רשומות

יום שישי, 3 בפברואר 2017

"בראון"- פאב חיפאי המציע אלכוהול, אוכל, מוזיקה ואווירה נעימה



הבחירה לצאת לבלות בפאב לא נובעת רק מהרצון לשתות אלכוהול ולאכול טוב. אנו בוחרים לצאת לפאב גם מתוך מחשבה ליהנות ממוזיקה טובה ומאווירה שמחה ונעימה. לא מספיק שהאוכל יהיה מצוין ושנוכל לבחור ממגוון המשקאות, אנחנו רוצים לחוש בנוח, להרגיש שמקבלים אותנו בשמחה ודואגים להשביע את רצוננו. אנחנו רוצים לבלות אבל גם להרגיש בבית. וזה בדיוק מה שאומר כל כך יפה השלט שפוגשים בכניסה ל'בראון'- "לצאת לבלות ולהרגיש בבית". אומר וגם מקיים.


 

הוזמנתי ל'בראון' כדי להכיר את המקום ולסקר אותו. בחרתי להגיע מוקדם מתוך רצון להספיק לשוחח עם הבעלים לפני שעות העומס. 'בראון' הוא פאב וותיק שיושב על ציר מוריה בכרמל. מיקום מצוין, לכל הדעות. הפאב נפתח בשנת 2001. "ליתר דיוק", מחייך ערן פייבסקי מבעלי המקום, 2.10.2001, אבל, מי סופר. ערן פייבסקי ודורי גיל פז הם בעלי הפאב. לשמחתי, ערן מצא זמן לשבת איתנו ולספר לנו על הפאב ועל עצמו. יחד עם חברו שלומי שלם בילינו איתם ערב מהנה במיוחד. מאוחר יותר הצטרף אלינו יניב בראון העובד בהנהלת הפאב וסיפר לי על הפעילויות והמבצעים המיוחדים שנערכים במקום.
            בצילום- ערן פייבסקי ואנוכי

ערן פייבסקי ודורי גיל פז מצליחים לנהל פאב השוקק בליינים במשך שנים רבות ולשמור על מעמדו כמקום בילוי ידוע. אך, אולי תתפלאו לדעת (אני הופתעתי) שהפאב הוא, אמנם, הבייבי המועדף, אך הם גם בעלי חברת תיירות חברת דורון המתמחה בטיולים לגאורגיה וארמניה ובבעלותם 2 מלונות בטביליסי וחברת השכרת ג'יפים. מדי שנה יוצאים אלפי מטיילים עם חברת דורון לגאורגיה וארמניה. לפני מספר שנים ביקרתי בגאורגיה, אך הסיפורים שסיפרו לנו ערן ושלומי על הטיול המקיף והמקומות בהם מבקרים המטיילים איתם עוררו בי חשק גדול לחזור לטייל בארצות היפות הללו. ואם לא הייתם עדיין, מאד כדאי לחשוב על האופציה הזו.

תוך כדי שיחה החלו להגיע לשולחן מטעמים רבים. אני בחרתי ללוות את האוכל עם בירת הדובדבנים 'קסטיל' בן הזוג הלך על בירה מהחבית.
 

התחלנו עם גרוולקס- סלמון בכבישה קרה פרוס דק, עשבי גינה, צנונית, שמנת, שמן זית וטוסטונים חביבים ופריכים שיחזיקו את כל הכבודה. מנה נוספת- חציל בלאדי- קלוי על האש ועטוף בעשבים, סלסת עגבניות, שמן זית, טחינה ולחם גריל.


 

מנות לנשנוש. נהדרות עם הבירה. הירקות היו טריים, החציל נקלה במידה הנכונה והתיבול היה עדין ולא השתלט על המנות. אם אתם לא רעבים במיוחד תזמינו לכם מהתפריט את מנות ה"בקטנה"- תמצאו שם פלחי צ'יפס, אדממה, נישנושי בריאות, לאבנה של כפר – טעמנו, מעולה! כל זאת במחירים של 29 ₪.

לרעבים יש אופציות רבות- כריכים שונים המלווים בסלט, קבבוני טלה, כנפיים ברוטב צ'ילי, פיש& צ'יפס, לחמא בעג'ין וגם קרפצ'יו- זו המנה האהובה על בן הזוג. פרוסות סינטה דקיקות עם שמן זית, בלסמי, קונפי שרי, קורני שונים, פרמזן ונבטי אפונה. מנה שהתחסלה במהירות רבה. 49 ₪.

 
אופציה נוספת היא מרקים- מדי יום מכינים במקום 4 סוגי מרקים. ירקות, עדשים ועוד. הכל ממצרכים טריים ובאיכות מעולה. בן הזוג אכל מרק ירקות והתלהב מאד. אמר שהמרק היה עשיר בירקות וטעמים, פיקנטי ומעט חריף. בדיוק כמו שהוא אוהב. אגב, הכלים הגיעו מגאורגיה.

 
הפאב מציע מנות בריאות. מבחר של סלטים המתאימים לטבעונים, לצמחונים ויש גם מנות ללא גלוטן. המדיניות היא להתאים את המאכלים לכלל האוכלוסייה ולאפשר בקשות מיוחדות. "אנו מאד קשובים לקהל שלנו ומשתדלים למלא אחר בקשות ורצונות"- אומר יניב.

למנה העיקרית בחר עבורנו ערן את השרימפס ביין- ג'מבו שרימפס, חמאה לימונית, יין לבן וטימין ריחני. זו מנה שמספיקה ל-2 סועדים. אך, אני מזהירה, מי שאוהב שרימפס כמוני, עלול לסיים לבד את כל המנה. מנה מצוינת, עשויה כהלכה, השרימפס היו עסיסיים ורכים, התיבול מושלם. אהבתי. ערן קלע בול לטעמי. מחיר-89 ₪. מנות נוספות לזוג רעב- טורטיות עוף ובקר עם סלסת עגבניות וגווקאמולי או מנת קרניבורים שיש בה שיפודי אנטריקוט, צ'וריסוס, מרגז , קבב, שיפוד ירקות ועוד. לדעתי, מנה שתספיק גם ל-4 סועדים.
 

לקינוח בחרתי את שוויצריה הקטנה- מוס קרמל וגבינת מסקרפונה על בסיס בצק אגוזים פריך. כן, כן, טעים ומושחת בדיוק כפי שזה נשמע. 34 ₪.
 

תפריט המשקאות האלכוהוליים והיינות הוא מגוון ורחב והבר עשיר במבחר גדול של שתייה חריפה.

בפאב יש מבצעים רבים ושווה להתעדכן ולברר. למשל: בימי רביעי יש ריפיל של בירות במחיר של 16 ₪ בלבד. בכל ערב בין השעות 1800-2100 מגוון של ארוחות עסקיות במחיר של 49.99 ₪ בלבד.

בוולנטיין דיי מתוכנן אירוע מושקע עם קוקטיילים מיוחדים בצבעי אהבה של אדום ולבן עם נגיעות מתוקות וחמוצות. והתפריט באותו ערב יהיה תפריט סקסי וזוגי.

פעילויות שבועיות-

יום א'- ערב צוותים- ערב בראנז'ה- צוותים וסטודנטים נהנים ( 50% הנחה על כל המשקאות ).
יום ב'- ערב בראנז'ה- צוותים וסטודנטים מתפנקים ( 50% הנחה על כל המשקאות ).
יום ג'- ערב אנדרגראונד/מוזיקת עולם ייחודית , דיג' מתחלפים.
יום ד'- ערב מתמלא- ריפיל מהחבית ב16 ₪ כל הלילה.
יום ה'- סופשבוע שמח! תקליטנים מתחלפים עם מוזיקה שמחה וקופצנית.
יום שישי- סופשבוע שמח! תקליטנים מתחלפים עם מוזיקה שמחה וקופצנית.
יום שבת - סופשבוע לא רגוע עם מוזיקה שחורה.

 

הנהלת המקום משתדלת לשמור על הפשטות והאותנטיות של הפאב,. זאת מתוך רצון לפנות לכל הגילאים ושכולם ירגישו נוח ובבית "היופי הוא" אומר יניב "שלא משנה בן כמה אתה. כאן תרגיש במשפחה". עוד סיפר לי שחשוב להם להשקיע ולטפח את צוות הפאב. לפני כשבועיים סיירו במבשלות טמפו ולמדו על אופן הכנת הבירות. כמו כן, הוזמן יינן מקצועי להרצאה על יינות. בעיניי, זו דרך נכונה לשמור על הצוות, למקצע אותו ולהשקיע בו ואין סביב שמי שנהנה מכך הם גם המבלים במקום המקבלים שרות יעיל, מסור ומקצועי.

בפאב יש גם חדרי וי.אי.פי. לאירועים. צילמתי לכם את אחד החדרים. נראה לי מתאים מאד לקבוצות קטנות ולאירועים שונים. העיצוב הוא עיצוב קלאסי כבד מעץ בצבעי חום.
 

לסיכום הביקור- בראון הוא פאב המשלב בחוכמה בין מוזיקת רקע טובה, תפריט אוכל מגוון וטעים ואלכוהול איכותי, עם אווירה נעימה ומקבלת. אנחנו נהנינו מאד ושבנו הביתה עליזים ומרוצים.

בראון- שדרות מוריה 131, כרמל, חיפה

שעות הפעילות-

 א - ש 06:00 - 18:00

לאתר בראון- http://www.brown-bar.com/


 

 

 

 /

 

 

 

 

2 תגובות: