רשומות

יום רביעי, 18 באוקטובר 2017

על 3 ספרי- משחק מלבבים לפעוטות


מדפי ספרי הפעוטות בחנויות הספרים עמוסות בספרים. מה לבחור מכל השפע הזה שלפנינו? ראשית, התוכן. חשוב לי שהתוכן יהיה מותאם לגיל הילדים וימסור אינפורמציה אותה הם מסוגלים להבין ולקלוט. שנית, שהספרים יעוררו עניין אצל הקטנטנים וימריצו אותם להפוך דף ועוד דף. חשוב גם שיהיו מקרטון קשיח שקשה להרוס.
הספרים הבאים הם בדיוק כאלה. תוכן מתאים, מעניינים וקשיחים ולכן אני ממליצה עליהם בשמחה.

"יום הולדת לבייבי" ו"חוגגים עם בייבי"




"יום הולדת לבייבי" ו"חוגגים עם בייבי",  הם שני ספרוני פאזל לפעוטות שעוררו אצלי חיוך. הדמויות הן דמויות מוכרות לקטנים מערוץ בייבי. אלו דמויות חביבות במיוחד ומאוירות נפלא. מלאות חן ויופי.  

ייחודם של הספרים הוא בכך שבכל כפולה שלהם יש חלק גדול של פאזל, ולאחר שמסיימים לקרוא את הספר, אפשר להרכיב מכל החלקים פאזל מקסים.

בספר "יום הולדת לבייבי" חיות מגן החיות נוסעות לחגוג לבייבי הפרפר יום הולדת. הקטנטנים מוזמנים להצטרף אליהן ולהרכיב את כל חלקי הפאזל ליצירת רכבת נחמדה. 


בספר "חוגגים עם בייבי" חיות החווה נוסעות לבקר את בייבי הפרפר בפרח החדש שלו. וניתן להצטרף אליהן ולהרכיב את כל חלקי הפאזל ליצירת שיירה נחמדה. 


אודות ערוץ בייבי  מבית טלית תקשורת, הינו ערוץ התינוקות והפעוטות הראשון והמוביל בעולם. מיועד לתינוקות בגילאי חצי שנה עד ארבע. התכנים בסדרות המשודרות תורמות לזמן איכות של ההורים עם הפעוטות, תוך למידה והנאה. הסדרות משודרות 24/7 ללא פרסומות וללא תוכן שיווקי ומקנה להם סביבה בטוחה בכל שעות היממה. בנוסף, לוח השידורים מותאם לשידורי יום ולילה בכדי להעניק מענה לשגרת יומם של הקטנטנים. התכנים שבערוץ נבחנו בקפידה ע"י מומחים לחינוך ולפסיכולוגיה התפתחותית.

"יום הולדת לבייבי" / "חוגגים עם בייבי". הוצאת "דני ספרים", 8 עמודים בכל ספר, עמודים קשיחים. מחיר לצרכן 59 ₪ לספרון, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

"ספר משחק מספרים" מאת פליסיטי ברוקס


ספר חביב ומלהיב שאין לי ספק שהקטנים ייהנו ממנו במיוחד. מדובר על ספר- משחק בפורמט קשיח המכיל המון לשוניות, שבעזרתן ילמדו הילדים לספור בדרך מהנה ומעשירה. בכל כפולה תגלו פעילויות שונות הקשורות למספרים, כמו התאמה, מיון, סידור לפי הסדר, חיבור וחיסור, ספירה רגילה ועוד.
הילדים יבקרו בגן החיות, בחוה, ימריאו לכוכבים בחלל, יבקרו בלונה פארק, יחלקו מכתבים לדיירי רחוב הפרחים, ייסעו ויבקרו בתחנות האוטובוס, ילמדו על יותר או פחות.
הילדים ייהנו ממשחקי המספרים, ממשחק הגילוי וההתאמה, וההורים יזכו לבלות עם ילדיהם ולהעניק להם דרך למידה מרתקת.

ספרים נוספים בסדרה הם "ספר משחק צבעים" ו"ספר משחק מילים ראשונות" שמלמדים בדרך מהנה את הצבעים השונים ואת אוצר המילים ההתחלתי של הילדים.

"ספר משחק מספרים" מאת פליסיטי ברוקס. איורים: מליסנדה לותרינגר. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 8 כפולות עמודי פעילות. מחיר לצרכן 98 ש"ח, דפים קשיחים. מנוקד.

להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il .
           


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה