רשומות

יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

אקו טיולי שטח משיקה יעדים חדשים ומכריזה על "שנת הפסיפיק 2018"


השבוע הוזמנתי למסיבת עיתונאים שערכה חברת אקו טיולי שטח. באירוע המושקע והמעניין השיקה החברה יעדים חדשים לאזור הפסיפיק. כתיירת נלהבת שסיירה במקומות רבים בעולם, רותקתי לסיפוריהם של רונן רז, מנכ"ל החברה והמדריכים דנדן בולטין ורז שרבליס שסיפרו על היעדים החדשים והטיולים הייחודיים המתוכננים לשנת 2018 כמו: אי הפסחא, איי פולינזיה הצרפתית כולל טהיטי ובורה בורה. איי המרקיז, פיג'י, סמואה, פפואה ניו-גיני, כמו גם, הוואי, אוסטרליה וניו זילנד.
השקת שנת הפסיפיק מימין לשמאל דןדן בולטין רונן רז מנכל אקו טיולי שטח ורז שרבליס צילום- אייזן יח"צ
כל כך התלהבתי מהמקומות, הצילומים והסיפורים שכשהגעתי הביתה הכרזתי שאנחנו יוצאים לפסיפיק בטיול הראשון! ובאמת, אי אפשר שלא להתלהב מהמקומות המדהימים, יופיים של הנופים, אנשי השבטים וחיות הבר. אם אתם מתכננים טיול בחו"ל אני מציעה לכם לחשוב קצת אחרת ולבדוק את היעדים החדשים והמרתקים שמציעה לנו חברת אקו טיולי שטח.

רונן רז מנכ"ל  סיפר במפגש שהשקת יעדים חדשים הוא החלק היצירתי ביותר בעבודת החברה וגם החלק המספק. "עולם התיירות מחפש יעדים ואתגרים חדשים כל הזמן. אנחנו מקפידים לאתגר את מטיילינו ביעדים חדשים לבקשתם. השנה אנחנו מזיזים את חזית עולם הטיולים אל מרחבי האוקיינוס השקט, בדיוק בצד השני של כדור הארץ. רחוק יותר, שונה יותר אקזוטי יותר. הסדרה החדשה נוצרה במטרה לתת מענה ליצר ההרפתקנות ולהעניק הצצה לתרבויות נידחות ומרתקות". כך אמר. "אנחנו רוצים שאנשים יחזרו מהטיולים שלנו עם חוויות של פעם בחיים"
רונן רז, הוא אגרונום במקצועו וטייל בנשמתו, נדד וחי במשך שבע שנים ברחבי אסיה, אפריקה, ואמריקה. גידל תנינים בוונצואלה, ונאבק למען הפילים בקניה. בונה מסלולים ומדריך אותם במהלך עשרים השנים האחרונות. הוא הקים את "אקו טיולי שטח" הפועלת כבר 23 שנה כדי לתת למטייל הישראלי אפשרות להגיע לכל קצוות הגלובוס.  לחברה טיולי תרבות וטבע בכל העולם. טיולי שיט המגיעים עד הקוטב הצפוני ואנטרקטיקה. טיולי רכבות כמו בדרך המשי. מחלקת טרקים. טיולי ג'יפים בכל העולם, טיולי משפחות וגם מחלקה של "עצמאי בשטח"- שבה "תופרים" למטיילים טיול ספציפי בהתאם לרצונותיו.
הייחודיות של אקו לדברי רונן רז היא :" הקפדה על תכנון מסלולים מקוריים ויצירתיים , קבוצות קטנות ואיכותיות שבאות במגע בלתי אמצעי עם אנשים, תרבויות וטבע, בצניעות וברגישות, מבלי להשאיר עקבות בשטח ומבלי לשנות את חיי המקום.
יעדי "שנת הפסיפיק 2018" הם יעדים הנמצאים רחוק מאתנו. יעדים אקזוטיים שמתויירים מעט והתיירות הממוסדת עדיין לא הגיעה אליהם. חברת אקו טיולי שטח המשקיעה במחקר ופיתוח של יעדים חדשים ובתוליים הפכה אותם למסלולים ייחודיים ומקוריים והנגישה אותם באופן חכם למטיילים.
בורה בורה צילום גילי חסקין אקו טיולי שטח
פיג'י - צילום אקו טיולי שטח
היעדים באוקיינוס השקט מביאים את התייר אל תרבויות נידחות ומרתקות, אל נופים עוצרי נשימה ואל הקסם המיוחד של הפסיפיק אשר קושר בין כל היעדים השונים.
במהלך 2018 יצאו טיולים איכותיים בקבוצות קטנות אל התרבויות האקזוטיות והמסתוריות של פולינזיה בפסחא וטהיטי, באיי המרקיז, ובפיג'י וסמואה, לצד מסלולים ייחודיים בפפואה, והוואי, אוסטרליה וניו זילנד.

המשולש בין הוואי בצפון, אי הפסחא בדרום מזרח וניו זילנד בדרום מערב משתרע על פני שטח עצום של של כ 40 מיליון קמ"ר, בו הפליגו הפולינזים הקדומים, חצו ימים, התיישבו באיים והקימו תרבות עשירה ומרתקת. הלך הרוח הפולניזי אומר: "האוקיינוס אינו מימד המפריד בין האיים אלא שטיח גדול המאחד ומחבר אותם ואת תושביהם" ואכן, תחושת האחדות, החופש והאחווה עוברת כחוט השני בין כל המסלולים ומאפשרת למטיילים לחוות אותה בעוצמה.



איי הפסחא, טהיטי ופולינזיה הצרפתית

איי הפסחא, טהיטי ופולינזיה הצרפתית מזמנים מסע קסום ומיוחד אל קצה העולם, מקום בו שוכנות תרבויות אקזוטיות ובלתי מתויירות. אי הפסחא הוא מהמקומות הבלתי נודעים והרחוקים ביותר מהציוויליזציה. אלפי פסלי ענק של ראשים מוארכים הידועים בשמם מואיי, הפכו אותו לאחד היעדים המסתוריים והמרתקים, המציע מפגש עם תרבות עשירה המנותקת מהעולם המוכר לנו.
פולינזיה הצרפתית היא ארכיפלג איים ביניהם: טהיטי, מוריאה, בורה בורה ועוד 115 איים אקזוטים מרהיבים ביופיים, שהתיאור "גן עדן עלי אדמות" עושה להם עוול. חופים בעלי חול לבן ורך כמשי, שפע של פירות טרופיים ומאכלי ים, נופים עוצרי נשימה של הרים ירוקים בלב האיים, אשר גולשים אל לגונות עוצרות נשימה עם מי טורקיז צלולים. בין איי פולינזיה הצרפתית נמצאים איי טאומוטו, בהם ניתן לראות חוואי פנינים קוצרים את הפנינים השחורות הנדירות מצדפות ענקיות, איי המרקיז המבודדים, אשר ספינת האראנוי היא קו החיים היחידי שלהם לעולם החיצוני ועוד אין ספור איים בתוליים, שבהם נדמה כי הזמן עצר מלכת.

אקו טיולי שטח - איי פסחא וטהיטי 





                   אקו טיולי שטח- איי הפסחא וטהיטי צילומים- גילי חסקין


טהיטי צילום רונן רז אקו טיולי שטח


פפואה ניו גיני

800 שבטים שונים מרכיבים את המדינה המרתקת הזו, השוכנת על האי השני בגודלו בעולם, מרביתם מתגוררים בכפרים ללא מים זורמים או חשמל ומשלבים בין מסורות עתיקות הנפגשות לראשונה עם התרבות המערבית. טבע טרופי עשיר וירוק עוטף את המסע באי ומהווה חלק בלתי נפרד ממרקם החיים. זהו המקום בו ניתן להגיע לשבטים נידחים ולחוות את עוצמת המפגש בין התרבות המערבית לתרבות המקומית.





                 צילומים- אקו טיולי שטח

הוואי

לכולנו יש את אותו דימוי בראש כשאנחנו חושבים על הוואי. נערות עטורות שרשראות פרחים, גולשי גלים מיומנים, חופים חלומיים מקושטים בעצי קוקוס נטויים ותחושת חופש תמידית.
המציאות בהוואי עולה על כל דמיון. קבוצת האיים הגעשיים בלב האוקינוס הם גם המדינה ה-50 של ארצות הברית ומשלבים מסורת פולינזית עתיקה עם תרבות עדכנית ותוססת.
במסע נבקר בארבעה מן האיים – הוואי, קוואי, אואהו ומאווי. נחווה את כל מה שיש לטבע הייחודי של הוואי להציע ברגל, ברכב, בסירה ואפילו בתצפית מהליקופטר: השמורות הוולקאניות, מפלי המים, גנים טרופיים וחופי ים מרהיבים, מטעי קפה ומקדמיה, אתרים הסטוריים פולינזים, מוזיאונים וגם אתר פרל הרבור.





ניו זילנד

הנופים הירוקים של ניו זילנד והמפגש עם התרבויות הייחודיות במקום הופכים את הביקור בניו זילנד למענג במיוחד. ניו זילנד מורכבת משני איים עיקריים ושונים מאד אחד מהשני. היא נודעת ביופיה, בטבע הפראי שלה, בהרים גבוהים, אגמים קרחוניים, פיורדים, יערות עד, חופי ים סחופי-רוח וכן בתופעות גאותרמיות כגון גייזרים ומעיינות חמים.
במסע לניו זילנד נפגוש את הטבע במלוא הדרו, לצד ערים ועיירות מקסימות. את הנוף הירוק בעולם שבו חיים האנשים נחמדים בעולם. את פינות החמד של שני האיים ואת התרבות המקומית הייחודית - את המורשת המאורית והפולינזית לצד ההשפעות האירופאיות המאוחרות יותר. נטייל, נשוט וניגע בקצוות שבין ריגוש מופלא לשלווה מדהימה שניו זילנד מספקת.

אוסטרליה

היבשת הדרומית, ארצם של האבוריג'ינים, הקנגורו והקוואלה, על מרחביה העצומים והנופים הדרמטיים. מדבריות וחופי ים, יערות גשם וכפרים טרופיים, מסורות אבוריג'יניות קדומות וקדמה מערבית, ערים מודרניות ותוססות כגון סידני ומלבורן, לצד ערבות שוממות עצומות. אוסטרליה היא עולם ומלואו.


אתם באים? כי אני כבר מתכננת את הטיול הבא שלי וזה יהיה רחוק ושונה ומאתגר. אנשי הפסיפיק תתכוננו! 

צילומים- אקו טיולי שטח, אייזן יח"צ, גילי חסקין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה