רשומות

יום ראשון, 24 בינואר 2016

לקראת ט"ו בשבט- סלט פירות עם ארוניה ברי


קינוח צבעוני ואסתטי. טבעי, מרענן ובריא. וכשמוסיפים לו את מיץ הארוניה בארי ואת אוכמניות הארוניה יודעים שגם העשרנו את הגוף במזון על עשיר באנטי אוקסידנטים, וויטמינים ומינרלים.

תרומת הארוניה ברי לגוף היא רבה והיא מסייעת לגוף במניעת מחלות ודלקות. מסייעת גם באיזון רמות הסוכר והשומנים בדם. החומר הפעיל שנמצא בחמוציות ובמיץ מסייע גם לטיפול בדלקת דרכי השתן- החומר הפעיל אינו מאפשר לחיידקי ה -e.coli – להיצמד לדפנות דרכי השתן ולכן החיידקים נשטפים החוצה. רכיבי הארוניה במידה וצורכים אותה באופן קבוע יכולה לסייע באיזון הסכרת ובהקלה על סיבוכיה. בנוסף, הפוליפנול המרוכז בארוניה מסייע להאט את חסימת העורקים ע"י שמירה על האלסטיות שלהם. היא אף תורמת במיתון לחץ הדם ורמת הכולסטרול ומסייעת בשמירה על המשקל. מחקרים מראים כי צריכת מיץ הארוניה בשילוב מיץ לימון טבעי מעכבת את התפתחות מחלת האלצהיימר ומחלות השיטיון. אפילו בהורדת הסטרס ניתן להיעזר בה.
 


 

איך משתמשים? את מיץ הארוניה מוהלים במים או במיץ נוסף כי טעם המיץ עז ודומיננטי. מוהלים 20 מ"ל מיץ בכוס. זה מספיק כדי ליהנות מהיתרונות האדירים של הפרי. ניתן להשתמש בפירות ובמיץ להכנת מגוון מתכונים. למשל- בסלט פירות כפי שאני הכנתי, בשילוב עם עוגות וכדורי שוקולד או גבינה, כצבע מאכל טבעי, כערבוב לקוקטיילים, שייקים, סמותי'ס, ועוד ועוד כיד היצירתיות שלכם.

ולמתכון קל ההכנה

מצרכים

2 בננות

2 אפרסמונים

5 תפוזים

3 פלחי אננס טרי

כוס תותים

חצי כוס אוכמניות ארוניה ברי (האוכמניות הושרו לפני השימוש במים למשך שעתיים)

40 מ"ל מיץ ארוניה

ניתן להוסיף סוגי פירות אחרים כרצונכם.

אופן ההכנה-

קוצצים את הפירות לקוביות קטנות. 2 תפוזים סוחטים ומוסיפים את המיץ לקערה יחד עם מיץ הארוניה. מוסיפים את אוכמניות הארוניה ברי ונהנים מקינוח נהדר.

בתיאבון.
 

אין תגובות:

פרסום תגובה