רשומות

יום שני, 28 בנובמבר 2022

זה הזמן ל- LASER FITS טיפולים אסתטיים של הסרת שיער בלייזר, קריותרפיה, טיפול בצלקות, בפיגמנטציה ועוד.

לפני שנתיים התחלתי טיפול להסרת שיער מהרגליים ב- LASER FITS. לא ממש רציתי להתחיל בטיפול כי חששתי שמדובר בתהליך ארוך, כואב ולא נעים. מאיה שצברג, הבעלים ומנהלת רשת LASER FITS לטיפולי אסתטיקה, שכנעה אותי להגיע וסיפרה לי על מכשיר ה-CANDELA המתקדם בעולם, אשר הביאה למכונים שלה ובו משתמשים בטיפולי הלייזר והוא מהיר ואינו כואב. השתכנעתי, הגעתי, עברתי 4 טיפולים בלבד! והצלחתי להיפתר לצמיתות מהשערות ברגליים. כן, אני יודעת שקשה להאמין. אך כך בדיוק קרה אצלי. הספיקו 4 טיפולים בלבד וזאת בזכות מכשיר ה-CANDELA הנמצא ברשת.




היום, לאחר שנה שלא הייתי, הגעתי לטיפול של הסרת שיער בסנטר ובשפם. היו לי שם מספר שערות מציקות. לפני הטיפול ביקשתי מטכנאית הלייזר מישל לעבור על הרגליים והיא אכן עברה בקפדנות ומצאה שערות בודדות בלבד.


הסרת שיער בפנים

אז איך זה עובד?

לפני עידן הלייזר, הסרנו שיער במגוון שיטות, יעילות יותר ופחות וגם די כואבות. גילחנו, הורדנו בשעווה, במכשירים למריטת שיער, באפילציה, בקרמים. מה לא ועדיין לא הצלחנו להיפטר מהשיער לצמיתות. הדרך היחידה להיפטר מהשיער היא בעזרת לייזר, אשר תוך מספר טיפולים שאינם מזיקים או כואבים מבטיח הסרת שיער לצמיתות. איך? המכשיר יורה קרן החודרת את שכבת העור ומגיעה לשורש השערה, הורס אותה ומונע צמיחה. טיפולי הלייזר אינם מתאימים בגילאים צעירים וכדאי להתחיל רק לאחר שהגוף מאוזן הורמונלית.

מכשיר ה- CANDELA הנמצא ברשת LASER FITS  נחשב למכשיר המתקדם בעולם. הוא חדיש, משוכלל, מהיר ויעיל. הוא מאפשר דיוק מקסימלי ויש לו מספר ראשי ספוט המאפשרים זאת. ניתן לטפל אתו בכל אזורי הגוף ואף בשיער הפנים הדק והפלומתי. למכשיר יש מערכת מובנית המשחררת גז הקפאה עשירית שנייה קודם לפולס הלייזר. הגז הוא שהופך את התהליך לנטול כאב ואין צורך בחומרי אלחוש לפני. המכשיר פועל במהירות ולכן זמן הטיפול קצר משמעותית והתוצאות מצוינות כבר לאחר הטיפול הראשון.

אני ההוכחה לכך שהתוצאות מצוינות. 4 טיפולים בלבד ואין יותר שיער. נכון, לא אצל כולן יספיקו 4 טיפולים בלבד. יצטרכו עוד טיפולים. אך, התוצאה הסופית תהיה עור נקי משיער.




אני עברתי את הטיפולים בסניף נשר הנמצא במתחם חדרי הכושר ICON. סניף נחמד מאד עם אווירה נעימה. חתמתי על טופס בריאות בטיפול הראשון ונכנסתי לחדר הלייזר, שם קיבלתי משקפי מגן והתהליך להסרת השיער החל. במהלך הטיפולים התנסיתי עם מספר טכנאיות, אשר כולן מוסמכות, מקצועיות ויודעות בדיוק מה הן עושות.

למי שחוששת, כפי שאני חששתי, התהליך ממש אינו כואב, גם לא בפנים. הטיפול היום להסרת שיער בפנים עבר חלק, חשתי קצת עקצוץ וזהו. בסיום, מורחים על המקום המטופל קרם ללא אלכוהול וזהו זה. כמובן, יש להימנע משיזוף ולמרוח קרמי הגנה.

הסרת שיער ברגליים

רשת LASER FITS מציעה מלבד טיפולים להסרת שיער, טיפולי אסתטיקה נוספים של טיפול בצלקות וסימני מתיחה, מיצוק העור, טיפול בפיגמנטציה וטיפולי קריותרפיה.

חדר טיפולי קריותרפיה

תקופה זו מתאימה מאד לטיפולי הסרת שיער והכנת הגוף לקיץ. אני ממליצה בכל לב ומתוך ההתנסות שלי על רשת LASER FITS. לדעתי, זו הדרך היעילה ביותר להסרת השיער. יעיל בזמן, לא כואב, לא משאיר סימנים והעור נקי משיער מיותר.

לרשת 3 סניפים- בבת ים, נשר ופתח תקווה. בקרוב יפתחו סניפים נוספים בכרמיאל, באר שבע ועכו.

הסניפים פתוחים בימי א'-ה'- בשעות 0900-2100

בימי ב'-ג'-ד'- בשעות 0900-1900

יום ששי- 0900-1400

 להתקשרות-* 5404  

רשת LASER FITS סניף נשר – דרך בר יהודה 147 בתוך מתחם חדר הכושר  ICON

סניף בת ים- קניון, יוסף טל 92 בתוך מתחם חדר הכושר ICON

סניף פתח תקווה- דיזיין סנטר, חיים סוטין 4.

פייסבוק- לחצו כאן

לאתר לייזר פיטס- לחצו כאן

 

גילוי נאות- הטיפולים ברשת LASER FITS נעשו במסגרת סיקור לבלוג.

.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה