רשומות

‏הצגת רשומות עם תוויות עלית. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות עלית. הצג את כל הרשומות

יום שישי, 26 במאי 2017

עלית מקבוצת שטראוס השיקה נשנושי פסק זמן, טורטית וטוויסט


עלית מקבוצת שטראוס הצליחה להפתיע אותי ולשמח כאשר גיליתי את סדרת הנשנושים החדשה שהשיקו. מדובר על סדרה המבוססת על החטיפים האהובים עלינו במשפחה. חטיפי פסק זמן, טורטית וטוויסט.

החטיפים של עלית נמצאים אצלנו באופן קבוע במגירת הממתקים. בן הזוג מעדיף את הטוויסט. אני מעדיפה, חד משמעית, את חטיף הפסק זמן והילדים רוצים ה-כל!  כעת, חידשה עלית והשיקה פורמט חדש ומדליק. שקית של 130 גרם ובה החטיפים האהובים בגודל מיוחד המאפשר שיתוף וחלוקה. על גבי השקית יש מדבקה לסגירה חוזרת על מנת שניתן יהיה לסגור ולצרוך את הנשנושים לאורך זמן. (לא נראה לי שזה יקרה אצלנו. שקית שנפתחת, מסתיימת תוך דקות)



השקיות החביבות הללו מתאימות לאירוח משפחתי וחברתי, לכל הגילאים ובכל זמן. הקוביות בכל הסדרה טעימות מאד והחסרון היחידי הוא שלא תסתפקו באחדים אלא תרצו עוד ועוד.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

כשרות- רבנות נצרת עלית.

בתיאבון לנו.

יום חמישי, 23 בפברואר 2017

שטראוס משמחת את לב אוהבי האפיפיות והן חוזרות למדפים, לתמיד.



אין כמו הבפלה הפריכה והטעימה ללא גלוטן שעלית הוציאה לקראת פסח. אצלנו זו האפיפית המועדפת ובפסח קנינו מספר קופסאות כדי שיספיקו. אבל, גם הן הסתיימו מזמן ומה שנותר היה להמתין לפסח הבא.

כעת, בשורה משטראוס- הבפלות של פסח, ללא גלוטן, הטעימות, הפריכות והאהובות חוזרות למדפים והפעם הן כאן כדי להישאר. כן, כן. במפעל הממתקים בנצרת נבנה פס ייצור מיוחד שייצר עבורנו אפיפיות ללא גלוטן כל השנה. המהלך התבצע כיוון שמדי שנה כאשר מופיעות האפיפיות ללא גלוטן על המדפים, הן נחטפות ואוזלות עוד לפני תום החג. צרכני מוצרים ללא גלוטן, פנו בשנים האחרונות לשטראוס בבקשה להפוך את האפיפיות למוצר שוטף וקבוע.

 

שטראוס נענתה לפניות ובשנה האחרונה בנתה קו ייעודי לייצור אפיפיות כל השנה. הקו החל לעבוד לפני מספר חודשים במטרה לייצר כמות מספקת לחג הפסח ולמכירה שוטפת כל השנה.

לפני כשנה ביקרתי במפעל עלית בנצרת יחד עם קבוצת בלוגרים, וראיתי מקרוב את ייצור המוצרים ללא גלוטן. פגשנו גם את אייל דרור, מנכ"ל חטיבת הממתקים של שטראוס שסיפר לנו על התהליך של הוספת מוצרים ללא גלוטן לסל המוצרים של שטראוס.



               בצילומים- קו הייצור ללא גלוטן במפעל בנצרת ודף בפלה לפני חיתוך

התהליך הזה ממשיך גם השנה וכך אומר אייל השנה " אנו ממשיכים בתהליך שאותו התחלנו לפני כשנתיים ובמסגרתו אנחנו מוסיפים מדי מספר חודשים מוצרים נוספים לסל הקבוע של מוצרינו ללא הגלוטן. גם השנה, בחג הפסח נרחיב את מגוון מוצרינו שאינם מכילים גלוטן ואת הכמויות המיוצרות. הקמנו בשנה האחרונה, קו ייצור מיוחד לבפלות ללא גלוטן- האפיפיות- וכך נוכל להמשיך למכור אותן גם אחרי פסח במשך כל השנה"

מהלך אפיפיות כל השנה, מצטרף להחלטה אסטרטגית שקיבלה שטראוס, לסמן כל מוצר מתאים, בכדי להנגישו לרגישים לגלוטן. בין המוצרים: מוצרי המחלבה, מוצרי יד מרדכי, החטיפים המלוחים ומגוון סלטי אחלה. כלל המוצרים מסומנים עם סימון של פרח או בכיתוב "מכיל עד 20 PPM גלוטן"

בין מכריי יש היום כאלה שנמנעים מגלוטן לא מכיוון שהם רגישים אליו אלא מכיוון שהגלוטן נתפס כלא בריא. זו מגמה שמתרחבת בארץ ובעולם ויש לא מעט שמעדיפים תזונה נטולת גלוטן. האם זה טרנד חולף כמו למשל אכילה לפי סוג הדם? או שהמגמה הזו כאן כדי להישאר? בכל אופן, יצרני המזון ערים לכך ונערכים לכך. על פי הנתונים כ- 70,000 ממשקי הבית בישראל צורכים תזונה ללא גלוטן ובארה"ב דיווחו כ-22% מהצרכנים כי הם צורכים מזון ללא גלוטן זאת לעומת 15% בשנת 2013. חברת שטראוס מודעת למגמה הזו והייתה בין החברות הראשונות שהציעה לקהל מוצרים ללא גלוטן. לאור כל זאת, נראה לי שמי שרגיש לגלוטן ימצא את כל מה שהוא זקוק לו במוצרים של שטראוס ובמחירים שווים למוצרים המקבילים עם הגלוטן.