רשומות

יום שישי, 29 בינואר 2016

לצובעות בינינו- גרנייה השיקה סדרת צבעי שיער ביתיים COLOR NATURALS


השבוע הוזמנתי לאירוע השקת סדרת צבעי השיער הביתיים של מותג 'גרנייה'. מותג הטיפוח שמוכר לכולנו בזכות מוצריו המבוססים על מרכיבים טבעיים. הפעם, השיקו בגרנייה סדרת מוצרי צביעה לשיער, המיועדת לשימוש ביתי: COLOR NATURALS (קולור נטורלס) ומי נבחרה להוביל את הקמפיין  הישראלי? השחקנית האהובה עלי מגי אזרזר הנהדרת.

מגי שהשתתפה בהשקה, הצטלמה בשמחה עם המוזמנות וסיפרה לנו שהיא מודה על ההזדמנות שניתנה לה ועל האהבה הרבה שהיא מקבלת מהקהל. אין פלא בכך, שחקנית נפלאה ואישיות כובשת. הבחירה שלה לקמפיין היא בחירה מצוינת ולטעמי. לכבוד קמפיין הטלוויזיה שצולם בצ'כיה, הסכימה מגי לצבוע את שערה בפעם הראשונה.  גדית עמר- מלכי- מנהלת חטיבת מוצרי הצריכה לוריאל ישראל, סיפרה באירוע שאזרזר נבחרה בתום תהליך מיון קפדני בישראל ובאמצעות סקרי שוק מעמיקים אשר העידו כי בחירתה עולה בקנה אחד עם רוח המותג וערכיו.


 
 
בחיפוש אחר שגרירת יופי מקומית הציב המותג גרנייה פרופיל אישיותי בינלאומי אשר היווה מודל לבחירת השגרירה  המקומית בלמעלה מ- 70 מדינות ברחבי העולם, בהן משווק צבע השיער קולור נטורלס של גרנייה.

בגרנייה חיפשו אישיות מפורסמת ורב גונית, אישה עם עולמות תוכן רבים ומגוונים, שאינה דוגמנית, אהודה ומוערכת על ידי שכבות נרחבות באוכלוסייה, ה"מדברת" ומתנהלת בגובה העיניים אל ציבור הנשים בישראל, ומהווה מודל להזדהות של נשים רבות. למגי יופי טבעי וקורן העולה בקנה אחד עם הערך הבסיסי של המותג, המבוסס בכל מגוון מוצריו על מרכיבים טבעיים.

לאורך כל סקרי השוק שערך מותג גרנייה בישראל, בלטה מגי אזרזר והובילה באופן ברור על פני מועמדות מפורסמות אחרות בכל הפרמטרים  שהועלו בסקרים.

מגי אזרזר, בת 29, שחקנית שלמדה בסטודיו למשחק של ניסן נתיב, כיכבה בסדרות ישראליות רבות כמו "ניו יורק", "בתולות", "חברות" ו"כפולים". מגי גם שחקנית בתיאטרון "בית לסין" ומשחקת בהצגות "לחנך את ריטה" ו-"על אהבה וחברות". לאחרונה מגי הוציאה סינגל לרדיו יחד עם הזמר רותם כהן.

הידעתם שבישראל 62% מהנשים צובעות את שיערן? וכ-38% צובעות את שיערן בבית? אלו אחוזים גבוהים למדי לעומת ארצות אחרות. בהתאם לכך יש צורך בצבעי שיער איכותיים המגינים על השיער ושומרים עליו וזה באמת מה שאני מחפשת כאשר אני הולכת לרכוש צבע לשיער. אני בין האחוזים הנזכרים של הנשים הצובעות את שיערן בבית וחשוב לי שצבע השיער יהיה מחומרים טבעיים, לא יפגע בשיערי ויעניק לו ברק ומגע טבעי.




מוצרי סדרת קולור נטורל מבוססים על שמן זית, שמן אבוקדו וחמאת שיאה, המזינים את השיער ומגנים עליו, מעניקים צבע קבוע לשיער ומכסים שיער לבן. מרקם הצבע – קרם, נעים למריחה, אינו מטפטף ופשוט לשימוש.

סדרת קולור נטורלס נמכרת בערכה המכילה שפופרת צבע, חמצן, מסכה, כפפות חד פעמיות ודף מידע מפורט של הוראות שימוש. הצבעים מכילים מרכיבים טבעיים ובראשם שמן זית טבעי. מכסה שיער לבן עד 100%, מעניק גוון עמוק, מבריק ומלא חיוניות.

לסדרת קולור נטורלס שילוב יחיד מסוגו של יכולת להעניק גוון טבעי, יחד עם  הזנה והגנה לשיער, הודות לשמנים והמרכיבים הטבעיים המגנים על השיער, מזינים אותו ומעניקים לו מגע של משי.

הנוסחה של קולור נטורלס שומרת על סיב השערה באמצעות פולימרים קטיוניים ושעוות מרככות, המגנים על השיער ומחליקים את קשקשי השערה.  שמן הזית ידוע עוד ברפואה העממית כמרחיק קשקשים, מחזק את שורשי השיער, מזין ומעניק ברק וחיוניות לשיער.

סדרת קולור נטורלס של גרניה מציעה 28 גוונים שונים. כל אישה יכולה לבחור לעצמה את הגוון המתאים לעורה ולמצב הרוח שלה: מבלונד, אדום עז, נחושת בוהקת, אדמוני זוהר, חום מרגיע, ועד שחור מפתה ומסתורי ועוד. ניתן כמובן לערבב גוונים ולהגיע לגוונים נוספים: מקוריים, עשירים וייחודיים.

תהליך הצביעה עם קולור נטורלס, הוא פשוט ונוח לשימוש. לובשים את הכפפות המצויות בערכה, מוציאים מן השפופרת את כמות הצבע הרצויה ומערבבים עם כמות קרם החמצן הדרושה. את התערובת ניתן לערבב בכל קערת פלסטיק. מורחים על השיער באמצעות מברשת צבע. הצבע נשאר על השיער ואינו מטפטף עד לתום הפעולה - שטיפת הצבע מן השיער.

הנוסחה של קולור נטורלס ומינון החומר בשפופרת נעשה באופן שיאפשר 2 עד 3 שימושים חוזרים של המוצר בצביעת השורשים. כאשר המטרה לצבוע את כל השיער והשיער הוא טבעי – משתמשים בכל תכולת המוצר. לתיקון שורשים ומריחה נקודתית- מערבבים מנת צבע לפי אורך השורשים, עובי השיער ואורכו.

מחיר מומלץ לצרכן: 30.20 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם).

ולסיום- הפתעה נחמדה- לינק לסרטון מאחורי הקלעים של צילומי מגי אזרזר לסדרת הטיפוח.


 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה