רשומות

יום ראשון, 16 באפריל 2023

מסעדת "בנחלה" ביסטרו כשר, פסטורלי ומטופח. כייפי וטעים.

בדרכנו לגליל המערבי בחרנו לעצור לארוחת בוקר במסעדת "בנחלה" שבנהריה. המסעדה הפסטורלית והשלווה מציעה מגוון ארוחות בוקר, צהריים וערב. תמצאו בתפריט אוכל איטלקי, צמחוני, טבעוני, בשרים, דגים ומגוון סלטים.




חצר המסעדה מטופח ויפה, עם פינות ישיבה מוצלות ומיוחדות. היה מהנה מאד לשבת בחוץ, ליהנות מהפריחה ומהשלווה ולאכול ארוחת בוקר מושקעת וטעימה. יש בחצר גם מתקני משחק לילדים כמו מגלשות ונדנדות והילדים ייהנו לשחק במקום. המסעדה קיימת כבר 16 שנים והוקמה על ידי משפחת פרידמן המנהלת אותה גם כיום.


אנחנו בחרנו, כאמור, לאכול ארוחת בוקר עליה ארחיב מיד. אך, למסעדה תפריט עשיר לארוחות צהריים וערב. מנות ראשונות כמו: פטה כבד, סביצ'ה דג, קרפצ'יו חציל קלוי, סלט ירוק ועוד. מנות עיקריות- אנטריקוט, סינטה, בשרים מהמעשנה, פסטה פטוצ'יני, פילה דג, סלמון, ומנות צמחוניות וטבעוניות. יש, כמובן, גם מנות לילדים של פסטות, המבורגרים ושניצלונים.

ארוחת הבוקר שלנו הייתה ארוחה זוגית שכללה: ביצים לבחירה- חביתה, מקושקשת או עין. תוספות של בצל, עשבי תיבול ופטריות. כל אחד קיבל סלט ירוק אישי. היו מבחר גבינות ומטבלים וגם חמאה וריבה ביתית. לחם מחמצת טרי וחם, מיץ תפוזים, שתיה חמה.(150 ₪ לזוג או 79 ליחיד)




ולסיום צלחת קינוחים מפנקת וכוס תה ליד


עוד בתפריט קיש בצלים עם סלמון בצד (36 ₪) בייגל סלמון עם גבינת שמנת וסלט אישי (48 ₪) מבחר של סמודי ויוגורט (44 ₪)

הארוחה בעיניי לא הייתה העיקר כאן. הנינוחות והשלווה. הפריחה סביב ויופייה של החצר כבשו את ליבי. להתחיל כך את היום זה מושלם.

ניתן לערוך במקום אירועים משפחתיים ועסקיים. יש גם אולם פרטי ויש אפשרות להקרנת מצגות. התפריט מגוון וכשר.

ואם תרצו להשלים את החוויה בשופינג. בקרבה למסעדה יש חנות מעוצבת לחפצי בית. חפצים ייחודיים ומרשימים.





לאתר המסעדה- לחצו כאן

טלפון: 04-9512074

גילוי נאות: היינו אורחי המסעדה

צילומים: ניסן גביש

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה