רשומות

יום רביעי, 19 באפריל 2023

יום של חוויות, פינוק וחיוכים אצל שרה במרפסת

מחפשים להפתיע בני משפחה או חברים קרובים ביום מיוחד ויוצא דופן? יש לי המלצה נהדרת עבורכם. קחו אותם למרפסת של שרה בכפר סאלד. מבטיחה לכם אירוע מפנק, מלא בהנאה וצחוקים. יום בלתי נשכח. בדיוק כזה היה היום שלנו אצל שרה במרפסת.

הגענו אליה קבוצה של חברות טובות ולא ידענו למה לצפות. אנחנו נוהגות להיפגש מדי פעם ומחפשות מקומות מיוחדים לבלות בהם. שמענו על שרה שמיר והחלטנו להגיע אל המרפסת שלה. מצאנו פינת חמד מדהימה, צבעונית ופורחת.

כבר בכניסה גילינו שביל מעוטר בשלל פרחים וצורות, צבעוני ומזמין והשביל הוביל אל מרפסת ססגונית ומרהיבה ואל נוף קסום. רצפת המרפסת אף היא מצוירת ומושכת את העין והכיסאות הישנים, שוקמו ושרה ציירה עליהם והפכה אותם לחפצי נוי יפהפיים.



לאחר שהתלהבנו והתרגשנו, התפנינו לארוחת בוקר מלכותית, מעשה ידיה של שרה. הארוחה כללה מאפים, פרצלים ביתיים, חביתות, סלטים, ממרחים, עוגת תפוחים, ריבות ביתיות ועוד. הכל טרי, טעים ונהדר. נהנינו מכל ביס.



גם את הפרצלים שרה הכינה

לאחר ששבענו, הגענו לעיקר, למופע הסטנד אפ הנקרא "פרצופים" ועוסק במשפחתה, אך, למעשה, מדבר על חיי כולנו כאן בארץ. שרה מספרת על בעלה, ילדיה, הזוגיות והפכים הקטנים מחיי היום יום ואנחנו לא הפסקנו לצחוק. עד דמעות. שרה היא סטנדאפיסטית כשרונית ומפתיעה עם יכולת חיקוי אדירה וכל הדמויות עליהן סיפרה קמו לתחייה לנגד עינינו. החמות הבוחנת, החותנת, הילדים. הכל בהומור שופע ובאופן המאפשר להתחבר ולחוש כאילו היא מדברת עלינו.


מימין לשמאל: חנה , רוחיק, חני וניצי
צופות במופע

איך הכל התחיל? שרה הופיעה עד לפני הקורונה ברחבי הארץ. אמנית סטנדאפ מצליחה ומוערכת שהופיעה באולמות, בתי מלון וכנסים. כשהגיעה הקורונה נפסק הכל. "חיפשתי מה לעשות" היא מספרת לנו "ומכיוון שהמרפסת בביתי היא לב הבית ורציתי זמן רב לשפץ אותה. החלטתי שזה הזמן. כך, תוך שבועיים ציירתי את כל המרפסת והפכתי אותה למה שהיא כיום, מקום אירוח צבעוני ואמנותי, אל מול הנוף האהוב" לאחר מכן קיבלה הזמנה לצייר בבית ברמת אביב וכך גם הצליחה להתפרנס מאמנותה בזמן הקורונה והבינה שיש באפשרותה לעשות דברים אחרת ולהמציא את עצמה מחדש. היא החליטה לארח אנשים אצלה על המרפסת ולהציע להם מלבד המופע גם אפשרות של סדנאות בנושאי תיאטרון וציור. בנוסף, שיפצה שרה את עליית הגג בביתה והפכה אותו לצימר ייחודי בו ניתן להתארח.

שרה ואנוכי

בכניסה לביתה ליד עבודות המוזיאיקה המדהימות שלה

מימין לשמאל: רוחיק, שרה, חני וניצי

כיום, ניתן להגיע למרפסת של שרה לארוחת בוקר עשירה או כוס קפה ועוגה (תלוי מה מזמינים) לצפות במופע הסטנדאפ הקורע מצחוק, להשתתף בסדנאות שונות ואף להתארח בצימר המיוחד שלה.

האישיות של שרה כבשה אותי, אמנית רב גונית, כשרונית מאד, יצירתית, אמיתית, שמחה ומארחת נדיבה. היא זו שהצליחה להפוך את היום שלנו אצלה למהנה ובלתי נשכח.

להזמנות: 052-3793892   

בוויז: שרה שמיר קיבוץ כפר סאלד

המרפסת של שרה בפייסבוק- לחצו כאן

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה