רשומות

יום ראשון, 14 במאי 2017

על 2 מוצרים לתינוקות וילדים- קרם הגנה מינרלי ומשחת החתלה קלנדולה של חברת מאמי קר



השבוע הגיעו לסקירה 2 מוצרים לילדים שניהם של חברת מאמי קר חברה ישראלית המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי טואלטיקה וטיפוח לנשים בהריון ולאחר לידה, תינוקות וילדים ממרכיבים צמחיים תוך התמקדות בצמחי מרפא כגון תמציות קלנדולה, חמאות שיאה וקקאו, אלוורה, שמן זית ושקדים ועוד. 

המוצר הראשון-  קרם הגנה מינרלי לתינוקות וילדים SPF-30

הקרם מיועד במיוחד לעור העדין והרגיש של תינוקות וילדים קטנים כדי להגן מפני נזקי השמש.

הקרם עשוי רכיבים צמחיים ומינרלים עדינים ומכיל שמני חוחובה, אבוקדו וזרעי ענבים להזנת ושמירת לחות העור. הוא מכיל מסננים מינרליים הידועים כבטוחים לשימוש ומספקים הגנה גבוהה מפני קרינת ה UVA וקרינת ה .UVB אינו מכיל פראבנים ושמנים מינרליים.

הקרם מגיע בבקבוק רול און כך שמאד נוח לשימוש. הוא נעים למריחה ונספג יפה, בלי להותיר תחושה של שמנוניות על העור. אני מרחתי היטב על אזורי הגוף החשופים ודאגתי לחדש את המריחה אחרי שעתיים, וזאת על פי המלצת משרד הבריאות.

המוצר עמד בהבטחותיו, סיפק הגנה לעור הילדים ואני מרוצה מאד.

מחיר באתר- 69.90 ₪ לתכולה של 70 מ"ל

מוצר שני- משחת החתלה קלנדולה

איך מצליחים להתגבר על האדמומיות הנגרמת מתפרחת חיתולים, לישבנו של תינוקנו?
משחת ההחתלה של מאמי קר נותנת לכך תשובה. היא פותחה במיוחד למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים בעורם העדין של תינוקות. המשחה עשירה בתמציות קלנדולה הידועות בסגולות שלהן, אלוורה להרגעה, שמן זית להזנה ורכיבים צמחיים נוספים המסייעים במניעת תפרחות וגירויים באזור החיתול. בעלת מרקם עדין וניחוח נעים ומותאמת לשימוש יומיומי.
המשחה אינה מכילה פרבנים, פטרולטום וקורטיזונים
משחת הקלנדולה לא מכילה שמן מינרלי.( השמן המינרלי - Mineral Oil או בשמו האחר וזלין או פטרולטום נמצא בדרך כלל בשמן אמבט לתינוק ובקרמי ההחתלה לתינוק, השמן המינרלי משמש כמעניק לחות, אולם זהו תוצר של נפט. השמן המינרלי בעצם אוטם את העור ומונע מהעור לנשום.) 
הוראות שימוש: למרוח מעט מהמשחה על עור התינוק ולעסות בעדינות. לחדש מריחה לפי הצורך.
מחיר באתר- 25.90 ₪ לתכולה של 120 מ"ל

וקצת על חברת מאמי קר- החברה מתנגדת לניסויים בבעלי חיים. מאמינה כי השימוש במוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה אשר נקיים מרכיבים סינטטיים בריא יותר לנו ולמשפחתנו ולכן מפתחת מוצרים תוך שימוש בתמציות מרפא.
החברה אומרת כי מוצרי טיפוח טובים הם כאלה המכילים חומרי גלם איכותיים המיוצרים מתערובות שמנים ותמציות צמחי מרפא תוך הוספת מינרלים וויטמנים חיוניים כאשר כל זה לא בא על חשבון חווית השימוש. וכל מוצר של מאמי קר מכיל מרכיביים ייחודיים כאשר כל מרכיב נבחר בקפידה ומאפשר לנו לייצר מוצר עם מרקם נעים וריח עדין.
מוצרי מאמי קר משקפים את התפיסה המעמידה בראש מעיניה, את הדאגה לאם היולדת ולתינוקות והדאגה לאיכות הסביבה.

אתר מאמי קר


פייסבוק


 

2 תגובות:

  1. מוצרים מצויינים ממליצה מאוד להשתמש.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון. גם אני חושבת כך ולכן המלצתי. תודה.

      מחק