רשומות

יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

בר 55 בירה, אוכל ובירה, הגיע למתחם "מול זיכרון "ואני הגעתי לשם כדי לספר לכם עליו


איך אתם אוהבים לבלות? הצגה? סרט? מופעים גדולים? מסעדה? פאבים? גם וגם? אנחנו אנשי הגם וגם. אוהבים לשלב בין מופע למסעדה או פאב ולכן הקונספט הזה של מסעדות ופאבים ליד אולמות בתי הקולנוע ממש מתאים לנו ובעיניי הוא מאד מוצלח ונכון.

את מתחם "מול זיכרון" אני מכירה מהנסיעה ברכבת. הרכבת עוברת קרוב למתחם וכל פעם אמרתי לעצמי ששווה ללכת לבקר. פתיחת בר 55 בירה היווה הזדמנות מצוינת להגיע למתחם ולהכיר אותו וכמובן להתארח בבר 55 ולסקר אותו.

המתחם חביב ביותר, מזכיר מתחמים דומים ברחבי הארץ עם תמהיל נכון של חנויות, בתי קפה, מסעדות ואולמות קולנוע. קרוב לאולם הקולנוע יס פלאנט מוקם בר 55 בירה, אוכל ובירה, הבר הוא הסניף הרביעי במספר ברשת והושקעו בו כ-2.5 מיליון ₪. הבר הראשון נפתח בשנת 2012 בראשל"צ ומאז נפתחו סניפים נוספים בירושלים, כפר סבא וכעת בזיכרון.

מדובר על בר רחב ידיים, מעוצב בצבעים חמים של עץ חום וכסאות אדומים. אבל, האלמנט שתופס מיד את העין הינו הבר העצום בעל 55 ברזי בירה מהחבית. זה בר שעושה מיד חשק לכוס בירה צוננת, אלא שהבחירה קשה מאד. מה לבחור? בן הזוג שמע לעצת המלצרית והזמין אדלוויז. אני לא וויתרתי על הבירה האהובה עלי במיוחד ליפמנס. אבל, בפעם הבאה אנסה בירה שאני לא מכירה. לא חוכמה לשתות כל פעם את אותה בירה, גם אם היא זו האהובה עלי ובמיוחד כשההיצע כל כך גדול ומזמין.








חוויה במסעדה או בפאב תלויה לא מעט גם בשירות שנותנים לך. כשהשירות קשוב ומוקפד החוויה מתעצמת. רועי ביטון, אחראי המשמרת שקיבל את פנינו, דאג לכך שהשירות יהיה מהיר, ענייני ומצוין. הוא הסביר לי אודות המקום היכול להכיל עד כ- 150 איש. הפאב משתרע על שטח של 230 מ"ר בפנים ו- 100 מ"ר במרפסת בחוץ. יש גם במה מבודדת לאירועים פרטיים היכולה להכיל עוד כ- 25 איש. יחד עם תומר יצחקי, מנהל הבר, הסבירו לי על חדר החביות הגדול, על מערכת המזיגה המשוכללת המצליחה לשמור על הטמפרטורה הנכונה של הבירה של 7 מעלות ועל כך שיש ברז גז לכל חבית וכך הבירה מוגשת ללקוחות בדיוק כפי שהיצרן התכוון שתוגש. כפי שאמרתי 55 ברזי בירה יציעו לכם מגוון מרשים של בירות מהחבית- אייל, חיטה, סטאוט, לאגר, טראפיסטיות, בירות בטעמים, בירות בלעדיות ועוד מבחר מרשים ורחב של בירות המוגשות בבקבוק.

                             רועי ביטון- תבואו כשהוא אחראי משמרת
                              חדר החביות המרשים והגדול
               הבירות שבחרנו

בנוסף, מוגשים במקום גם קוקטיילים מיוחדים ואני טעמתי את "בלאדי קוקו"- בטעמי תות שדה וקוקוס ובצבע אדום מושך. מומלץ ביותר.



בר 55 בירה מגיש גם אוכל משובח כפי שתוכלו לראות בתפריט המגוון גדול.

הנה כאן


            בצילומים- מנות סלט והמבורגר המוגשים בבר.


אנחנו בחרנו במנה ראשונה האהובה עלינו של אדממה שהולכת מצוין עם בירה (35 ₪) למנה עיקרית בחרנו בפיש אנד צ'יפס- דג קוד המטוגן בבלילת בירה עם צ'יפסים שמנמנים וטעימים (69 ₪) לצד הפיש אנד צ'יפס בחרנו בסלט אסייאתי פיקנטי שהוגש עם לחמניית באן רכה וכלל רצועות עוף, רצועות כרוב אדום ולבן, גזר , זוקיני ובטנים. (59 ₪) מנות טעימות, גדולות שבקושי הצלחנו לסיים.






לקינוח- בראוניז שוקולד עם גלידת ווניל שהייתה פחות מוצלחת. היינו צריכים להקשיב למלצרית שהמליצה על קינוח אחר.



הבירה המצוינת יחד עם מנות האוכל, המוזיקה העברית שהתנגנה בווליום נורמלי לשם שינוי ושידורי הכדורגל שריתקו את בן זוגי, השכיחו מאתנו את הזמן וכשהצצנו בשעון ראינו שחלפו להם שעתיים בנעימות רבה. כך שמי שמחפש מקום בילוי חוויתי ונעים- זה בדיוק המקום בשבילו. וגם בלי סרט או מופע שווה וכדאי להגיע לבר 55 וליהנות.

            בצילום- המרפסת החיצונית של בר 55

מי שהביא את בר 55 בירה, אוכל ובירה, למתחם מול זיכרון הינו היזם ואיש העסקים איציק אדרי (מבעלי טמפל בר, Black  וטרנטינו) אדרי, אשר ממשיך להעז ולהגיע למתחמי בילוי שונים, החליט להרחיב את פעילות הבר אשר ממוקם ביס פלאנט ראשל"צ,  יס פלנט שרובר ירושלים ובכפר סבא, ופתח נקודה צפונית ראשונה במתחם יס פלאנט מול זיכרון. את הבר עיצב אדריכל מילו.

 רועי ביטון, מנהל המשמרת, סיפר לי כי בימי שבת מגיעים לבר משפחות רבות עם ילדיהם ונהנות מהאוכל ומהאווירה במקום. עוד סיפר כי יש בבר פעילויות מיוחדות שהן:

1.    בבר משודרים שידורי ספורט של ליגת האלופות, הליגה האנגלית, ליגת העל ועוד. יש גם ימים של שידורים ישירים.
2.    מדי יום שני מתקיים "שני נשי" עם הטבות מיוחדות לנשים
3.    ארוחות עסקיות מוגשות עד השעה 20.30 גם בסופ"ש. בששי עד 20.30 ובשבת עד 18.00
4.    1+1 ימים ראשון עד חמישי על הבירה בישיבה, הזולה מבניהן, עד השעה 20.00



שעות פעילות:ראשון- שישי 17:00- אחרון הלקוחות.
שבת 12:30 עד אחרון הלקוחות
ארוחות עסקיות יוגשו במהלך א- ה עד השעה 20:30, בשבת עד 18:00.

אתר  בר 55, בירה - כאן -אתר בר 55, בירהצילומים- יח"צ, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה