רשומות

יום רביעי, 20 בינואר 2016

לקנות איכותי ובזול? ברשת ויקטורי!

 



כולנו רוצים להיות צרכנים נבונים שקונים איכותי אך גם חסכוני. השבוע ערכתי קניות בדיוק במקום כזה. בסניף רשת ויקטורי שבצ'ק פוסט. נוכחתי שניתן לקנות איכות במחירים נוחים ושניתן למלא עגלה גם במאה ₪.

הביטו בצילום שכאן. הייתם מאמינים שכל זה עלה. 98.40 ₪? אכן משתלם.
 

לאחר שערכתי קניות החלטתי להיכנס לאתר החברה ולהכיר אותה קצת יותר. מאד מצא חן בעיניי חזון החברה שמוצג באתר. חזון חברת ויקטורי הוא- "מכירת מוצרים במחירים הוגנים וזולים לכל קהלי היעד, שאיפה למסחר הוגן עם התמקדות בלקוחות ובצורכיהם ופיתוח מערכת יחסים ארוכת טווח פתוחה ואמינה המבוססת על אכפתיות ורצון להעניק חווית קנייה אופטימאלית.". בעיניי זה ראוי לשבח.

עוד הסתבר לי שהרשת היא רשת וותיקה שהחלה את פעילותה בשנת 1986. הקבוצה הייתה קודם חברה-בת בחברה בינלאומית מענף הבנקאות שפעלה באפריקה המערבית ובאירופה, כשעיקר עיסוקה הוא בתחום המזון. כיום, מונה הרשת 24 סניפים הפרושים ברחבי הארץ. הרשת מעסיקה כ- 1500 עובדים. החברה פעילה שישה ימים בשבוע, אינה עובדת בשבתות וחגים ומקפידה על מכירה של מוצרים כשרים בלבד לרבות מוצרים עם הכשר מהודר-בד"ץ.

לויקטורי יש גם מוצרי "המותג"- שנועדו לתת מענה שיווקי ומכירתי בכל הקטגוריות העיקריות בהן פועלים מותגים של חברות מובילות, בכל הקשור לאיכות המוצרים ועם הייחודיות בכדאיות רכישת המוצרים. כל מוצרי הסדרה מסומנים עם הסימן V, הקנייה החכמה שלך. המסר המכירתי של הסדרה הינו: הכי כדאי למשפחה. בשנת 2012 השיקה הרשת כרטיס "ויקטורי 100%" שמכובד במאה אחוז מערכו בויקטורי וברשתות נוספות כמו "ביג זול". בנוסף, ניתן לערוך קניות דרך הרשת ולחברה מועדון לקוחות שמעניק הנחות ללקוחות.
 

בסניף הרשת בצ'ק פוסט מצאתי את כל המצרכים להם נזקקתי במחלקות השונות- מחלקת ירקות, קצביה, מעדניה, מחלקת חומרי ניקוי, מחלקת מוצרי חלב ועוד.

להלן הלינקים לאתר ולמועדון הלקוחות-

אתר


מועדון לקוחות


גילוי נאות -הייתי אורחת הרשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה