רשומות

יום שישי, 1 ביולי 2022

קרניבורים זה בשבילכם! ארוחת בשרים חווייתית במסעדת "FUEGO" בעיר מג'אר בגליל התחתון


מסעדות חדשות תמיד מסקרנות אותי. אני נהנית להגיע, להתפעל מהעיצוב, לטעום מהמנות, להכיר את הבעלים ולחוות חוויה קולינרית חדשה. הפעם, חיכתה לי חווית בשרים יוצאת דופן ומיוחדת. למעשה, מופע של ממש.

עלא איברהים יזם ובעלי מסעדת FUEGO ואנוכי

מסעדת fuego"" נפתחה להרצה לפני כחודשיים בעיר מג'אר אשר בגליל התחתון. היזם והבעלים עלא איברהים החליט שבמסעדה שלו לא יהיה תפריט. השף יחליט מה יאכלו האורחים באותו היום. המסעדה מציעה לסועדים חווית בשרים אחרת, שונה, ארוחת טעימות של יותר מ  10מנות ומופע קולינארי של השף לעיניי הסועדים שצופים בשף אונליין מהמטבח קוצץ, צורב ופורס , כל זאת על גבי מסכים שפזורים במסעדה .

 






למשתה שכזה צריך להגיע מוכנים נפשית ועם קיבה מברזל, כי אחרת תגיעו לאמצע הארוחה כשאתם לא מסוגלים להכניס עוד פירור. ידעתי שזו תהיה סעודה עשירת מנות ובכל זאת הגעתי לא מוכנה מספיק למצעד הבשרים שנחת על שולחננו. זו הייתה חוויה קולינרית מטריפת חושים ואם אתם מחפשים ארוחה חווייתית במיוחד שלא תישכח, זה המקום!

המסעדה רחבת ידיים, העיצוב מזכיר מסעדות בשרים מפוארות בחו"ל, שולחנות עץ, כסאות עץ נוחים וכבדים, נברשות מעל כל שולחן ומסכים גדולים סביב. יש גם חדר וי.אי. פי. מפואר

צילום יח"צ

כרגע, הארוחה מתקיימת פעם ביום וצריך להירשם מראש. מחיר הארוחה הינו 300 לסועד,(מחיר זול לדעתי לכל מה שמקבלים) והיא כוללת שתייה קלה ללא הגבלה- מים לימונדה/תפוזים. כמו-כן קיים מגוון גדול של אלכוהול וקוקטיילים מיוחדים בתוספת תשלום.

מה אכלנו ומה כולל המשתה?

פתחנו עם:

פוקצ'ה אפויה בטאבון מוגשת לצד מטבלים כמו  קונפי שום שמן זית ובלסמי, טחינה יוגורט וסלסה עגבניות, זיתים מתובלים, ממרח פסטו, מחמרה. הפוקצ'ה מגיעה חמה ומפתה והמטבלים טעימים מאד. אבל, אזהרה. לטעום מעט, כי הדרך ארוכה וזו רק ההתחלה.

לאחר מכן מגיעים הסלטים שעשויים להתחלף כמו: סלט איטלקי- שרי צבעוני, צנון, בזילקום, בצל סגול ומוצרלה פרסקה בתיבול ווינגרט חומץ בן יין ובלסמי מצומצם . סלט עלים- חסה סלנובה, עלי בייבי, שירי, רוקולה, צנון, בצל סגול וגזר וונגרט הדרים ואגוזי פקאן, סלט פרימורה- סלקים צלויים, אנדיב, סלנובה, גבינת סנט מור/בושה ווינגרט תאנים , צנוברים ורכז רימונים, סלט עשבי תיבול- פטרוזיליה, נענע, בצל ירוק, עלי שמיר, צימוקים, חמוציות, גרעיני חמנייה, תפוח גרנד ושקדים בתיבול לימון שמן זית ושמן שומשום.

אנחנו אכלנו סלט טאבולה מעולה, סלט פאטוש וסלט ירקות. כולם מצוינים, טריים וטעימים.





לאחר הפתיחים  המשכנו  ל2 מנות ראשונות :

קרפצ'יו פואגו- פלה עגל, שמן זית, בלסמי, קונפי שום, פרמז'ן וארוגולה מוגש עם טוסטונים  - מנה קלאסית, טעימה ואהובה.



פטה כבד- כבד עוף, בצל מקורמל וסילן מוגש עם קרוסטיני בחמאה ריבת אגסים/ריבת שירי/ריבת בצל. לצד פטה הכבד הוגש אגס מתוק מקורמל, טוויסט ייחודי וטעים. הפטה היה עדין, עשוי היטב ומשובח.



הגענו לעיקריות:

בעיקריות הוגשו 5 מנות. גם כאן המגוון מתחלף כמו: אונטריב מפורק מוגש לצד אורז אושפלו/ אורז בר, "אסאדו מפורק מוגש בלחמניית באן עם קרם גוקמולי לצד צ'ימצ'ורי, צוואר טלה מוגש בבצק אפוי בטאבון עם מוצרלה ואיולי שום", בריסקט מעושן מוגש לצד תפוח אדמה מעושן ובטטה עשבי תיבול עם שומן אווז מתובל, פיקניה מעושנת לצד פירה כמהין ,ברוקולי ובצל ועשבי תיבול, חזה אווז מעושן מוגש על מצע רוטב פירות יער, כתר צלעות טלה בצלייה הפוכה על הפר'יזה  מוגש לצד קישואים וגרזים צבעוניים, סינטה צלויה על הפריז'ה מוגשת לצד ירקות אנטי פסטי ומלח אטלנטי, פרגית מעושנת בגלייז טרייקי לצד קלחי תירס צרובים על הפריז'ה, פילה לברק בטאבון בחמאת שום עשבי תיבול מוגש על מצע פריקה, טחינה לימונית ושנקליש.

אנחנו אכלנו אונטריב מפורק שהיה רך כחמאה



אסאדו מפורק בלחמניית באן- זו מנה נהדרת, הלחמנייה המאודה יחד עם הבשר המפורק יוצרים מנה שקשה לעמוד בפניה גם כשאי אפשר לאכול יותר. ואכן, גילינו שאפשר.

השף מכין את האסאדו המפורק לבאן





פרגית מעושנת בגלייז טאריאקי- בעיניי, זו המנה המפתיעה. כי לקחת עוף ולהפוך אותו למעדן זה לא פשוט. וזו הייתה מנה מוצלחת וטעימה מאד. חיסלנו אותה!



קציצות קבאב בקרם חציל וטחינה שחורה- עוד מנה נהדרת ולא שגרתית. קציצות נימוחות אשר יחד עם קרם החציל והטחינה היו מעולות במיוחד.





כתר צלעות טלה בצלייה הפוכה על הפר'יזה . לא סתם קוראים למנה כתר צלעות. מנה נפלאה שסיימה את הארוחה בטעם של עוד.





נהנים מהצלעות

ומה עם הקינוחים? כמובן שיש גם קינוחים. סיימנו את הארוחה עם מגש שהכיל עוגת גבינה, פאי פקאן ובסבוסה. הצלחנו לטעום מעט מהם והכל היה טעים ביותר.





קינוחים מתחלפים נוספים: חלאוית אל ג'בין, קטאיף במילוי גבינה ועוד.

 

לסיכום: ארוחה מעלפת במלוא מובן המילה, בקושי הצלחנו לקום בסיומה ולהגיע לדלת. יש להתכונן למשתה כזה מראש ולהגיע רעבים מאד. גם כך, אני בספק אם תצליחו לסיים את הכל. אנחנו הצלחנו לטעום מכל המנות אך השארנו לא מעט בצלחות.

האוכל משובח, טרי, איכותי וטעים מאד.

כשדמיינתי לעצמי משתה חגיגי, לא דמיינתי שיהיו כל כך הרבה מנות מלהיבות ומיוחדות ושאתקשה להגיע לסיום. שלוש שעות של חוויה קולינרית שלא אשכח.

 

בשיתוף מסעדת פואגו.

 

 

 

מסעדת פואגו,
כתובת :מג'אר- כביש ראשי
טלפון : 046555210
ההגעה למסעדה רק ברישום מראש.

פייסבוק- לחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה