רשומות

יום שישי, 19 במאי 2017

המותג הצרפתי ETAM חוגג 100 שנים ומציג את קולקציית הלנז'רי לקיץ 2017




השבוע חגגתי יחד עם אנשי תקשורת, דוגמניות וסלבס את חגיגות המאה למותג הצרפתי ETAM. בין החוגגים- נטלי לוי, בת הזוג של דודו אהרון, הודא נקש מתכנית הריאליטי הישרדות, ניקולא וורד מהישרדות והדוגמנית יושיבה ג'ונסון. את האירוע הנחתה הסטייליסטית הידועה ליאת אשורי שהציגה את הקולקציה וגם נתנה טיפים איך מתלבשים נכון.

 
 

               בצילום- מנכ"לית הרשת שגיב שקד עם הדוגמניות



                  ליאת אשורי מציגה את הקולקצייה לאנשי התקשורת
                        ליאת אשורי ונטלי לוי
 
 
למי שעדיין לא מכירה ETAM הוא מותג צרפתי להלבשה תחתונה, אהוב וידוע בכל העולם. לרשת 720 חנויות בצרפת ו-200 חנויות בעולם. כעת, ניתן גם אצלנו להשיג את הפריטים הנחשקים בשתי חנויות הדגל- בקניון איילון ובדיזינגוף סנטר.

 

באירוע החגיגי נחשפנו לפריטים הייחודיים של המותג הצרפתי המחבק נשים ודוגל בטוטאל לוק המיועד לחזק את ביטחונן העצמי של הנשים תוך שהוא גורם להן להרגיש יפות, נחשקות ומלאות שמחה.

 



שוחחתי עם שגיב שקד, מנכ"לית ETAM, שסיפרה לי על ההיכרות שלה עם המותג הצרפתי וההחלטה לפתוח בארץ חנויות של הרשת. " רציתי להביא לארץ משהו שונה" אומרת שגיב " מותג שיש בו הנאה ושמחת חיים. מותג שאומר שאפשר לגדול איתו החל מנערות ועד נשיות בשלה. הרעיון הוא שניתן להסתובב עם פריטי ההלבשה התחתונה לא רק בבית, אלא גם בסביבה הקרובה. הפריטים כל כך יפים ומיוחדים שניתן להשתמש בהם גם מחוץ לבית. כמו הגופיות הצבעוניות או העליוניות הקלילות." עוד אומרת שגיב כי "המטרה היא לפתוח חנויות נוספות ברחבי הארץ וזאת בהמשך הדרך, מתוך מטרה להביא לישראליות מותג שהוא כולו הנאה, הנותן בטחון, פונה לרגש ומאפשר לחוש בנוח עם הגוף. המידות הן מגוונות ומאפשרות לכל אחת למצוא את מבוקשה."

 

פריטי הרשת מחולקים למספר קטגוריות עיקריות.

 

  • Day wear (הלבשה תחתונה)
  • swimwear (בגדי ים)
  • night wear (אופנת בית ופנאי)

 

בנוסף, תוכלו למצוא את קטגוריית ה"גלאם" הזוהרת ואת קטגוריית " מרי לי" הפונה לכלות ולאירועים מיוחדים.

 







 
הפריטים ברשת איכותיים כיאה למותג צרפתי ותיק ובעל מומחיות אמיתית בהלבשה תחתונה. תוכלו למצוא פריטים סקסיים, אלגנטיים, שיקיים ומעוצבים. המגוון רחב ביותר ונותן מענה לצרכים מגוונים. החל מפריטים ליום יום ועד פריטים לאירועים מיוחדים. אני התלהבתי במיוחד מכותנות הלילה ומהפיג'מות היפהפיות שעשו לי חשק להיכנס למיטה ולבלות שם את כל היום. הבדים כל כך נעימים, רכים ויפים שנראה לי שנתקשה להחליף לבגדים. המחירים נעים החל מ- 60 ₪ ועד 300 ₪. וראיתי שיש גם מבצעים של 1+1 בחזיות וגם הנחות שונות ושוות. שגיב מציינת ש" המחירים בישראל כמעט זהים למחירים בעולם והפער עומד על כ-10% בשל עלויות היבוא לארץ".

 

העיצובים של הפריטים מתוחכמים, תחרות רכות, הלבשה תחתונה סקסית ויוקרתית בהשראת התפיסה העילית לנשים שמבינות. יש פריטי חובה ובייסיק לכל עונה (חזיות משלושים, גוזיות, בגדי גוף, חזיות ספורט...) המגיעים בסגנונות הטרנדיים החמים. לכל אחד מהסגנונות פריטים אופנתיים משלימים בקו בגדי הלילה: חלוקי קימונו מכנסיים קצרים , טופים...

 


 

 

בקטגוריית בגדי הים - בגדי הים הם נושא מרכזי וחלק מקולקציית הקיץ של ETAM עם הדפסים צבעוניים, מראה "קיצי" מאוד, משולב  בטרנד של הדפסים אפריקאים.

כל הקולקציה המוצעת מכוונת לסיפורים שמעוגן עמוק במסורת ההלבשה התחתונה ובאלגנטיות הצרפתית.

 

בגדי הים של ETAM לקיץ 2017 יתנו לנשים להרגיש שמחות ומשוחררות וגם אותנטיות, אלגנטיות וסקסיות בו זמנית כדי לבטא את הביטחון הפנימי , להעז ולאמץ את מודל הנשים הצרפתיות.

בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של גזרות - מחזיות סטרפלס ועד ובגדי ים בסגנון השלם. בגדי הים מגיעים במגוון הדפסים טרופיים ובצבעוניות רחבה הנותנים מענה לטרנדים העונתיים ולמבני גוף רבים. הקולקציה מאפשרת רכישה בהתאמה אישית ובסגנון מיקס אנד מאץ' .


 

 

100 YEARS FRENCH LIBERTE

 

להשיג בסניפי ETAM

בדיזינגוף סנטר וקניון אילון

אתר החברה : www.etam.com

אינסטגרם:  etam_il

 

צילומים- רפי דלויה, יפה גביש

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה