רשומות

יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

ביקור במפעל ג'ויה קוסמטיקס בחולון והצגת מראות החורף


מוצרי ג'ויה לטיפוח השיער והגוף מוכרים לרובנו. ברוב המספרות בארץ נמצא את מוצרי ג'ויה המיועדים לטיפוח השיער והגוף ומותאמים לנו הישראליות, תוך הבנה לצרכינו. כתבתי על מוצרי ג'ויה השונים מספר פעמים ופירטתי את יתרונותיהם ותרומתם לשיער בריא ומטופח.
הנה כאן:



החברה נוסדה לפני 18 שנה בישראל על ידי אשר גלאי וצורי לוזון אשר הגיעו מתחום הקוסמטיקה והקימו מפעל שעוסק במחקר, ייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים וברמה גבוהה לשיער, לגוף ולפנים. כל המוצרים מיוצרים בארץ והשנה עברה החברה למשכנה החדש. המפעל מתפרס על שטח של ארבע דונם, בהשקעה של כ 4 מיליון ש"ח בטכנולוגיות ובציוד. (המפעל והמוצרים ברישוי של משרד הבריאות).

קבוצה של אנשי תקשורת ובלוגריות הוזמנה למפעל כדי לצפות בייצור המוצרים ולהבין איך מתנהל מפעל קוסמטי ואיך זה נראה מ"אחורי הקלעים". שמחתי על ההזדמנות הייחודית הזו לבקר במפעל ולהכירו מקרוב. המארח שלנו היה סמנכ"ל החברה ברק עדני שליווה אותנו בסיור והציג לנו את חדרי הייצור, את המכונות הטכנולוגיות השונות ואת אופן העבודה. ברק סיפר שבמפעל החדש הושקעו כארבעה מיליון ₪ ונערכו שיפורים טכנולוגיים רבים. כל זאת ללא תמיכה ממשלתית כלשהיא. עוד סיפר שבחברה מועסקים כיום למעלה מחמישים עובדים וחשוב להם לשלב עובדים מכלל המגזרים, לכן יש בחברה עובדים בעלי צרכים מיוחדים. בעיניי, מאד ראוי להערכה. לחברה כ-150 נקודות מכירה בפריסה ארצית ומעל 18 משווקים.

                            בצילום: סמנכ"ל ג'ויה ברק עדני
            בצילום: סמנכ"ל ג'ויה ברק עדני, גולן נהרדעא מגולן תקשורת שיווקית יחד עם רלי 

סיירנו בחדרי המפעל. בחדרי הייצור, בחדר המנוחה- כן, גם מוצרים צריכים לנוח. מסתבר שלאחר הייצור ולאחר סיום תהליך בקרת האיכות, יש חדר מנוחה של מספר ימים כדי שהרכיבים בכל מוצר יתאחדו ויתגבשו, לאחר מכן מבקבקים, אורזים ומעבירים למשלוח. מדובר על תהליך מורכב הדורש זמן ובסופו אנו מקבלים מוצר איכותי ואסתטי במראהו המעניק לנו הגנה, מחזק את סיבי השיער ומעניק רכות ומראה נפלא. המוצרים של ג'ויה אינם מכילים מלח וטובים לכל סוגי השיער ומומלצים לשיער שעבר טיפולי החלקות, צבע וטיפולים כימיים וכו.





             בצילומים- חדרי המפעל : חדר ייצור, מנוחה, בקבוק, אחסנה

כפי שכתבתי בתחילה, כיוון שהמוצרים מיוצרים בארץ ומיועדים לישראליות יש הבנה לצרכי האישה הישראלית. וכפי שברק עדני אמר "אנחנו בארץ כור היתוך, יש כאן נשים עם סוגי שיער שונים, עבה, דק, מקורזל, צבוע, בהיר, ברונטי ועוד. אנו מתאימים את מוצרינו כך שיתאימו לסוגי השיער השונים וגם לאקלים הישראלי, לשמש הקופחת ולמים הקשים שיש כאן" נראה לי שבזה גם יתרונה הגדול של חברת ג'ויה- בהיכרות שלה עם נשות ישראל וצרכיהן הייחודיים ובייצור מוצרים מותאמים במיוחד לצרכים אלו.

ומה לגבי התוכניות בעתיד ? "אנו נמצאים בתנופה אדירה" ענה ברק  "ונכנסנו לשותפות עם מפעל קוסמטיקה הנמצא בהונגריה וייתן מענה לצרכים של נשות אירופה. אנו מתכננים להיכנס גם לתחום טיפוח הפנים ויצאנו עם סדרה חדשה לשיער מובהר/אפור המעניק ברק לשיער ומרענן את הגוון. ובקרוב תהיה סדרה מיוחדת למתולתלות" עוד אמר ברק כי "בשנתיים האחרונות יש גידול של 10%-15% ברווחיות החברה וגדל היצוא לארה"ב, אירופה, רוסיה ואפריקה" וחידוש נוסף ומשמח במיוחד- בקרוב ניתן יהיה לרכוש את מוצרי ג'ויה באתר החברה והם יישלחו ישירות לבית הלקוחה.

סדרות הדגל לשיער של ג'ויה הן- סדרת הקראטין, הנובל וי, המרוקאן אוייל, סדרות הקוקוס והדבש ולאחרונה סדרת ה-קרטין פורטה Keratin Forte. בנוסף, סדרת אונלי יו לבישום וטיפוח הגוף וסדרת הרמסו לגבר.

על פי ג'ויה חורף 2018 מביא לנו את הצבעים החמים, צבעי בורדו וחום חוזרים לשיער שלנו. הטרנד של צבעים חזקים ועמוקים זה הדבר הבא בחורף. עם שיער רך ומטופח. כאן נכנסת לתמונה סדרת Keratin Forte





בנושא סדרת Keratin Forte אני רוצה להרחיב מעט ולספר כי מדובר בסדרה ה מבוססת על פורמולה ייחודית המועשרת בחלבון קריאטין טהור בריכוז גבוה (קרטין הינו החלבון שממנו עשויה השערה), יחד עם קומפלקס ויטמינים חיוניים לשיקום וחיזוק סיב השיער, תמצית שמן ארגן טהורה וחמאת שיאה המעניקים רכות, לחות ושיקום השיער. יחד עם הזנה אינטנסיבית והגנה מקסימלית מפני רדיקלים חופשיים, נזקי אקלים, קרינת UV ושימוש במייבש ומחליק שיער לטיפול וטיפוח מושלם.

עם סדרת מוצרי סדרת מוצרי Keratin Forte השיער נותר עם רכות, מגע משי, חיוניות, מראה בריא ומלא ברק, אלסטיות, רענן ובעל ניחוח נפלא לאורך זמן. הסדרה יוצרת תוצאות של מעצב שיער בשימוש יום יומי.

הסדרה מכילה: שמפו, מסיכה, ומסיכה אינטנסיבית עם מיקרו קפסולות, קרם לחות, סרום וקרם לחות לתלתלים.
לסדרה גם מוצרים לעיצוב השיער: 'פיקס אנד שיין'  , 'טריפל אקשן גלייז' לעיצוב ויצירת נפח ו repeir forte  מסיכה ללא שטיפה.

להצצה במראות החורף וסרטונים מהמראות -





קישור מס 2:

ניתן להשיג את מוצרי ג'ויה במספרות ובחנויות נבחרות.

לאתר החברה- http://joya-act.co.il/
טלפון ליצירת קשר: 03-5505757.


קרדיטים:
תקשורת שיווקית: גולן נהרדעא
צילום: קמפיין: אמיר יהל
וידיאו : דימה קרמינסקי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה