רשומות

יום שלישי, 12 בינואר 2016

קפה מנדרין – כשרוצים להתפנק



רשת קפה מנדרין מוכרת במיוחד לתושבי חיפה והסביבה וגם לאלה הבאים לבקר. הרשת שצמחה מבית קפה במרכז הכרמל לרשת עם 14 סניפים בחיפה והצפון, ידועה במיוחד בקפה המצוין שלה ובתפריט הסלטים העשיר. ביקרתי במספר סניפים של הרשת ותמיד נהניתי מהסלטים המיוחדים, האיכותיים והבריאים שלה. סלט טאבולה וסלט קריספי טורטיה הם הפיבוריטים שלי. יש שם גם ארוחות בוקר מצוינות שמבוססות על מרכיבים טבעיים וטריים. תקבלו ארוחת בוקר עם מגוון גבינות, מטבלים תוצרת בית, סלט חצילים שרופים, טחינה ירוקה, חביתות , סלט קצוץ ומגוון לחמים. מי שאוהב קפה (אני לא) נהנה מאד מטעמי הקפה המיוחדים של הרשת.  


 
אבל, בעצם, התכנסנו כאן כיוון שהוזמנתי לטעום את מרקי החורף של הרשת ולהתרשם מהמנות העיקריות ומהקינוחים. הגענו בשעות הערב לסניף מנדרין בסינמול. תגידו לי שבתוך קניון זה לא משהו. ובכן, אתם טועים. הסניף ממוקם בקומה הראשונה ובצד. שלו ונעים שם. ניתן לשבת בנחת עם החברים או לבד. לשתות קפה משובח ולבחור מהתפריט מנת פסטה, סלט או כל מה שמתחשק ולהמשיך אחר כך לשופינג, או ללכת לצפות בסרט.

הרשת יצאה במבצע של 1+1 על כל המרקים. המרק מוגש עם לחם הבית וזו עיסקה משתלמת. אפשר לבחור מרק בטטה, אפונה, עדשים או גולאש. אני בחרתי במרק אפונה ובן הזוג במרק עדשים. מרקים סמיכים, עשירים בטעם, מתובלים היטב וטעימים מאד. שתיתי עם המרק כוס מיץ גזר וזה היה מושלם. (מחיר מנת מרק בין 33 ל-39 ₪)
 
 
 



למנה העיקרית בחרנו מנה מוקפצת של נודלס, גבינת חלומי, ירקות, רוטב צ'ילי ושקדים. הגיעה קערה גדולה שמספיקה בהחלט ל-2 סועדים רעבים. השעועית התפצפצה בפה והשקדים הוסיפו קרנצ'יות מענגת. התבלינים אסייתיים ויחד עם רוטב הצ'ילי התמזגו יפה למנה אחידה בטעמיה וטובה מאד. (מחיר 52 ₪)
 

לסיום בחרנו בעוגת שוקולד חמה עם קצפת וגלידה. זו מנה קלאסית ומוכרת. כאן, היא הייתה מצוינת. השוקולד נמס מתוך העוגה החוצה, ישר לתוך הקצפת והגלידה. אח, כמה טעים. (מחיר 36 ₪)
 

שבעים ומרוצים יצאנו לדרכנו עם החלטה להגיע שוב בהזדמנות הקרובה.

לרשת יש מועדון חברים משתלם שמאפשר הנחות ומבצעים. כדאי לבדוק.

מצרפת את הלינק לאתר הרשת- אתר http://www.mandarin.org.il/index.php

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה