רשומות

יום ראשון, 19 בנובמבר 2017

מתכוני סטייק "מינוט"- מוצר חדש אותו השיקה חברת הבשר "בלדי"


חברת "בלדי" השיקה מוצר חדש "סטייק מינוט". מדובר על נתח אנטרקוט פרוס דק דק, מה שמאפשר להקפיץ אותו על המחבת ותוך פחות מדקה לקבל סטייק איכותי בצלחת.

קיבלתי את המוצר לסקירה והכנתי אתו 2 מתכונים קלילים ומהירים שנטרפו מיד. משפחתי החליטה פה אחד שמדובר במוצר מצוין, קל הכנה מאד וטעים מאד שחבל שלא ייצרו אותו קודם לכן. ובאמת, קלות ההכנה לא מעידה על התוצאה הטעימה שהתקבלה.



המוצר מגיע באריזה מיוחדת השומרת על טריות המוצר. באריזה כ- 12 פרוסות דקיקות. 300 גרם של אנטרקוט איכותי ועסיסי העשוי מ- 100% בשר בקר דרום אמריקאי מובחר.

בחרתי לנסות קודם את המתכון שעל האריזה. כריך בשר שהוא מתכון מנצח. ההכנה לקחה פחות זמן מהאכילה.
מצרכים- חבילת אנטרקוט פרוס דק, שמן זית, מלח גס, פלפל גרוס ולחמנייה. תוספות- מיונז, חרדל, רוטב צ'ימצ'ורי, עלי חסה, עגבנייה, פלפל חריף, ביצת עין- כל תוספת שאתם אוהבים. אופן ההכנה- מחממים מחבת שטוחה לטמפרטורה גבוהה, מטפטפים שמן זית על המחבת, מתבלים את פרוסות האנטרקוט במלח גס ופלפל גרוס, צולים את הפרוסות כשלושים שניות מכל צד וואלה יש לכם כריך אלוהי ממש לארוחת ערב קלילה.




מתכון מעט מורכב יותר ומיועד למנה ראשונה אלגנטית גלילות אנטרקוט וירקות מוקפצים. הקפצתי בווק רצועות בצל, קישוא, גזר ופלפל. תיבלתי במעט סויה וצ'ילי חריף. לאחר מכן הנחתי מעט מהירקות על כל פרוסת בשר, גלגלתי וטיגנתי כשלושים שניות מכל צד. מעדן! אסתטי, טעים ומרשים ביותר.




כשרות רבנות עמק יזרעאל.

מחיר המוצר 34.90 ₪ בלבד רשום באופן גלוי על גבי האריזה (תקרת המחיר המקסימאלי שניתן לדרוש עבור המוצר) .
את המוצר החדש ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובנקודות המכירה המובילות בארץ ביניהם: מגה, יינות ביתן, טיב טעם, פרש מרקט, ויקטורי, יוחננוף, שופרסל, סופר קופיקס ,מחסני השוק ועוד.

לדברי ארז דהבני מנכ"ל ובעלים של חברת "בלדי": "סטייק מינוט הוא תוצאה של עבודה מאומצת, מחקר שוק עולמי ומאמצים אדירים מצד בלדי להביא להוזלה של מחירי הבשר בישראל והנגיש את המוצרים שלנו לקהל הישראלי. אנו גאים להגיש לצרכן הישראלי מוצר פרימיום לא מעובד, במחיר השווה לכל כיס ועם יתרונות הכנה מהירה וטעם דליקטס".


חברת בלדי, המתמחה בעיבוד, ייצור, ייבוא ושיווק של מוצרי בשר, בקר, עוף דגים וירקות קפואים, פועלת בישראל כבר למעלה מ- 100 שנה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה