רשומות

יום שני, 14 בנובמבר 2022

הכירו את טכנולוגיית העתיד למיצוק וטיפול בקמטי עור הפנים ה SOFWAVE™

 

השבוע הגעתי לקליניקה של ד"ר טל נחליאלי הנמצאת בקריית ביאליק כדי להכיר מקרוב את המכשיר החדשני של SOFWAVE™ - המכשיר להרמת גבות וסנטר, טיפול בקמטים ומיצוק עור הפנים והצוואר בטיפול אחד בלבד. המכשיר זכה להצלחה בינלאומית וצבר כבר פרסים בעולם.

טיפול אחד בלבד? אכן כן! ואמנם כולנו ספקנים איך זה יתכן שבטיפול אחד בלבד מגיעים לתוצאות טובות. אך לאחר ששמעתי את הסברו של  ד"ר טל נחליאלי, מומחה לכירורגיה פלסטית, מוכר וידוע אצלנו בקריות וגם צפיתי בטיפול הדגמה, הבנתי שזה לגמרי אפשרי.

ד"ר נחליאלי ואנוכי

SOFWAVE (סופוויב) היא חברה ישראלית אשר נמצאת ביוקנעם, מפתחת ומייצרת מכשור רפואי. הטכנולוגיה שפיתחה פורצת דרך בעולם הרפואה וכעת היא משיקה לראשונה בישראל את המכשיר החדשני שהושק לראשונה בארה"ב בדצמבר 2019 ומאז הספיק לזכות באהדת מובילי הדעה והרופאים המומחים מהתחום.

ד"ר נחליאלי, מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל מרפאה פרטית בקריית ביאליק, העוסקת בכל תחומי הכירורגיה האסתטית, הוא הראשון באזורנו אשר מטפל במכשיר החדשני.

בהשקה אליה הגיעו אנשי תקשורת, מובילי דעה ובלוגריות, קיבלנו הסבר על המכשיר ומטרותיו. מטרת המכשיר החדש למצק את עור הפנים והצוואר, להרים את הגבות והסנטר, לשפר את נראות העור בפרוצדורה לא פולשנית,  בטיפול אחד בלבד!  וללא זמן החלמה נדרש.

התחלנו כמובן במינגלינג, כיבוד חגיגי וקוקטיילים טעימים ולאחר מכן הסביר ד"ר נחליאלי על המכשיר ואמר "אני נרגש להיות הרופא הראשון בישראל שמחזיק במרפאתו את המכשיר SOFWAVE עטור הפרסים ולא בכדי. הטיפול מסתיים במפגש אחד או שניים בהתאם להבחנת הרופא, לעומת הטיפולים הקיימים בשוק, המחייבים סדרת טיפולים מתמשכת"


 צילום לינא עומרי 

ד"ר נחליאלי עם מאיה רוסו, רעייתו של ג'ובני רוסו,  אשר הגיעה אף היא להשקה ולנסות את הטיפול החדש וסיפרה שהחלה ללמד פילאטיס מכשירים ובקרוב תפתח סטודיו לפילאטיס בקריות.

צפיתי בטיפול ההדגמה ונוכחתי שהטיפול אינו כואב, מבוצע ביעילות ובאופן אפקטיבי ואחריו ניתן לחזור מיד לפעילות, אין אדמומיות ואין כל סימנים נראים לעין. ד"ר נחליאלי ציין שהתוצאות נראות לאחר שבועיים ומגיעות לשיא לאחר שלושה חודשים.

 



טכנולוגיית האנטי-אייג'ינג של המכשיר  SUPERB™ - Synchronous Ultrasound Parallel Beam מבוססת קרני אולטרסאונד ומאושרת ע"י ה-FDA למיצוק עור הפנים והצוואר, ולהרמת הגבות והסנטר, היא פרי פיתוחה של חברת סופווייב הישראלית. המכשיר הספיק לצבור פרסים בינלאומיים יוקרתיים ביניהם של  NEWBEAUTY, ELLE, COSMOPOLITAN ו- SHAPE. אכן, מרשים ביותר.

 


פרס קוסמופוליטן צילום יחצ

פרס מגזין אל צילום יחצ


איך פועל מכשיר ה- SOFWAVE?

 

מכשיר אולטרסאונד סופוויב צילום יחצ 

המכשיר החדש פועל על אנרגיית אולטרסאונד העוברת במדויק דרך שכבת העור החיצונית, מחממת בטמפרטורה הנכונה ביותר את רקמת העור במרכז הדרמיס, בעומק 1.5 מ"מ ובכך מונעת פגיעה ברקמות שומן, עצבים וכלי דם. 

איזורי הטיפול בדרמיס נחשפים לפולסי אולטראסאונד בעוצמה גבוהה, אשר מחממים את איזורי הטיפול לטמפ' של  65-70C  ͦ. חימום מבוקר זה מייצר סטימולציה יעילה הגורמת לעור לייצר כמויות משמעותיות של קולגן ואלסטין כשהתוצאה הסופית היא מיצוק והידוק העור, הסרת קמטים, הרמת גבות וצוואר ועיצוב קו הסנטר. במקביל מנגנון הקירור המשולב במכשיר, הנקרא     SOFCOOL™, מגן על שכבת העור העליונה ומבטיח שלא ייגרם נזק לשכבה החיצונית של העור. שילוב ייחודי זה של סטימולציה של הדרמיס לייצור יעיל של קולגן ואלסטין והגנה על השכבה החיצונית של העור מבטיח את יעילות הטיפול ואת רמת הבטיחות הגבוהה שלו. 

 

מכשיר אולטרסאונד סופוויב צילום יחצ 

סופווייב ביצעה ומבצעת מספר רב של מחקרים קליניים עם מאות מטופלים כדי להוכיח את היעילות והבטיחות של המוצר. מחקרים קליניים אלה בוצעו ומבוצעים ע"י מנתחים פלסטיים ודרמטולוגים מובילים בארה"ב ובאירופה. 

 

לינה עומרי סמנכ"לית השיווק של SOFWAVE

ניסויים אלה שימשו בין היתר לצורך קבלת אישורי FDA  למוצר ולהמשך פיתוח אפליקציות נוספות כמו טיפול לא חודרני בצלוליטיס, צלקות אקנה ומיצוק העור בברכיים ובזרוע- כל זה באפליקציה לא חודרנית וללא השבתה של המטופל/ת. 

הטיפול החדשני מייעל את תחום הרפואה האסתטית ומציע טיפול פשוט, מהיר ולא פולשני הנעשה בפגישה אחת או שתי פגישות. יעילות הטיפול ובטיחותו אינם תלויים בצבע עור, איכותו וסוגו ומעניק תוצאה אפקטיבית לאורך זמן של מתיחת העור, ללא זמן החלמה או אדמומיות לאחר הפרוצדורה.

לפני-אחריי שימוש במכשיר סופוויב צילום יחצ 
לפני-אחריי שימוש במכשיר סופוויב צילום יחצ 

לדברי ד"ר סוזן קילמר, דרמטולוגית- מומחית לרפואת עור, בעלת מרכז רפואי לטיפולי לייזר וניתוחי עור בצפון קליפורניה, ארה"ב, המטפלת בשיטה כבר למעלה משנה: "SOFWAVE הפך לטיפול המומלץ שלנו וראינו אותו עובד עם כל סוג של מטופל עד כה. הטיפול מסתיים בפרק זמן קצר יותר ולמטופלים יש תוצאות טובות. זו טכנולוגיה מנצחת."

עלות הטיפול בישראל נעה בין 6,000 ל- 8,000 שקלים.

*הפרסים: 

COSMOPOLITAN – best game changer

1

ELLE - future of beauty for treatments

2

NEWBEAUTY- Best latest in Ultrasound

3

Shape - Best Professional-Grade Treatments

4


עידכון:

השבוע עברתי את הטיפול בעצמי בקליניקה של ד"ר נחליאלי. את הטיפול ביצעה הקוסמטיקאית הרפואית מגי אביב. צילמתי את עצמי (סלפי) לפני ואחרי. לא השתמשתי בשום תוכנה או פילטר ואלה התמונות 



זו אינה התוצאה הסופית. במשך השבועות הבאים יראו השינויים ביתר שאת. אבל, אני כבר מאד מרוצה והשינוי ניכר לעין. אני רואה איך הפנים הפכו מוצקות יותר והקמטוטים פשוט נעלמו. ממש פייס ליפט ללא ניתוח.


לתיאום טיפולים: 

ד"ר טל נחליאלי, מומחה לכירורגיה פלסטית 

רחוב קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק

טלפון: 077-9975798 

 גילוי נאות: הטיפול ניתן לצורך סקירה בבלוג

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה