רשומות

יום שני, 1 במאי 2017

"אחוה" משיקה מארזי חטיפי מיני חלוה בטעמים באריזה מהודרת


יש ממתק אחד שאני אוהבת במיוחד ומנשנשת ללא רגשי אשם. מהו? חלווה כמובן. ממתק שהוא הבריא ביותר מבין הממתקים. החלווה ידועה בטעמה הערב לחיך וביתרונות האיכותיים והבריאותיים.

לכן שמחתי כש"אחווה" השיקה מארזי חטיפי מיני חלווה וגם מארז של מיני חלווה ללא סוכר. בדיוק בשבילי. במארזים ניתן למצוא: מארז חטיפי מיני חלוה בטעם וניל, עם פיסטוק ועם פולי קקאו ומארז חטיפי מיני חלווה ללא סוכר באריזה מעוצבת שומרת טריות.

קיבלתי לסקירה את המארזים וטעמתי מכל הטעמים. הכל טעים! אישית, אני מעדיפה את טעם הוניל ואת החטיפים ללא סוכר הטעימים מאד ומרגיעים אצלי את הצורך במתוק.
 

מארז חטיפי מיני חלווה כולל 18 חטיפים בטעמים בהם 6 יחידות בטעם וניל, 6 יחידות עם פולי קקאו, 6 יחידות עם פיסטוקים. מארז חטיפי מיני חלווה ללא סוכר כולל 15 חטיפים עם 49 קלוריות בלבד ליחידה. המארזים החדשים הנם קופסא שקופה ומהודרת, כשכל חטיף מכיל כ- 50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה וארוז באריזה אישית שומרת.

 



חטיפי החלוה ללא סוכר, מסייעים לשמירה על תזונה מאוזנת ומאפשרים צריכה של מתוק במנות אישיות. החלוה מצטיינת בטעם עשיר ומרענן ובעלת מרקם אחיד המאפשר הנאה צרופה מהטעם הייחודי של החטיף.

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה, ממשיכה לשמור על מקומה בראש מותגי הטחינה והחלוה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2016. על פי דו"ח סטורנקסט לחודש פברואר 2017, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כספי של מעל ל- 54% בקטגוריית חלוה ארוזה. לאחרונה זכתה סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה בפרס מוצר השנה לשנת 2017.

מחיר מומלץ לצרכן: 10 שקלים.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

צילומים- יח"צ, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה