רשומות

יום ראשון, 9 באפריל 2023

האטרקציה בפסח- פעילות משפחתית חווייתית ומהנה במיני גולף הרצליה


האם כבר ביקרתם במיני גולף הרצליה ואתם מכירים את פינת החמד הזו הממוקמת במרכז העיר? מקום מיוחד במינו המציע פעילות מהנה באווירת החג לכל המשפחה. 

אנחנו הגענו בהרכב משפחתי מלא עם ילדים בגילאי שנתיים, ארבע ותשע ונהנינו מאד. לרגל החג, הפעילו במתחם גם גלגל הפעלות משעשעות, ציורי פנים והופעות. זאת, בנוסף למסלול המשחק, לטרמפולינות ולבית הקפה.



אם אתם מחפשים פעילות קרובה, נעימה ונינוחה באתר פסטורלי ושלוו הנמצא במרכז העיר – זה המקום!

מסלול המיני גולף כולל 18 גומות, שאלו בעצם 18 מסלולים קצרים וקלילים שמתאימים גם לקטנים וגם לגדולים. התחנות הן ברמות קושי שונות והמסלול עובר בין נקודות מדליקות כמו באר מים, בקתה עתיקה ובריכת דגים. ניכר כי הושקעה מחשבה בבניית המסלול וכי המתכנן הוא בעל דמיון וידע בגולף. יש שילוב של עניין ואתגר יחד עם עיצוב יפה ונעים לשהייה. ומי שמסיימים את המסלול עוברים לטרמפולינות לקפץ קצת.



לכבוד חג הפסח שולבו גם גלגלי הפעלה היתוליים עם משימות משעשעות. בנוסף, הופעלו לילדים תחנת ציורי פנים (בתאריכים 7.4.23 ו-11.4.23) ועמדת צילום חגיגית, ומתקיימות הופעות שקיעה של יוצרים מקוריים – ללא תשלום- מספר פעמים בשבוע (תאריכים באתר ובפייסבוק). בכל יום, בשעות 10:00 – מתקיימת הדרכה חינמית איך משחקים מיני גולף, כולל טיפים לטכניקה וחבטה נכונות. בבית הקפה אפשר ליהנות מגלידות, קפה איכותי, נאצ'וס ומלבי כשרים לפסח, חיבור לאינטרנט ומתחם נעים ומוצל עם שולחנות וכיסאות.

בכניסה למקום קיבלנו כולנו מקלות גולף כאשר יש מידות למבוגרים ויש גם מקלות בגודל קטן מיוחד לקטנים. אסף בן השנתיים קיבל מקל מותאם למידותיו ונהנה מאד מהחוויה.

יש במקום תחנת אימון בה ניתן להתאמן על חבטות ולמצוא את גובה המקל שמתאים. שילוט מושקע מסביר על המשחק והניקוד וניתן גם להוריד אפליקציה כדי למלא את הניקוד במהלך המשחק. וכך, גם מי שלא התנסה ולא חווה משחק גולף לפני כן נכנס מיד לעניינים.


המסלולים, כאמור, אינם זהים. יש קלים ויש מורכבים יותר. סיימנו את המסלול לאחר קצת יותר משעה ואז הילדים רצו למתחם טרמפולינות גדול שקיים במקום. קפצו והשתוללו. מתחם הטרמפולינות מגודר ובטיחותי, כולל שישה משטחי קפיצה. מתאים למגוון גילים. הכניסה לטרמפולינות כלולה במחיר הכרטיס לילד.






מתאים לכל המשפחה ומושלם לבילוי משפחתי ובהחלט לא רק בפסח. גם באמצע השבוע מומלץ להגיע וליהנות מחוויה משפחתית מהנה ומגבשת.





המקום מתאים גם למשחק של חברים - בני נוער צעירים בגילאי 10 עד 14.

ימים ושעות: חופשת הפסח 28.3.2023 – 13.4.2023. שעות: ראשון - שבת: 10:00 – 21:00 (ששי עד 18:00, ערב חג עד 14:00).

מחיר: מיני גולף וטרמפולינות: ילדים: 60 ש"ח (הורה מלווה שאינו משחק – חינם), בוגר: 50 ש"ח. הנחה לילדים עד גיל 6, לחיילים ולסטודנטים.

כתובת: מיני גולף הרצליה - שדרות בן גוריון 121, הרצליה.

"מיני גולף הרצליה" Waze:

 

פרטים: באתר  https://minigolf.co.il/

 

בשיתוף מיני גולף הרצליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה