רשומות

יום שבת, 12 בנובמבר 2022

קרניבורים זו ההמלצה עבורכם. ערב קרניבורים מהמעשנה במלון נווה שלום סמוך ללטרון


כפר נווה שלום שוכן סמוך ללטרון ובשבילי הוא מסמל תקווה. תקווה לחיים הרמוניים של משפחות יהודיות וערביות באחווה ושוויון. הכפר הוקם בשנת 1969 על ידי הנזיר הדומיניקני ברונו הוסאר, שנולד כיהודי במצרים, כמימוש חזונו לדו קיום יהודי ערבי.

בכפר השלו נמצא מלון נווה שלום המציע אירוח כפרי לזוגות, משפחות וקבוצות, ברוח של שלום ואחווה. אנחנו הגענו למלון כדי להשתתף בערב קרניבורים מהמעשנה והתארחנו באחד מחדרי הגן של המלון. המיקום הגאוגרפי של המלון אידאלי, קרוב למרכז וקרוב לירושלים.





לובי המלון 




החדרים ממוקמים על פני שטח גדול מוקף בצמחייה ובו פינות חמד מקסימות. החדר שלנו השקיף אל נוף עמק איילון היפה וכשישבתי בבוקר במרפסת הנעימה, עם כוס תה ביד והשקפתי אל הנוף, חשתי שלווה ונעימות.

במלון יש 41 חדרים המתאימים לזוגות או משפחות. החדר  שאנחנו שהינו בו היה גדול, מעוצב ומואר, כלל פינת ישיבה גדולה, שטיחים על הרצפה, חדר רחצה נעים ומטבח קטן עם מיקרוגל, קומקום, תה וקפה. המרפסת השקיפה על העמק וכללה שולחן וכסאות. חדר נוח, כייפי ויפה.











מה ששבה את ליבי במיוחד היו הגנים הגדולים המקיפים את המלון, המדשאות, העצים, צמחי התבלין והנוף המרהיב. זה מקום המתאים מאד למי שמחפש חופשה אינטימית ושלווה בחיק הטבע, תוך כדי טיולים בסביבה רגלית או עם אופניים, כמו בשביל ישראל או דרך בורמה. בסביבה תוכלו למצוא גם מגוון של יקבי בוטיק, חוות עיזים המייצרות גבינות ועוד אטרקציות נחמדות.




רומנטיים במלון (ניסן נראה סובל לדעתכם?) 

מדי יום חמישי מתקיים במלון ערב קרניבורים עשיר ומיוחד. הערב מתחיל בשעה 19.30 וכולל בשרים ללא הגבלה, סלטים רבים, תוספות, קינוחים ושתייה וכל זאת במחיר המצחיק של 100 ₪ לסועד.

הערב שלנו התחיל עם מבחר עשיר של סלטים, ידעתי שעלי להיות זהירה עם הסלטים כי אחרת אגיע לבשרים שבעה מדי. אך היה קשה להתאפק. סלטי חצילים, חומוס, מסבאחה, סלטי ירקות, לאבנה, קישואים, אבוקדו, סלק. תפריט מגוון מהמטבח הערבי לבנוני והכל טעים, טרי ואיכותי.




הבשרים שזרמו למזנון, לא פסקו מלהגיע- עראיס דגים, קבבים, נקניקיות שונות, נתחי עוף ובריסקט מצוין שאהבתי מאד.





לקינוח- קפה או תה  עוגות ועוגיות .

כל זאת, כאמור, במחיר של 100 ₪ לסועד.

הארוחה אינה מוגבלת והאורחים אוכלים עד שובע.

הארוחה פתוחה גם לקהל הרחב ולא רק לאורחי המלון והמחיר אותו מחיר!

לאחר הארוחה המפוארת חזרנו שמחים, טובי לב ושבעים לחדרנו.

ארוחת הבוקר במלון הייתה מצוינת ומגוונת אף היא. כפי שתוכלו להתרשם מהצילומים.


ניתן להזמין מראש תפריטים בהתאמה אישית ויש במלון אולמות המתאימים לאירוח קבוצות גדולות, לאירועים, מסיבות והתכנסויות.

לסיכום: מלון כפרי נעים מאד ושלו, הנמצא במיקום גיאוגרפי מעולה ומציע לינה באיזור קסום של טבע, נוף ויופי. ערב הקרניבורים שהמלון מקיים הוא העסקה השווה ביותר שאני מכירה. במחיר של 100 ₪ לסועד מקבלים ארוחה משובחת מלאת טעמים, מטעמים ובשרים ללא הגבלה. מומלץ בחום.

 

לאתר מלון נווה שלום- לחצו כאן

טלפון להזמנות: 02-9993030

צילומים: ניסן גביש

גילוי נאות: היינו אורחי המלון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה