רשומות

יום שישי, 14 באפריל 2023

מסעדת הדרל'ה בגליל המערבי- מסעדת שף כשרה ואיכותית

השבוע בילינו יומיים בגליל המערבי וחיפשנו מסעדה טובה באזור. קיבלנו מספר ההמלצות מחברים המתגוררים באזור וכולם אמרו לנו שאנחנו חייבים לטעום את האוכל של מסעדת הדרל'ה. שמענו להמלצות והגענו בצהריים למסעדה הממוקמת במתחם אגם מונפורט, ליד מעלות.

במתחם האגם מצוי אגם מלאכותי רחב ידיים, ילדים שטו עליו בסירות פדלים, סביב צמחייה ירוקה וברווזים טיילו על הדשא. מקום פסטורלי, שלו ויפה.


את המסעדה הקימו בשנת 2005 בני הזוג סיון והדר אמסלם. הדר מנהלת את המסעדה וסיון הוא השף. ניכר שבני הזוג השקיעו מחשבה רבה בעיצוב המסעדה. ריהוט עץ אלגנטי ונוח, בר רחב ידיים, מפות צחורות ועל הקירות תמונות מקוריות ומרשימות של מנשה קדישמן.



סיון שוחח איתנו ארוכות, סיפר לנו על הדרך שעשה כשף ועל המסעדה. נהניתי להכיר את השף הכישרוני והאדיב ולטעום ממאכליו המצוינים. אהבתו של סיון למטבח החלה בגיל צעיר, הוא למד בביה"ס דן גורמה של משרד התמ"ת. בעל תעודה סוג 5. בוגר ה-  HEG PROGRAM בביה"ס ללימודי קולינריה הקורדון בלו בצרפת באוניברסיטת ריימס שמפיין ארדן. מעל לכל הוא אדם נחמד, איכפתי, אדיב ומארח מופתי.

המסעדה מציעה תפריט של בשרים מובחרים, דגים טריים וסלטים. יש במסעדה מנות צמחוניות ומנות ללא גלוטן וכן מנות המותאמות לילדים. חשוב לציין שהמסעדה מופיעה במאגר המסעדות הידידותיות לחולי צליאק ויש מודעות גדולה לנושא במטבח.

בתפריט תמצאו מנות עיקריות כמו ריזוטו, סלמון, אנטריקוט, פילה, סטייק פרגית ועוד. בראשונות- סלטים מגוונים, סביצ'ה דג ים, חציל קלוי, מרקים, קרפצ'יו ולחם הבית. בקינוחים- מלבי קוקוס ופירות יער, סורבה פירות העונה, סופלה שוקולד. ויש גם תפריט שרינג- ארוחה זוגית מפנקת ואיכותית הכוללת קנקו לימונענע, לחם הבית, 3 מנות ראשונות של סלט גינה עשיר, חציל קלוי במרינדה אסיאתית, בומב שמפיניון, עיקרית לבחירה ממגוון העיקריות וקינוח של סופלה שוקולד חם- כל זאת בעלות של 360 ₪ לזוג.

מה אכלנו?

התחלנו עם מבחר מנות ראשונות. הכל הוגש אסתטי מאד ומעורר תיאבון.



קרפצ'יו פילה בקר- עם חומץ בלסמי, תבלינים, שמן זית. עסיסי, עשוי כהלכה ומצוין (62 ₪)


סלט הדרל'ה- סלט ירוקים עם פטרוזיליה, סלרי, כוסברה, בצל סגול, חמוציות ופיצוחים. סלט נהדר, רענן, מפוצץ בטעם. אהבתי מאד (65 ₪)



סלט בשם כתם סגול על שום מניפת הסלק בשילוב כמון, קשיו וסלסה ורדה. מתוק, עסיסי וטעים (45 ₪)

חציל קלוי- עם טחינה, עשבי תיבול, שום קונפי ושמן זית. כמי שאוהבת מאד חצילים , זו הייתה מנה מצוינת שאין לפספס (42 ₪)

לחם הבית- טרי, חמים ומלווה עם חומץ בלסמי ושמן זית (18 ₪)

לעיקריות

דג דניס עשוי בעדינות והוגש עם ריזוטו פטריות יוצא מן הכלל. הדג היה נימוח ומצוין (120 ₪)

פילה בקר- מדליוני פילה צרובים בגריל, עסיסיים, רכים ומשובחים. הוגשו בתוספת של תפוחי אדמה וירקות קלויים. מנה מצוינת ואוהבי הבשר יתענגו עליה מאד (170 ₪)


קינוח

סופלה שוקולד חם עם גלידת ווניל. חלום של קינוח. מעלף! (35 ₪)



לסיכום: ארוחה איכותית, נהדרת וטעימה מאד. נהנינו גם מהאווירה, מהמוזיקה הנכונה ומהשיחה עם השף סיון. זו הייתה חוויה קולינרית עשירה ומוצלחת.

המסעדה גם ערוכה לאירועים המותאמים ללקוחות, עם תפריט אישי. החל מאירועי משפחה, אירועים חברתיים ועוד. עד 100 סועדים.

 

לאתר המסעדה- לחצו כאן

גילוי נאות: היינו אורחי הדרל'ה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה