאפשרים לנו שילובים רבים של מראות איפור. החל מאיפור יומיומי קליל ועד לאיפור ערב דרמטי יותר ואף מעושן. בפלטה תמצאו גווני סומק מחמיאים לצד גוונים נצנצים, גווני Rose gold וצלליות בסיס לבניית איפור עיניים אידיאלי.




גווני הניוד אהובים עלי במיוחד. ראשית, כי בגיל מבוגר יותר (כמוני) האיפור העדין הולם ומחמיא יותר ושנית כי מדובר בגוונים שאינם צעקנים ועדיין ניתן לבנות איתם מראה דרמטי ועשיר בלי להיהפך למוקיונית. מה גם שכיום זה האיפור הטרנדי ביותר והנכון.

בשבוע האופנה האחרון בניו יורק חזינו ב-IT GIRLS הטרנדיות ביותר לובשות אאוטפיטים בגווני ניוד, מכף רגל ועד ראש. טרנד הניוד סוחף אחריו גם את הלוקים הנכונים ביותר באיפור, עם שפתוני ניוד בגימור מאט או מבריק, סמקים בגווני ברונז וכמובן, איפור עיניים תואם.

ג'יג'י חדיד, דוברת  מייבלן ניו-יורק, ידועה באהבתה לאיפור ניודי, שמהווה חלק בלתי נפרד מהסטייל שלה- הן על מסלולי התצוגות והן על המדרכות, בין  סטורי לפוסט באנסטגרם.

כדי לנסות את הגוונים פעלתי לפי ההנחיות שלהלן וזאת כדי לייצר את לוק העיניים הנכון בעזרת פלטת BLUSH NUDES של מייבלין ניו יורק. גם אם אין לכן ניסיון באיפור תוכלו להצליח –

1.    בעזרת מברשת קטנה וצפופה המתאימה לצלליות, התחילי בגוון ROSE GOLD והניחי אותו על כל שטח העפעף.  
2.    בעזרת גוון זהב, הדגישי את קו הריסים התחתון. להשגת הלוק המדויק, הברישי בעדינות תחת הריסים.
3.    הוסיפי נגיעה מרוכזת של צללית בגוון ניוד בהיר מטאלי, בזוית הפנימית של העין.
4.    הדגישי את עצם הגבה בעזרת אותו הגוון. המקום הנכון להניח אותו, הוא ממש מתחת לקשת הגבה.
5.    בעזרת הגוון הכהה ביותר בפלטה, וליצירת מראה סמוק עם נגיעה אגוזית, עצבי את הזוית החיצונית של העין. הניחי את הצללית בזוית החיצונית של העין בלבד, וטשטשי אותה לתוך קפל העפעף.
6.    על מנת להעצים את הלוק לדרמטי יותר, הוסיפי גוון בורדו- בורגונדי בזוית העין, ומזגי בעזרתה את המעבר בין הצלליות.
7.    מעוניינת להדגיש את הגבות? מעט מהצללית הכהה על גבי מברשת דקה, ימלא ביעילות את הגבות שלך למראה טבעי והרמוני עם איפור העיניים שלך.
התוצאה להלן-



כמובן שאין מה להשוות עם הדוגמנית היפהפייה של מייבלין. אבל, אני מאד מרוצה מהתוצאה.


לסיכום- זו פלטה שתהיה  לי שימושית מאד. הגוונים עדינים ומחמיאים, מכסים יפה את העפעף ואינם דוהים במשך יום שלם. מברשת האיפור המצורפת לפלטה חביבה למדי ותתאים במשך היום לתיקונים קלים ולשיפורים. ובמחיר מומלץ של 45 ₪, אין ספק שהתמורה היא יוצאת מן הכלל ואני שמחה להמליץ על המוצר.

צילומים- יח"צ חו"ל, יפה גביש







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה