רשומות

יום שבת, 27 במאי 2017

חוויות והמלצות מימי נופש במלון פסטורל כפר בלום



אין זמן מתאים יותר לטייל ברחבי הגליל. עדיין לא חם, הכל פורח וירוק, הנחלים שוצפים, האוויר צלול והנוף משגע. מספר ימים של שקט ושלווה ובילוי בין הציפורים, הטבע, והירוק מטעינים באנרגיות חדשות ומאפשרים לשוב להמולת החיים בכוחות מחודשים.

היכן ללון כשמגיעים לגליל? אני רוצה להמליץ לכם על מלון בוטיק מקסים ומיוחד שבו התארחתי השבוע. "מלון פסטורל כפר בלום" המלון נמצא בקיבוץ כפר בלום הוותיק, בלב עמק החולה שבגליל העליון. חדרי המלון (189) ממוקמים בין שטחי דשא וצמחייה, עצים ופרחים. מיד כשהגענו למלון חשתי תחושה של רוגע ושלווה. כל כך נעים לטייל בין עצי הזית והרימון, בין השיחים המלבלבים והוורדים הפורחים. כלל לא מיהרנו להיכנס לחדר. הסתובבנו לנו במדשאות המוריקות, נהנים מהאווירה והיופי. ניכר היה שמשקיעים מחשבה וזמן רב בטיפוח המקום. לבסוף הגענו לחדר שנמצא בבניין קטן ויפה. המבנה הזכיר לי את איטליה, עם החצר הגדולה באמצע והחדרים סביב. מאד מצא חן בעיניי לגלות שכל חדר קרוי על שמו של סופר ידוע. חדרנו היה קרוי על שמו של יוג'ין אוניל. בחדר הייתה תלויה תמונתו וגם תיאור קצר של תולדות חייו. בעיניי, רעיון מקסים. ראיתי שיש מבנים שחדריהם נקראים בשמות זמרים, להקות ועוד. אני רוצה לישון בחדר שקרוי על שם "התרנגולים" הלהקה האהובה עלי מאז ומתמיד.


חדר הבוטיק בו שהינו הוא חדר רחב ידיים, מרשים מאד, בסגנון קלאסי, כפרי. הוא בעל מרפסת קטנה הצופה אל הירוק שבחוץ ורהיטיו עשויים מעץ כהה וחם. חדר הרחצה כולל אמבט צרפתי מדהים ודלת חדר הרחצה נפתחת אל חלל החדר ואל הנוף. בין כל שני חדרים יש דלת מקשרת, במידה ומגיעה משפחה , ניתן לפתוח את הדלת ולחבר בין 2 החדרים. החדר כלל גם כורסאות מפנקות, ערכת קפה ותה, מכונת נספרסו, מייבש שיער ומקרר קטן. בחדר הארונות היפה מצאנו חלוקים ונעלי בית לשימושנו. מי רוצה בכלל לצאת לטייל כשהחדר כל כך מפנק ומזמין. בעלי מילא מים באמבט הצרפתי, שכב בו שעה ארוכה, צופה אל הנוף וסרב לצאת. רק העובדה כי ארוחת ערב מצפה לו הצליחה להוציא אותו מהאמבט.

בדרך למסעדת המלון עברנו דרך הלובי שנבנה בסגנון איטלקי כחצר פנימית המתקשרת דרך קשתות מעוצבות אל הקבלה, מרכז הכנסים, הספא ומסעדת המלון. בלובי ניתן ליהנות מכריכים, סלטים, ועוגות. יש גם בר גדול המגיש סוגי קפה, משקאות אלכוהוליים ויינות ישראליים רבים.



מסעדת המלון אף היא מאופיינת באווירה איטלקית, כפרית ונעימה. האוכל משובח. קשה לבחור מהמגוון הגדול של המנות שמוצעות. הכל כל כך מפתה ומזמין שהתחשק לי לטעום מהכל. אבל, כמה אפשר? ההגשה מאד אסתטית והרגשתי כמו במסעדת יוקרה ולא כמו במסעדת מלון. הסלטים, המנות העיקריות והקינוחים טעימים מאד וכפי שאתם רואים בצילומים זו חגיגה של טעמים וריחות. הלחמים נאפים במקום ומגיעים חמים וטריים. מיץ תפוזים ואשכוליות נסחט לנגד עינינו וכך גם הכנת החביתות. השרות קשוב ואדיב ונראה לי שכמעט לכל שולחן מלצית משלו. לא מקמצים כאן באנשי צוות. מי שנהנה מאוכל טוב- זה המקום עבורו. המסעדה כשרה.

                    חלק קטן ממעדני ארוחת הערב
                                הגשה אסתטית ומפתה
                                  צילום- אוהד אבגי
                 צילום- אוהד אבגי
              צילום- אוהד אבגי
                   צילום- אוהד אבגי
                 צילום- אוהד אבגי
                     צילום- אוהד אבגי
             נראה אתכם עומדים בפיתוי המתוק הזה


                      בצילומים- מגוון קטן ממה שמוצע בארוחת הבוקר
לאחר ארוחת הערב עברנו ללובי ליהנות ממוזיקה קלאסית. מדי ערב יש מופע בלובי. בערב השני לא נכחנו במופע כיוון שיצאנו לפסטיבל היין המתקיים בימים אלה בגליל.

ביום המחרת, לאחר ארוחת הבוקר, נגשתי להתפנק בספא המלון. מתחם הספא הוא מתחם גדול, מעוצב ומיוחד. יש בו מתקנים שלא תמצאו במקומות אחרים כמו מערת זרמים ייחודית, אמבט רפלקסולוגיה לכפות הרגליים וגם חמאם טורקי יפה, סאונה פינית, דלי מתהפך, פינות מנוחה, פינת חליטות תה ופירות טריים. כל מי שמגיע לטיפול במקום מקבל לוקר ובו חלוק, מגבת ונעלי בית. לאחר שלבשתי את החלוק, עברתי לחלק המפנק עד מאד עיסוי שוודי בשמן שקדים שהמריץ את מחזור הדם, שיחרר אותי ממתחים והיה מהנה ביותר. המטפלת דאגה שהטיפול יתאים לי באופן מושלם והצטערתי כשהטיפול הסתיים. תפריט הטיפולים בספא הוא רחב וניתן לבחור בין טיפול תאילנדי, שיאצו, טיפול מנגינת הלב המתמקד בקצות מערכת העצבים, טיפול ב-4 ידיים, איור-וודה, טיפולי פילינג שונים, עיסוי שבדי, עיסוי ארומתרפיה, אבנים חמות, עיסוי קרקפת ופנים, רפלקסולוגיה ועוד. העלות לאורחי המלון לכניסה לספא- 40 ₪. למזמינים טיפול הכניסה חופשית.





           צילומים מהספא וגם המטפלת שלי שהסכימה להצטלם עבורכם
לאחר שהתרגעתי בספא, המשכתי לבריכת המלון השלווה והמטופחת ומשם כבר קשה היה להזיז אותי. הבריכה היא בריכה אולימפית וסביבה עצים, דשא ופינות מוצלות. יש כיסאות נוח, שמשיות, בריכה לקטנטנים ומזנון שבו תוכלו למצוא כריכים, ארטיקים ושתייה. בכניסה לבריכה קיבלנו מגבות לשימושנו.


ההמלצה שלי היא לאפשר לעצמכם יום אחד של רוגע וכיף במתקני המלון ורק ביום השני לצאת לסיורים ולבקר באטרקציות הרבות המחכות סביב. גם אם הייתם כבר ב'אגמון החולה' חייבים לבקר שם שוב ולצפות על הציפורים. מה עוד? הגיעו לאטרקציות של צוק מנרה- לרכבל, לרכבת ההרים, לטרמפולינה. סעו לשמורות הטבע שבסביבה, בקרו במוזיאון "בית אוסישקין" בקיבוץ דן, מוזיאון השומר בקיבוץ כפר גלעדי או שתלכו לבקר ולטעום יינות במרכזי המבקרים של יקב הרי גליל, יקבי רמת הגולן ועוד. ומה עם שוקולד? בקיבוץ עין זין יש שוקולד בוטיק נהדר DE KARINA. אפשר גם לשכור אופניים בקיבוץ דדפנה או בבית הלל ולצאת לטיול. ויש את דרך החלב במשק קורלנדר בבית הלל וטיולי סוסים, טרקטורונים, ג'יפים ואפילו פיינטבול בקיבוץ הגושרים. וכמובן, לא נשכח, את השייט והקייקים בנהר הירדן. אגב, אורחי המלון מקבלים קופון הנחה לקייקי כפר בלום.

אני יודעת ששבועות תכף כאן. אבל, למי שאין תכניות המלצה חמה. בשבועות בין התאריכים 30.5-1.6  מתוכננת חגיגה גדולה בפסטורל. הפקה ענקית של תיאטרון אורנה פורת לילדים "מולן" – הצגה המשלבת ריקודים ותנועה, עם תלבושות ססגוניות, המספרת את סיפורה של מולאן, שהייתה לוחמת אגדתית אשר על פי המסופר התגייסה לצבא הסיני כדי להציל את אביה הזקן מגיוס, כשהיא מסתירה את זהותה, וברגע סכנה ממשי היא מצילה את חבריה הלוחמים.  מופע קסום נוסף הוא "ביטלס" להקת מג'יקל מסתרי טור הנהדרת (שמעתי אותם מספר פעמים) תגיע למסע קסום בעולמם של הביטלס ותופיע במסיבה גדולה שהיא הפנינג ענק של ילדים, הורים ושירי הביטלס. מופע מוסיקלי ותיאטרלי "ילדות" של גבי ארגוב. מסע מוסיקלי ותיאטרלי שיחזיר את כולנו לרגעים הכי נשכחים, חבויים ומתוקים. הרגעים בהם היינו ילדים. שירי הילדות הקסומים של ביאליק, שלונסקי ,אלכסנדר פן, נתן אלתרמן ולאה גולדברג ועד פסטיבלי הילדים היפים והתמימים של שנות השבעים. יתקיים גם הפנינג של יצירה ומופעי חוץ לכל המשפחה- הכנת זרי פרחים מנייר, שזירת צמות, איפור, ציורי רחוב וסדנת עפיפונים. ופינוק נוסף- כרטיסים מתנה לקיאקי כפר בלום לכל משפחה.

מי שלא יגיע לשבועות יכול להגיע לאירועי סופי השבוע המוסיקליים שעורך המלון במסגרת "פסטורליה בצלילים" סופי שבוע שהם חווייתיים ומיוחדים במינם הכוללים מפגשים מיוחדים, מופעים והרצאות. ראיתי שבתאריכים 8-10.6.17 מתקיים סופ"ש בשיתוף הקתדרה העוסק באקטואליה ונוסטלגיה  ומציע מופע סטנד אפ של קובי אריאלי, הרצאה של האמן עדי נס. הרצאה של קובי מידן על לאונרד כהן המלווה בשירתו של איתי פרל ומופע מחווה לחתן פרס ישראל נחום היימן עם חני לבנה ואורי הרפז.לי זה נשמע נפלא!

לסיכום החוויה אומר שהיו אלה יומיים של נופש אמיתי לגוף ולנפש. יומיים של הנאה, שלווה ורוגע וגם של חוויה קולינרית טעימה. כך שאני ממליצה לכם בחום רב להתארח במלון וליהנות מכל מה שיש לו להציע לאורחיו.

לאתר מלון פסטורל


גילוי נאות- הייתי אורחת המלון.
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה