רשומות

יום שישי, 21 באפריל 2023

נופש חוויתי ומהנה ב"וילה מטע וכרם" בגליל המערבי


האביב כבר כאן, מזג האוויר נהדר וזה הזמן לצאת לנופש משפחתי או זוגי, לטייל ולצפות בפריחה. היכן? יש לי המלצה רותחת עבורכם. וילת בוטיק מדהימה הנמצאת בגליל המערבי ביישוב אלקוש, קרובה לכל פינות החמד באזור. לנחל בצת ונחל כזיב, לפארק הסלעים בכיסרא ועוד ועוד. באזור גם אטרקציות רבות כמו טיולי טרקטורונים, רכיבת סוסים ורייזרים. אתרי מורשת ומסעדות שף שוות.

אנחנו הגענו לוילת מטע וכרם באמצע השבוע. את פנינו קיבל יובל המקסים המנהל את המתחם. הוא הציג לפנינו את הוילה המרשימה, הסביר איך הכל עובד ועזב אותנו להתארגן כשהוא מבטיח שיבוא אחר הצהריים לבדוק לשלומנו.

הקומה בה התארחנו- הסלון
הכניסה
המטבח

החדר הנוח והמעוצב עם נוף משגע
הוילה המעוצבת והמושקעת מכילה שלוש קומות עם שמונה חדרי שינה ובכל קומה סלון, מטבח ופינת אוכל גדולה. למטה לאונג' ענק ומפנק עם מטבח מאובזר בכל המכשירים החשמליים שחשבתם עליהם וכמובן מכונת אספרסו. המטבח הענק מכיל הכל – כלי מטבח, כלי בישול, תנור אפייה, מיקרו והכל מבהיק מניקיון, אסתטי ומזמין. עוד בלאונג' שולחן אוכל ענקי, פינת מנגל חיצונית, סלון משפחתי מרווח ומערכת מולטי מדיה לשימוש האורחים. ליד הלאונג' בריכת שחייה גדולה וג'קוזי גדול ל-8 איש.

הוילה

הלאונג'


סלון משפחתי
הבריכה
ניכר כי הושקעה מחשבה רבה בעיצוב הוילה. החל מהפרטים הכי קטנים ועד אביזרי המטבח והנברשות בסלון. הכל עשוי כך שהאורחים יחושו נוח ושהשהיה תהיה מושלמת. עוד חשוב לי לציין את רמת התחזוקה, הכל מבהיק מניקיון, מצוחצח ממש.

לנו חיכו בחדר בקבוק יין, שוקולדים, חלוק רחצה וכפכפים. הרגשתי ששמחים לבואנו ורוצים שנהנה ואכן נהנינו מאד. הן מהחדר היפה, הנוף, הבריכה המחוממת והמפנקת והג'קוזי הלוהט.



יחד עם טל לביא בבריכה ובג'קוזי נהנות מאד

לחיים! ותודה לטל על החיבור לוילת מטע וכרם.

המתחם הגדול מתאים מאד לבילוי משפחתי עם הילדים, לחגיגות משפחתיות ואירועים. מתאים כמובן גם למפגשים חברתיים, להרצאות, סמינרים וסדנאות מיוחדות.

במסגרת COUPLE FRIENDLY  ניתן להגיע באמצע השבוע לנופש זוגי רומנטי ומפנק וליהנות מכל מה שיש למתחם להציע. יש לי קוד קופון עבורכם שיקנה למגיעים באמצע השבוע ארוחת בוקר זוגית בחינם. הקוד- YAFFICEREM. נצלו את ההזדמנות והגיעו לחגוג בגדול. (הקוד עד סוף מאי)

זו ארוחת הבוקר הכי מפנקת וטעימה שיש.




לאתר הווילה- לחצו כאן

להזמנות- 0545425214

היכן לאכול בסביבה?

יש באזור מספר מסעדות ויקבים אלו ההמלצות שלי-

מסעדת בנחלה- המסעדה נמצאת בנהריה, במתחם פסטורלי ושלו. היא מציעה ארוחות בוקר, צהריים וערב. התפריט כולל מנות איטלקיות, בשרים, דגים ואוכל צמחוני וטבעוני. אנחנו הגענו לארוחת בוקר נהדרת בחצר המטופחת והיפה.

על המסעדה - לחצו כאן

מסעדת הדר'לה- המסעדה נמצאת במתחם אגם מונפורט ומציעה תפריט של בשרים מובחרים, דגים טריים וסלטים. יש במסעדה מנות צמחוניות ומנות ללא גלוטן וכן מנות המותאמות לילדים. חשוב לציין שהמסעדה מופיעה במאגר המסעדות הידידותיות לחולי צליאק ויש מודעות גדולה לנושא במטבח.




בתפריט תמצאו מנות עיקריות כמו ריזוטו, סלמון, אנטריקוט, פילה, סטייק פרגית ועוד. בראשונות- סלטים מגוונים, סביצ'ה דג ים, חציל קלוי, מרקים, קרפצ'יו ולחם הבית. בקינוחים- מלבי קוקוס ופירות יער, סורבה פירות העונה, סופלה שוקולד. ויש גם תפריט שרינג- ארוחה זוגית מפנקת ואיכותית הכוללת קנקו לימונענע, לחם הבית, 3 מנות ראשונות של סלט גינה עשיר, חציל קלוי במרינדה אסיאתית, בומב שמפיניון, עיקרית לבחירה ממגוון העיקריות וקינוח של סופלה שוקולד חם- כל זאת בעלות של 360 ₪ לזוג.

על המסעדה- לחצו כאן

יקב ג'וליה- יקב ג'וליה הוא יקב בוטיק משפחתי שהוקם במעיליא על ידי ג'ורג' ובנו ענאן. במרכז המבקרים של היקב ניתן לטעום את מגוון היינות של היקב בלווית ארוחות קלות ובמחירים הוגנים.



על היקב- לחצו כאן

היכן לטייל?

באזור, כאמור, פינות חמד רבות. אמליץ לכם על 3 מקומות בהם ביקרנו הפעם:

פארק הסלעים בכיסרא- תמצאו בפארק סלעים מפוסלים ומיוחדים בשלל צורות. בחלק מהפסלים שכבות הסלע מונחות זו על גבי זו. תוכלו לדמיין צורות שונות ומשונות. בפארק נעים מאד ללכת, החורש הוא ים תיכוני סבוך של עצי אלון, אלה ארצישראלית, קטלב, כליל החורש ועוד.





אגם מונפורט- אגם מלאכותי גדול עם אטרקציות לילדים כמו סירות, פיינטבול, נינג'ה ועוד


עין חרדלית- מעיין שהוא חלק מנחל כזיב המרהיב. ניתן להגיע עם רכב סמוך מאד למעיין. (לשים בוויז עין חרדלית) יש חניון קטן לרכבים. ואז צאו לטיול לצד הנחל או בתוך המים. הנוף מרשים, מזג האוויר נהדר ומהנה מאד לטייל במקום.



גילוי נאות: היינו אורחי וילת מטע וכרם
צילומים: ניסן גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה