רשומות

יום רביעי, 9 בנובמבר 2022

THE DUKE-הפאב- מסעדה המיתולוגי עם תפריט חדש ומגוון שמתאים עצמו למשפחות, סטודנטים, בליינים וציפורי לילה


השבוע הגענו לפאב- מסעדה המיתולוגי THE DUKE השוכן במרכז הכרמל, להכיר את התפריט החדש והמגוון שמתאים את עצמו לקהלים משתנים בשעות היום והלילה.

את הפאב הידוע הקימו רן וליאת צוקרמן, מתוך רצון להוות מוסד קולינרי מוביל בחיפה, אליו מגיעים כדי לבלות וליהנות ממנות שף משובחות, טעימות ומפתיעות.

רן צוקרמן

בשעות הצהריים מגיעים למקום משפחות, סטודנטים ואנשי עסקים כדי ליהנות מתפריט המותאם להעדפות השונות- כריכים, בשרים איכותיים, פירות ים ודגים, סלטים טריים, ברוסקטות ועוד. בשעות הערב והלילה האווירה משתנה וכך גם המוזיקה. הקהל הצעיר עובר לתפריט קליל וכייפי של מנות שף ייחודיות, מבחר קוקטיילים עשיר, אלכוהול ובירות.

אנחנו טעמנו מהמבחר העשיר שמציע הפאב והמנות היה מענגות ואסתטיות. רן צוקרמן שאירח אותנו, הדגיש את הרצון ליצור אווירה חמה ומחבקת לאורחיו, תוך דאגה לתפריט איכותי, טרי ומיוחד. העובדה שהמקום מלא מדי ערב והמבלים שומרים אמונים, מוכיחה כי בני הזוג צוקרמן מצליחים במשימתם. נהניתי לראות שהמקום שוקק חיים ולמעשה לא היה אף שולחן פנוי, גם לא בחוץ. ניכר שהמבלים נהנים והאווירה הייתה נהדרת.

מה טעמנו?

התחלנו עם בייגל שומשום טרי וחם שלווה בצלוחיות של טחינה, לאבנה, פלפלים חריפים וסלסת עגבניות. מנה פותחת תיאבון ומתאימה נהדר לקוקטיילים המצוינים שליוו את הארוחה. (49 ₪)


המשכנו עם סלטים מצוינים כמו סלט ארטישוק חם, סלט אנדיב וסלט פרחי כרובית (57-64 ₪) אהבתי במיוחד את סלט האנדיב שהיה מדויק מאד עם גבינת גורגונזלה חריפת טעם, אגוזים מקורמלים, פלחי תפוח ורוטב ויניגרט הדרים.



המנות הבאות נועדו למי שאוהב פירות ים ודגים (כמוני) סלט טבעות קלמרי משובח וסשימי מדג ים מעוטר בצנוניות, בצל סגול, סלסת עגבניות, קצת יוגורט, פיסטוקים קלויים ושמן ירוק. כל הטעמים משתלבים לביס מלא טעם ועשיר. מנה מומלצת בחום (63 ₪) גם ברוסקטת הסלמון שלוותה בביצי שלו, לאבנה, צנונית ובצל סגול הייתה נהדרת וטעימה מאד (55 ₪)



מהמנות הראשונות הבשריות טעמנו מינוט סטייק שהיה עשוי עדין ורך ולווה בסלסת צ'ימיצ'ורי. (71 ₪)

ויטאלו טונאטו – פרוסות סינטה מיושנת, ביצי שלוו, איולי, אגוזי מלך ועלי סיגר קריספיים. מנה מיוחדת ומפתיעה בטעמיה (69 ₪)


מהמנות העיקריות טעמנו את מנת האנטריקוט המשובחת (149 ₪) והמנה המצטיינת לטעמי פרוסות חזה אווז מעושן ומקורמל, מוגש על קרם גזר, סירופ מייפל ומעוטר בפיסטוקים טחונים. מנה עשירה, עסיסית, טעימה בטירוף ומומלצת (152 ₪)



כאמור, ליווינו את הארוחה בקוקטיילים הנהדרים של המקום וגם ביינות שונים.

המלצרית החמודה שלנו עם הקוקטייל המעולה








ואיך אפשר בלי מתוקים? אני בחרתי בגלידת פיסטוק חלבה שהיוותה סיום נהדר לארוחה (45 ₪) לידי בחרו במילפיי מסקרפונה שנראה מעולה (57 ₪) ויש גם סורבה וקראק פאי ועוד.




בתפריט יש גם כריכים שנשמעים נהדר כמו כריך אסאדו מפורק וכריך קורנביף, יש גם המבורגרים ומנות מיוחדות לילדים כמו המבורגרים, נקניקיות, שניצלונים ופסטות.

המסעדה מציעה גם תפריט משלוחים עשיר הכולל את מנות המסעדה.

לסיכום, THE DUKEהוא פאב מסעדה הפונה לקהלים מגוונים, בין אם תבחרו להגיע לצהריים עם המשפחה, לפגישת עסקים או בילוי לילי תמצאו תפריט שיענה על הציפיות, מבחר גדול, איכות משובחת, טריות וטעמים. אנחנו נהנינו מערב קולינרי מושלם וממליצה לכם בלב שלם להגיע. בטוחה שתיהנו כמוני אם לא יותר. (תזמינו מקום קודם אחרת תישארו בחוץ )

THE DUKE- רחוב מוריה 107 מרכז הכרמל, חיפה.

טלפון: 04-8347282

שעות פתיחה- א'- ש'- 1200 עד אחרון הלקוחות

אתר- לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

 

צילומים- ניסן גביש, יפה גביש

גילוי נאות- היינו אורחי המקום.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה