רשומות

יום רביעי, 18 באוקטובר 2017

"מנטה קליניק" מציג סדרת תכשירים מיוחדת להתמודדות עם מחלות החורף,

מותג תוספי התזונה "מנטה קליניק" מציג סדרת תכשירים מיוחדת להתמודדות עם מחלות החורף, המבוססת על תמציות צמחי מרפא
מחלות החורף הגיעו אלינו מוקדם מהצפוי. גם אני וגם בן הזוג מסתובבים מצוננים ומשתעלים. מדף התרופות התמלא בסירופים שאמורים להקל, טבליות מציצה ומה לא. הכל, כדי שנבריא כבר או לפחות נצליח לישון בלילה.
לשמחתי, הגיע בדיוק בזמן התכשיר של מותג תוספי התזונה "מנטה קליניק" שנקרא " לוטוס פלוס – LOTUS PLUS:" והשתמשתי בו מיד בהתאם להוראות המצורפות. לא אומר שהחלמתי באורח מידי. עד כה, השתמשתי במשך יומיים במוצר ובאמת יש שיפור. פחות גודש, פחות שיעול ופחות נזלת.


התכשירים של מותג תוספי התזונה "מנטה קליניק" מכילים שילובים מיוחדים של תמציות צמחים המוכרים ברפואה הטבעית בסגולותיהם לחיזוק המערכת החיסונית ובהתמודדות עם מחלות החורף.

הנטורופתית ג'ולי ברוך אומרת כי ייחודם של צמחי מרפא הוא בהשפעתם המאזנת על גוף האדם. הצמחים תומכים במערכות הגוף ומעודדים אותן להשתתף באופן פעיל בתהליך הריפוי הטבעי שלו.
רפואת הצמחים נחשבת לרפואה העתיקה בעולם. עדויות רבות של תרבויות מרחבי העולם, ומתקופות שונות לאורך ההיסטוריה, מתארות את סגולות צמחי המרפא, בהן עדויות מסין, מהודו, ממצרים, מיוון, מרומא ועוד. כמו כן בכתביו של הרמב"ם מהמאה ה-12 מצוין מגוון רב של צמחים המסייעים לבעיות רפואיות שונות. יותר ויותר חברות תרופות בוחנות כיום את צמחי המרפא ועורכות מחקרים כדי להבין את מנגנוני הפעולה של הצמחים ולהשתמש בהם בייצור תרופות חדשות.
סדרת המוצרים כוללת:
סון איט – SUN-IT: מכיל שילוב ייחודי של תמציות צמחים בעלי השפעה לחיזוק המערכת החיסונית. בין המרכיבים בתכשיר: סמבוק שחור, אכיניציאה, פקעות ורדים, פרופוליס, אסטרגלוס, סרפד, אספסת ועוד.

לוטוס פלוס – LOTUS PLUS: מכיל שילוב של צמחים התורמים לתפקוד תקין של מערכת הנשימה. במרכיבי הפורמולה סוגי צמחים אנטי מיקרוביאליים, נוגדי דלקת, נוגדי אלרגיה ומפחיתי גודש, המסייעים לייבוש הנזלת כתוצאה מהצטננות ומאלרגיה, ולחיזוק המערכת החיסונית. בין הצמחים בפורמולה: יופרזיה, פרחי סמבוק, אכיניציאה, לוטוס, מור, קלנדולה, לחך איזמלני, חוטמית רפואית ועוד.

שול איט – SHOL-IT: מכיל שילוב של תמציות צמחים בעלי השפעה מכייחת ומכווצת, המסייעות להקלה בשיעול ולהמרצת מערכת החיסון. בין הצמחים בפורמולה: קורנית, מרווה רפואית, פרחי בוצין, טללית עגולת עלים, לחך איזמלני, טיון השמש ופקעות וורדים.

התכשירים כשרים בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
מחירים לצרכן: סון-איט: 98 ש"ח (סירופ - 500 מ"ל), לוטוס פלוס -  77 ש"ח  (תמצית - 50 מ"ל), שול איט: 59 ₪ (סירופ - 200 מ"ל).
להשיג ברשתות הטבע והפארם, בתי טבע ובתי מרקחת מובחרים.

•   המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה