רשומות

יום שלישי, 23 במאי 2017

על המים המיסלריים של L'ORÉAL PARIS שמעתן?




מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS השיק מים מיסלריים לעור רגיל עד מעורב ומים מיסלריים לעור רגיל עד יבש  ורגיש.

 
האם כבר התנסיתן בפלא המים המיסלריים? מים מיסלריים הם נוזל המורכב ממים מטוהרים ומיסלים שהם מולקולות שומן זעירות. בעת ניקוי הפנים מולקולות אלו סופחות אליהן את השומן והלכלוך ומנקות את עור הפנים באופן יסודי ומהיר. הסרת האיפור בעזרת מים מיסלריים היא קלה ונוחה גם כאשר מדובר בהסרת איפור מהעיניים ומהשפתיים..
 
 

הפורמולה שמשיקה L'ORÉAL PARIS למים מיסלריים לעור רגיל עד מעורב היא פורמולה ללא פארבנים, ללא בישום, היפואלרגני, ללא שטיפה וללא אלכוהול. הם מורכבים מ-95% מים מטוהרים שעברו תהליך טיהור מתקדם.
 



ההתנסות שלי במים המיסלריים של L'ORÉAL PARIS הניבה תוצאות מצוינות וזה אחד המוצרים הכי יעילים שהיו לי להסרת איפור וניקוי הפנים. תוך שניות הפנים היו נקיות מלכלוך והסרת האיפור נעשתה בפעם אחת בלי צורך לשפשף או לשטוף במים. פשוט, קסם של דבר. לאחר השימוש העור נראה נהדר, נקי משומן, לא מבריק ובעל מראה מאט. אין לי ספק שזה אחד המוצרים שיככבו בשגרת הטיפוח היומיומי שלי והוא מומלץ בחום רב.

 

איך משתמשים? פשוט מאד מדי בוקר וערב, יש להספיג מס' טיפות על פד צמר גפן ולנקות בתנועות הצמדה והסרה את הפנים העיניים והשפתיים מבלי לשפשף או לשטוף. יש לחזור על הפעולה עד שהפד נקי לחלוטין.

 

מחיר לצרכן: 42ש"ח  (מחיר מומלץ)

תכולה: 400 מ"ל

 

הפורמולה הנוספת של מים מיסלריים לעור רגיל עד יבש, המתאים גם לעור רגיש משלבת בנוסף למים המטוהרים וה"מיסלים" גם גליצרין המעניק לחות ומסייע בהרגעת העור. הפורמולה מנקה ביעילות את העור תוך התאמה לעור רגיש. גם כאן מדובר בפורמולה ללא פארבנים, ללא בישום והיפואלרגני.
 
 



מחיר לצרכן: 42 ₪ (מחיר מומלץ)

תכולה: 400 מ"ל

 

את מוצרי הטיפוח של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

 

גילוי נאות- המוצר התקבל לסקירה.

 
צילומים- יח"צ חו"ל, יפה גביש
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה