רשומות

יום ראשון, 1 באוקטובר 2017

תארו לכם מכונה המדפיסה על הציפורניים כל טרנד שתרצו. חלום או מציאות?


אנחנו חיים בתקופה של טכנולוגיות מתקדמות ומפתיעות שמצליחות לפרוץ ולשנות כל תחום בחיינו. לו היו מספרים לי לפני מספר שנים שניתן יהיה להדפיס על הציפורניים שלנו כל טרנד שנרצה או שיעלה על דעתנו, הייתי צוחקת ולא מאמינה. אבל, עובדה, מכונת ההדפסה לציפורניים INAIL נחתה בישראל והיא מספקת לנו כל הדפס שחשקה בו נפשנו. החל מהטרנדים העכשוויים ועד צילום סלפי שלנו, או הדפסה של תמונת הילדים או כל צילום שיש לנו בגלריית הסמארטפון שלנו. הכל אפשרי ובאיכות גבוהה, מדויקת ומלהיבה. הציפורניים שלנו הופכות, באמצעות הפלא הזה, ליצירות אמנות אישיות וייחודיות.



בשבוע שעבר הוזמנתי להשקת המדפסת החדשנית בארץ ונוכחתי ש מכונת ההדפסה לציפורניים INAIL מספקת לנו נייל ארט אופנתי במיוחד היישר מתצוגות האופנה של החורף הקרוב. רובנו, הרי, לא יכולות להרשות לעצמן בגד או אקססורי של מעצב על. אך, נוכל, גם נוכל, להציג על ציפורנינו את הטרנדים הלוהטים של עולם האופנה ולהפוך את עיצוב הציפורן לאמירה אישית ואמנותית.



גליה תורן חן, יועצת אסטרטגית לענף הביוטי, הסבירה לנו עד כמה תחום הביוטי סטיילינג הולך ומתרחב. "ביוטי סטיילינג הוא מונח המתייחס לכל אביזרי האופנה שאינם פריטי לבוש; טיפוח, איפור, שיער ועיצוב ציפורניים. ככל שהמודעות והצורך בכליי סטיילינג לביוטי אישי מתרחבים. העזרים הטכניים מביאים את ענף הקוסמטיקה אל עבר עידן ההיי טק ומאפשרים למגמות האופנה השולטות להתבטא במספר ממדים; צבע, צורה ומרקם. רמת הדיוק של המדפסת הממוחשבת האינטליגנטית מאפשרת לשחזר כל טרנד, תמונה או הדפס אופנתי בתוך 8-15 שניות ולהפוך את קצות האצבעות לחלק מהטוטאל לוק המנצח.  אופנה, היא האופן שבו אנחנו מציגים ומבטאים את עצמנו לעולם תחומי היופי והאופנה הצועדים יד ביד לעבר פרסונליזציה הולכת וגוברת של הטרנדים האופנתיים הרווחים. אם בעבר הסתפקנו באביזרי אופנה, סטיילינג ופריטי טיפוח שיש לכולם, הרי שהיום צרכנים המודעים לאפשרויות מבקשים לעצמם התבטאות אישית.

                                 בצילום- גליה תורן חן

בעיצוב הציפורניים שלנו אנחנו בוחרות את צורת הציפורניים, את הצבע ואת הקישוט. כעת, בעזרת INAIL, נוכל לבחור לעצמנו עיצוב המתכתב עם מגמות האופנה העולמיות. למשל – משבצות שמאד אופנתיות השנה, משבצות בדוגמת הטארטן ההיסטורית, שמקושרת לבתי האצולה, לבית המלוכה ולצבא הבריטי, משבצות גינגהאם - שמתבססות על שילוב של לבן עם צבע יחיד נוסף, בגודל אחיד ומשבצות הפפיטה הקטנות המשולבות זו בזו לרוב בצבעי שחור/לבן. 



או שנחליט על סתיו פרחוני בקצות האצבעות כפי שהציגו דולצ'ה אנד גבנה. העונה הדפסי הפרחים ממשיכים מהקיץ אל העונה הקרה כשפלטות הצבעים הופכות לכהות יותר עם גוונים כמו בורדו או ירוק עמוק ונגיעות של שחור. במגוון: הדפסי פרחים קפדניים, שילובים בוטניים הכוללים עלים המזכירים זרי פרחים עמוסים ולבלוב של פרחים כהים. 



גם הסבנטיז חזרו והבוהו שיק אופנתי מתמיד. העונה בולטים במיוחד שילובי גרפיקה אתנית ופרחים קלילים לצד שילובים מפתיעים של איורים אקסצנטרם, מתירניים ויצירתיים בצבעוניות עזה. או אולי נבחר בפולקלור אתני- הדפסים, רקמות, צבעים ססגוניים, עבודות יד, טכניקות מסורתיות ממזרח אסיה, אפריקה ודרום אמריקה – כל אלו מתערבבים ליצירת הדפסי נייל ארט בהשראת סגנונם של שבטים נידחים ותרבויות נעלמות. במגוון פרינטים אתנים בניחוח נוסטלגי, הדפסים שבטיים עזי צבע, מגוון מזוקק לפרחים רקומים בניחוח וינטאג' ועיטורים גיאומטריים מסורתיים צבעוניים. 


לא נשכח את הטרנד החייתי- בעודכן מתלבטות בין הדפסי חברבורות לזברה, נחש או כלב דלמטי המנהלים האמנותיים של המותג האיטלקי גוצ'י, עושים זאת שוב ומבעירים להיט חדש חרקים. כן העונה לא תסתפקו רק בהדפס טקסטורת החיה אם כן תשלבו מיני חרקים במלוא תפארתם והדרם.




את כל זאת נוכל להציג על ציפורנינו. כי גם ציפורניים הם אקססוריז וכפי שאמרה אנה דל רוסו "אקססוריז הם כמו הוויטמינים לאופנה".

איך עובדת המכונה אתם שואלים? ובכן, מדובר על מעין בלוק גדול עם מסך ופתח להכנסת היד. על גבי המסך שלה אפשר לבחור מבין המוני עיצובים מוכנים מראש, או לבחור מעשרות התמונות האישיות שלכן בסמארטפון, להתחבר דרך ה-wifi למדפסת הבלוק ולאחר מכן להכניס את האצבע לתוך תושבת פלסטיק מיוחדת שמבודדת את הציפורן ומבטיחה כי את תצלום החתול שלך, הילד שלך או את תמונת הנוף שצילמת במדבר יהודה תקבלי באיכות פרינט מעולה על הציפורניים שלך.  את כל העסק הזה מכניסים לפתח ייעודי וממתינים 8 שניות בלבד, במהלכן המדפסת האינטגרלית מתיזה צבע על הציפורן ויוצרת את ההדפס המרהיב שרציתן. את ההדפסים ניתן לבצע לאחר מריחת לק רגיל (של כל מותג שתרצו) או לק ג`ל לבחירתכן.








קטי ליבסון, נציגת המותג בישראל, אומרת כי " הדפסת התמונה על גבי שטח מינאטורי (הציפורן) נשמרת באופן ריאלי כך שחדות הצבעים, ושמירה על פרופורציונאליות של האובייקט היא מדויקת מבלי לעוות אותו. למעשה מעתה יש ביכולתה של כל מניקורסטית וטכנאית ציפורניים לספק ללקוחה כל עיצוב נייל ארט ללא כל הגבלה.  המדפסת מספקת מענה גם לחובבות אפקט ה-D3 המוכר בשמו "תלת מימד". היא אמנם אינה יוצרת צורניות בולטת על גבי הציפורן אך ביכולתה לספק פרספקטיבה ותשקופת קווית בטכניקה היוצרת אשליה של מרחק ושל עומק.  יודגש כי רמת עמידות ההדפסה זהה לעמידותו של כל לק קונבנציונאלי וניתן אף להעצים את עמידות ההדפסה בשילוב ג'ל לק וטכנולוגיית UV שיתרמו לקיבוע הפיגמנטים"

                                 בצילום- קטי ליבסון

פירוט טכני:

1.מהירות הדפסה של 8 שניות
2.חיישן במכשיר שקולט את שטח הציפורן וגודלה כך שההדפסה ממורכזת ויוצאת בדיוק על שטחה.
3.איכות הדפסה של 1600DPI על 900 (איכות HD)
4.מצלמה קדמית 5 מגהפיקסל  HD
5.מסך מגע 13.3 אינצ'
6.ידידותי למשתמשת
7.יכולת הדפסה על 20 ציפורניים טבעיות ומלאכותיות – אפשרי על ג'ל לק
8.מחובר לאינטרנט (wifi)
9.גישה לוואטצ'אפ ולרשתות מדיה אחרות (פייסבוק ואינסטגרם)

לאחר שהתנסיתי ובחרתי הדפס לציפורניי אסכם ואומר כי איכות ההדפסה היא מצוינת והצבעים הם חדים ומדויקים. הגימור מושלם וההדפסה בעלת עמידות רגילה. כשלושה שבועות ללק ג'ל וכעשרה ימים ללק רגיל.
אני התאהבתי במדפסת ולדעתי זו המצאה שתשנה את עולם הציפורניים המוכר לנו. ואם תרצו, סוג של מהפכה המאפשר לנו ביטוי עצמי ואמנותי בקצות ציפורנינו.






מחיר: 20 שקל לציפורן, במכוני הטיפוח והמניקוריות ברחבי הארץ. רשימת מכונים מלאה באתר החברה: https://www.inail-il.co.il

צילום: יפה גביש, טלי שרון, יח"צ איי-נייל, תמונות מעצבי אופנה: RF


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה