רשומות

יום שבת, 30 ביולי 2022

פארק המים שפיים- חווית בילוי קייצית מהנה ושמחה


כמידי שנה בימי הקיץ אנחנו דואגים לבקר לפחות פעם אחת בפארק המים שפיים. שפיים הוא לבטח פארק המים הטוב בישראל.

 הילדים מכירים כבר כל פינה בפארק ואיך שאנחנו מגיעים כבר מתכננים את המסלול והאטרקציות שיעברו בסדר מופתי.






ככה זה כשפארק המים מותאם לילדים מכל הגילאים ויש מגוון רחב של מגלשות לגדולים ולקטנים, יש בריכות עמוקות ורדודות ואחת האטרקציות המלהיבות היא בריכת הגלים. יש מגוון של מתחמי מים המותאמים לילדים-כאלו עם מתקנים לילדים, מזרקות מדליקות ומגלשות קטנות.




הפארק משתרע על פני חמישים דונמים של מגלשות מים, בריכות ובריכת גלים, מסלולי אבובים, אזורי ישיבה מוצלים, מתחמים ואטרקציות ייעודיות. גלינו הפעם שהבריכה של מתחם הפיראטים המרכזי התחדשה בהצללה נרחבת.

בקיצור, המבחר הוא עצום וההנאה מרובה.





יש לציין גם את מתחמי האוכל השונים ומתחמי הישיבה שיש בפארק. והשנה סידרו שאפשר להזמין אוכל מהמזנונים בצורה קלה ומהירה – באמצעות ברקודים – ולאסוף אותו כשמוכן ומבלי להמתין בתור. מתחמי המזון מקפידים על הגשה בכלים מתכלים, וניתן להזמין בהם ארוחות בוקר קלות, מזון מהיר מגוון מאוד ופינוקים מתוקים. אין זה מפתיע שיש משפחות שלמות שמגיעות לפארק המים שפיים מרגע הפתיחה עד רגע הסגירה.

אנחנו ביקרנו בפארק בשיא העונה באחד הימים החמים ביותר. הפארק היה מלא אבל באמת שלא הרגשנו את זה יותר מידיי. התור למגלשות היה בהחלט נסבל והגישה לבריכות ולמתחמי הילדים הייתה חופשית תמיד. זאת כי כמות המבקרים היומית מוגבלת ולכן גם חובה להזמין מראש מקומות באתר, בהתאם למועדים הפנויים.

מתקני הפארק


שפיים צילום  גיא סידי Modern Talking

צילום גיא סידי Modern Talking

בפארק מתחם המגלשות הצבעוני המרכזי, ריינבו סליידס, שהושק בקיץ האחרון, בו ארבעה עשר מסלולי גלישה חווייתיים במיוחד מגיל שבע ומעלה, המצמצם את התורים למינימום, בריכת הגלים הגדולה בישראל, ספינת פיראטים גדולה ומקורית, ממנה יוצאות שש מגלשות ותותחי מים, ארבעת מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילאי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה - מגלשות אקסטרים מהירות במיוחד לגילאי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום מרגש לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים. מגלשות ומסלולי האבובים כוללים את פאנטזיה, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים במהלך הגלישה לגילאי 5 ומעלה ואת קרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל – עולים, מתהפכים וממשיכים, 3 פעמים. 



לילדים הצעירים מתחמים ייעודיים דוגמת עולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.



לסיום, אין פה מה לחשוב פעמיים בכלל. מי שרוצה מפלט עם הילדים ובילוי של יום שלם במתחם מים ובילויים, פארק המים שפיים הוא בהחלט פתרון מצוין ומהנה במיוחד.







פארק המים שפיים מונגש וממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים. חובה לשריין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט ולהתעדכן במועדי הפעילות. יש תאריכים, בהם הפארק סגור לאירועים עסקיים ופרטיים: https://waterpark.co.il/

 

שעות פעילות, רק בימים בהם הפארק פתוח לקהל הרחב: ביקור יום 9:00 עד 16:00. במהלך הקיץ בתאריכים מסוימים יתאפשר גם ביקור ערב בין השעות 17:30-22:00, בכפוף למועדים הזמינים באתר האינטרנט בלבד. מחיר כניסה: 139 ₪ לכרטיס החל מגיל שנתיים. מחירים מיוחדים לחיילים ולבעלי מוגבלויות עם הצגת תעודה מתאימה בכניסה. מומלץ לעקוב אחר מבצעים באתר ובמועדוני הצרכנות השונים.

 

 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה