רשומות

יום שישי, 1 בינואר 2016

אופנת הגברים 'מרסל' בקמפיין חורף עם הדוגמן רון אלוף

 
 


השבוע הוזמנתי לצפות בצילומי אופנת הגברים 'מרסל' לקמפיין החורף עם הפרזנטור רון אלוף. כן, הבחור שהשתתף בעונה האחרונה של הישרדות. לצפות בצילומי אופנה בסטודיו מקצועי ועם צלמים מקצועיים, זו חוויה שונה לגמרי מצפייה בתצוגת אופנה. האווירה משוחררת יותר ופתוחה. אפשר להכיר מקרוב את השוקדים על המלאכה, לשוחח עם הבעלים ועם הדוגמנים, לראות כיצד הסטייליסט בוחר את התלבושת ואת האביזרים איתם יצטלם הפרזנטור ולהבין איך פועל הצוות מבפנים. נהניתי לקחת חלק (מזערי) ביום הצילומים ולהכיר את קרן נחום, שהיא גם בעלת החברה יחד עם בעלה, איש העסקים אלי נחום, וגם המעצבת של חברת 'מרסל'.

בצילומים- קרן נחום מראה לי את הבגדים הייחודיים שעיצבה.
 
קרן סיפרה לי שבחרה לעצב דווקא לגברים בעקבות הכרותה עם בעלה שהוא בעל מפעל רוכסנים ידוע המייבא את רוכסני YKK – מותג רוכסנים בינלאומי. המפגש שלה עם החומרים שייבא בן הזוג, הביא אותה להבנה שמתאים לשלבם בבגדי גברים. ההתחלה הייתה לפני 12 שנים בחנות ראשונה ברחוב שנקין בתל אביב, מאז התפתחו מאד וכיום משווקים לחנויות בכל הארץ כשהשאיפה היא להתרחב לרשת חנויות ייעודית לאופנת 'מרסל'. שאלתי את קרן למי מיועדים הבגדים אותם היא מעצבת והתשובה שלה הייתה שהחל לנערים בגיל 15- 16 ועד גילאים מתקדמים. אני חושבת שהעיצובים אכן מתאימים לגילאי 16 ועד גילאי ה-30. כיוון שמדובר בעיצובים ייחודים ושיקיים המותאמים לגברים הישראליים הצעירים שרוצים להראות חתיכיים כפי שנראה הדוגמן רון אלוף בצילומים. חשוב לי לציין שהעיצוב והתפירה נעשים בארץ ובתקופה שרוב הטקסטיל שלנו מגיע מסין, יש בכך חשיבות רבה ועידוד התעשייה המקומית.

בצילומים- רון אלוף מצטלם במראה קז'ואל.
 
ההשראה של קרן מגיעה ממקומות מגוונים. היא סיפרה לי שמתעדכנת בכל מה שקורה בעולם האופנה העולמי אך בנוסף מקבלת השראה גם מסביבתה וגם מהיומיום. למשל, תקבל רעיונות מסרטים ישנים בהם צפתה, ממקומות ייחודיים כמו מסעדה מדהימה או פינה המחברת אותה לעולם הגברי. החומרים בהם היא משתמשת משתנים תדיר- כותנות דקות, בד צוללנים, מודפסים, צביעות, חיתוכי לייזר. הקו העיצובי העונה מתבטא בעיקר ברוכסנים; ברוב דגמי הקולקציה קיים רוכסן היוצר את המראה המסוקס, הגברי והאופנתי. קרן רוצה שהאופנה אותה היא מעצבת נוכל לראות גם ברחוב, גם בעבודה וגם באירועי ערב כשההופעה מרשימה במיוחד.
בצילום- בעלי החברה אלי נחום, רון אלוף והאח אלי וקנין.

אחיה של קרן, אלי וקנין, עובד אף הוא בחברת מרסל והוא מנהל השיווק והמכירות. הוא עובד עם רוב רשתות האופנה בישראל, מכיר את השוק, הגזרות ואת הצרכים של הגבר הישראלי, ומביא זאת לידי ביטוי בעבודות הניהול של העסק. נוגע בגבר המיינסטרים לעומת חברות אחרות המביאות את הבייסיבק הרגיל.

הקולקציה העכשווית מתחלקת ל-2 קטגוריות-

  • מכופתרות המתאימות לאירועי ערב
  • קז'ואל- יומיומי.

בקולקציית החורף יש מס' קבוצות של פריטים, בתוכה: פוטרים המתחלקים לעליוניות ולמכנסיים עבים, חמים המתאימים לעונה, מלאי סטייל ובצבעי חורף: בורדו, קמל, שחור המשפיעים על הלוק.

הגזרות של החולצות /פוטרים מאוד נכונות, המבליטות את הגוף הגברי בסגנון מאוד חתיכי.

הנועזות של מרסל בצבעיו פורצת גבולות בעוד שכיום הגבר הישראלי מגלה כמיהה ורצון לבגדים צבעוניים.

אחת הגזרות היותר בולטות בקולקציה היא גרסת האוברסייז שתפסה במה מרכזית בעולם האופנה הבינלאומי, טרנד שהתפשט והשפיע על מגמות האופנה.

בקולקציה מגוון רחב של טי שירטס אופנתיות, ססגוניות, עם שילובים וחיבורים הנעשים בקפידה.

בימים אלו המותג נמצא בתהליכים להרחבת במת הג'ינסים, הדנים. כיום קיימים מס' דגמים טרנדיים. המותג הינו סיטונאי הנמכר לחנויות אופנה הנבחרות בישראל מדן ועד אילת, תוך ביקוש הולך ומתגבר.

במלתחה קולקציה רחבה וענפה עם פריטים נחשקים ויוקרתיים במחיר שווה לכל כיס, באסטרטגיה של התאמת פריטים מלאי סטייל ושיק במחירים ברי השגה לכל כיס- Affordable chic.

 


 
 
מידות הקולקציה:

S-XXL

טווחי מחירים:

t-shirt : 99-169

פוטר- 199-299 ₪

מכנסי קזו'אל- 199-249 ₪

ג'ינסים- 299-399 ₪

לרשימת החנויות המלאה ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק: מרסל בגדי מעצבים.
פייסבוק



 

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה