רשומות

יום שבת, 21 באוקטובר 2017

רשת "אופטיקה בליסימה" השיקה את קולקציית משקפי הראיה ומשקפי השמש לחורף 2017-2018





לכל אחד מאתנו יש אקססוריז האהובים עליו במיוחד. אצלי מדובר במשקפיים. משקפיים משנים את המראה בן רגע, מסתירים את מה שצריך, מוסיפים שיק לכל הופעה, משדרגים את המראה. משקפיים משפרים לי את מצב הרוח וגם מאפשרים לי להראות אחרת כל פעם- מסתורית, חביבה, חנונית. מה שמתחשק לי להציג לעולם באותו רגע. לכן, שמחתי להגיע להשקת רשת "אופטיקה בליסימה" שהשיקה את קולקציית החורף של משקפי ראיה ומשקפי שמש.

רשת "אופטיקה בליסימה" הוקמה לפני 15 שנה ע"י דוד לזר אופטומטריסט מוסמך. דוד הקים רשת שמעניקה ללקוחות מכלול של מוצרים ושירותים בתחום האופטיקה. "המוטו שלי" אמר לי דוד "הוא לחבק את הלקוח ולתת לו את השרות הטוב ביותר האפשרי. החל מבדיקה והתאמה של מסגרות ועדשות מגע מתוך סל מוצרים עשיר ומגוון וכלה בייבוא משקפי שמש וראיה של המותגים המובילים בעולם. אני רוצה" אמר לי דוד " שלקוחות המגיעים אלינו ידעו שמבינים את הצרכים שלהם ושמלווים אותם לכל אורך הדרך. החל מהתאמת המשקפיים הנכונים עבורם וכלה בפתרון כל בעיה שעשויה להתעורר"

                           בצילום- דוד לזר כעל רשת "אופטיקה בליסימה"

דוד הביא לרשת שהקים את שלושת בניו. אדיר, הבכור, הוא מנכ"ל הרשת. אורן, האמצעי, עוסק בנושא הלוגיסטיקה והתפעול ואילו הבן הצעיר, אביב, עוסק בכל נושא השיווק.

קולקציית החורף שהרשת הציגה היא עכשווית מאד, אופנתית ונחשקת. בסניף הבוטיק של הרשת בתל אביב- רח' קרליבך 39, ששופץ לא מזמן והוא רחב ידיים, בהיר ומזמין מצאתי מגוון רחב מאד של מותגים כמו:TOM FORD , משקפי SERENGETI- המתמחים במשקפי שמש בעת נהיגה, פרידום, REPLAY69, POLO55, אקסלנס- מותג עדשות המגע, KANGISTO, VOGUE- האופנתית והמעוצבת, MIU MIU מבית פראדה, פריק שואו, דיסקוור, סברובסקי, שופארד ועוד. היישר מתערוכת האופטיקה SILMO בפריז.

בקולקציית משקפי הראיה שגם הם נחשבים כיום כאביזר אופנתי לכל דבר, תודות למבחר הגדול והמגוון מצאתי שרוב משקפי הראיה עשויים כיום מחומר שנקרא אצטט שהינו פולימר עמיד במיוחד בשל חוזקו והינו אנטי אלרגי , בשל תכונותיו ניתן לעצב שלל דגמים מתוחכמים של משקפיים תוך שילוב של אינספור גוונים.
לצד האצטט מתמקם הטיטניום – מתכת קלה וחזקה ממנה עשויים דגמים רבים של משקפי ראיה באופן מעודן .

מה שמאפיין היום את רוב המסגרות  הינן מסגרות מלאות , חצי מסגרת,או ללא מסגרת – רימלס.
העיצובים ושילובי הצבעים הינם שונים ומשונים בגזרת משקפי טייסים, בגזרה חתולית , מלבנית , עגולה או מרובעת כשמעל כל העיצובים מרחפות נגיעות הצבע המורכבות.
עוד חשוב לציין שהמגמה הרווחת  היא עיצוב משקפי ראייה  בגזרות מיוחדות כמו ה- טרנד הרווח והוא הנטייה למשקפיים עגולים וקטנים נוסח גון לנון , אך העיגולים אינם עגולים לחלוטין , המסגרות הינן "פנטו"- הצהרה אופנתית חדשה.






במסגרת הצבעים בקולקציות משקפי הראיה השונות בולטים הצבעים הזוהרים, גווני הפסטל המעודנים ובעיקר שילובים קוטביים של צבעים.

בקולקציית משקפי הראיה של מותג הבית REPLAY 69  מתבססים על אמירה של מעצב אופנה יצירתי שאינו מתקבע על סגנון אחד בלבד, אלא תמיד מחפש לו משקפיים מיוחדים ויוצאי דופן ומעדיף תמיד סדרות מוגבלות ולא מייצור המוני. המשקפיים
עשויים ברובם מאצטט , חומר עמיד משופר בעל גוונים משולבים נשל גווני הפסטל וכן גם צבעים זרחניים כמו טורקיז, בורדו בוהק ירוק ליים .
הדגמים נעים בין צעירים  שתרים  אחרי צבעים עזים במיוחד לבין גילאים בוגרים
יותר ,התרים אחרי צבעים מתונים יותר כאשר דגמים פופולאריים במיוחד הינם אילו בעלי מסגרות המתכת המינימאליסטיות המעניקות תחושה של עם אבל להרגיש בלי.....

מחירים : החל מ-299 ש ועד 10,000 ש'



              בצילום- הסטייליסטית שרון חזום, רחלי בן גלים, שרה איקו, היחצנית ג'וד לברון מ"לב תקשורת"  ואנוכי מדגמנות את קולקציית משקפי השמש לחורף 2018
                 משקפי השמש שלי -REPLAY69

הסטייליסטית המובילה שרון חזום שהציגה לפנינו את המותגים המובילים לחורף 2018 ברשת בליסימה, נתנה גם טיפים מצוינים להתאמת המשקפיים למבנה הפנים ולאישיותנו. "משקפיים" אמרה שרון "מאפשרים לכם להציג דמות ואל תהססו להעז ולהחליף ולהתאים את המשקפיים למצב הרוח". היא הדגימה על הדוגמנית סוגים שונים של משקפיים והראתה כיצד כל ההופעה משתנה. הנציג של TOM FORD שנכח גם הוא בהשקה, הציג את הקולקציה העכשווית בעלת הקווים המעודנים והנקיים.





                       בצילום- יורם, נציג תום פורד ומשקפי השמש של המותג

דוד לזר, הבעלים של רשת "אופטיקה בליסימה" נתן טיפים לבחירת משקפי ראיה-
היות וכיום מסגרות משקפיים הינם אביזר אופנה נחשק ולא משמש לתיקון הראייה בלבד כדאי לבחור מסגרת התואמת את סגנון הלבוש ומבנה הגוף.
יש לבחור מסגרת המשלימה את מבנה הפנים ויש לוודא שהעיניים מצויות במרכז המסגרת.
משקפיים משנים לגמרי את צורת הפנים, לכן חשוב מאוד להשקיע תשומת לב רבה בעת הבחירה.
בעלי פנים עגולות טוב יעשו אם יימנעו ממשקפיים עגולים וממסגרות בעלות קימור ,שכן הם מדגישים את המבנה המעוגל של הפנים.
רצוי לבחור מסגרת בעלת מבנה גיאומטרי זוויתי נכון כמו  מלבן או מרובע, דווקא פינות חדות ייצרו ניגוד הולם.
לבעלי פנים אובאליות יתאימו מסגרות משקפיים מרובעות או מעוגלות וכן משקפיים בעלי מסגרת גדולה.
כדאי לבעלי פנים אובאליות להימנע ממסגרות זוויתיות חדות.

בעלי פנים מרובעות צריכים לרכך את מבנה הפנים ולא להעמיס על הפנים נוכחות מכבידה ודומיננטית וכדאי שיבחרו מסגרות משקפיים עגולות או מעוגלות , מסגרות בעלות קימור שאינן גדולות מידי.

לבעלי פנים מוארכות יתאימו מסגרות מלבניות און אובאליות שאינן רחבות מרוחב הפנים.

לבעלי פנים מלאות יש להתאים מסגרת "חתולית" – מסגרת בעלת זווית חדה בחלק העליון., מסגרות אילו מרימות את הלחיים ומדגישות את עצמות הלחיים ובכך מטשטשות את המראה הרחב של הפנים.

לבעלי פנים דמוי יהלום - סנטר ומצח רחבים וקו לחיים רחב ,יש להתאים מסגרת מרובעת או אליפטית,שלא תהיה רחבה מרוחב עצמות הלחיים.

לבעלי פני משולש – מצח צר וסנטר ולחיים רחבים יתאימו מסגרות המכונות עיני חתול- מסגרת עליונה עבה ומודגשת ובעלת זרועות רחבות או א6פילו "חצי מסגרת" שבה העדשה מוקפת מסגרת רק בחלקה העליון. כל אילו ירחיבו את החלק העליון של הפנים וייצרו סימטריה עם מבנה הלסת.

מחירי המשקפיים נעים החל מ-200 ₪ ועד אלפי שקלים למותגים הבינלאומיים והייחודיים. בהחלט ניתן למצוא ברשת מותגים ידועים וטרנדיים במחירים נגישים במיוחד. עוד חשוב לי לציין שאמנם כולנו רוצים משקפיים אופנתיים אך החשיבות הגדולה היא בהגנה על העיניים. והמשקפיים שאנו בוחרים חייבים להיות כאלה המסננים את קרינת ה-UV המסוכנת. חשוב מאד שנבחר במשקפיים המסננים 100% מהקרינה העלולה לגרום לנו בעיות עיניים שונות כמו- קטרקט, פגיעה ברשתית ועוד. באופטיקה בליסימה תמצאו משקפיים איכותיים אשר מסננים את קרינת ה-UV. במשקפי שמש רבים גם תוכלו למצוא ציפוי אנטי ריפלקס נגד השתקפויות וכמובן עדשות פולארויד היעילות מאד בנהיגה ומסננות השתקפויות ממשטחים בוהקים.








הרשת מפעילה ארבעה סניפים באזור המרכז -
ראשל"צ- מתחם חונים קונים.
בת ים - קניון בת ים (קומה תחתונה).
תל אביב - קרליבך 39 ( מול הסנימטק).
נתניה - שמואל הנציב 4.
אתר הרשת- https://www.belisima.co.il/
.

תגובה 1: