רשומות

יום רביעי, 15 ביוני 2022

חוף אכזיב מתחדש עם ריזורט חדש על שפת הים- אוהלי גלמפינג מאובזרים ונוחים, חוף ים נפלא ושקיעות מרהיבות


 

לפני כשבוע שבתי מקרפאטוס שביוון. נהניתי שם מאד מהחופים היפים ומי הטורקיז המנצנצים. השבוע, הגעתי לחוף אכזיב לריזורט החדש שנפתח קרוב מאד לרצועת החוף והתלהבתי לא פחות. אוהלי גלמפינג מפנקים ונוחים בסמוך לחוף יפהפה, מסודר וכייפי

 


אתר הנופש הממוקם על שפת החוף היפה, השתדרג והתאים עצמו לרוח הזמן. אנחנו כבר לא רוצים לישון על החול, בתוך אוהלים רותחים מחום ולא נוחים. אנחנו רוצים מזגן ומיטות נוחות. ואכן, הריזורט המשודרג מציע אוהלי גלמפינג חדשים, מפנקים, מאובזרים וחשוב לא פחות, תוך כמה צעדים מגיעים לים וקופצים אל המים המרעננים והקרירים.

צילום יח"צ

אנחנו קיבלנו את אוהל מספר 10 שהיה הראשון בשורת האוהלים אל מול הים. האוהל ממוקם על במת עץ רחבה, עלינו לאוהל ומשכנו ברוכסן וגילינו חדר ענק עם מיטה זוגית ופוטון זוגי לילדים, כריות ומצעים, מקרר קטן, מזגן נייד, שידות, מדפים, נקודת חשמל WI-FI ואפילו עציצי נוי. הכל נקי מאד, מסודר ויפה. מחוץ לאוהל יש מקלחון לשטיפת החול והמלח, פינת ישיבה חמודה עם שולחן וכסאות ויש גם שולחן קק"ל גדול.



 





הריזורט משתרע על שטח של 30 דונם, מחולק לרצועת חוף ו- 42 אוהלי גלמפינג. בחוף יש בר על הים, יש מסעדה גדולה, מתחם פודטראקים, ספא, ספורט ימי, טיולי ריידרים ועוד מגוון אטרקציות.

 


מתחם אוהלי הגלמפינג מחולק ל-2 מתחמים:

מתחם הים - כולל 29 אוהלים, קו ראשון לים, ממוקם 100 מטר מהים על במת עץ.

 



מתחם החורשה כולל 13 אוהלים ונמצא בין עצי אקליפטוס עם נוף לים במרחק של 200 מטר מהים.

 


כל האוהלים מאובזרים בדיוק אותו דבר, ממוקמים כולם על במות עץ, עם מיטות זוגיות, פוטון, פינת ישיבה, חשמל, מזגן נייד, מיני בר ושולחן קק"ל

 האוהלים בשני המתחמים מותאמים לארבע נפשות, אם כי ניתן גם להתאימם ל-2 מבוגרים + 3 ילדים מגיל 0 עד 12. וניתן גם להכניס לול לקטנטנים.

עוד במתחמי הלינה:

שירותים ומקלחות עם מים חמים עבור האורחים בלבד. כמו כן, לאורחי הלינה מחכות עמדות מנגל, מקררים, מים ונקודות חשמל.

מתחם המנגלים- עם כיורי רחצה ומקרריפ

האטרקציות המוצעות בריזורט:

חוף הים הנהדר של אכזיב שהוא חוף רחצה מוכרז (כניסה חופשית) ופעילויות חדשות בתשלום כמו: שיט בסירות טורנדו, רכיבת שטח על איזי ריידרים, מתחם ספא חדש ומפנק, מועדון גלישה, מסעדת חוף ומתחם פודטראקים.

 





מתחם הספא

אנחנו בחרנו להתפנק במתחם הספא. לפנות ערב הגענו למתחם הממוקם בקרבה גדולה לים ורחש הגלים מלווה את העיסוי.

מתחם הספא




באוהל 2 מיטות עיסוי ובחוץ יש מתחם ישיבה מסודר ומעוצב.





זו הייתה חוויה נהדרת ליהנות מעיסוי ולהאזין לגלים הנשברים אל החוף. חוויה של רגיעה ושלווה, עם מעסות מקצועיות ונהדרות שהיו קשובות אלינו ועשו עבודה מצוינת. נהנינו מאד וממליצה בחום. מה גם שיש כעת מבצע הכולל עיסויים זוגיים (אפרט בהמשך).

 

על החוויה שלנו בריזורט

אנחנו מאוהבי הרחצה בים. בשבילי, זה תמיד מקור לשמחה, לרגיעה והנאה. כך, שלשהות באוהל מפנק בקרבה לים אין מושלם מכך וכשיש תנאים כה נוחים ההנאה מובטחת.






בחרנו לא לאכול במסעדה אלא להכין בעצמנו את האוכל במתחם המנגלים שממוקם בקרבה. המתחם רחב עם כיורי שטיפה, מקררים ומנגלים קטנים וגדולים. הכנו את ארוחת הערב וישבנו בפינת הישיבה ליד האוהל, צופים בשקיעה המרהיבה וחשים נפלא. עם בקבוק בירה ביד, אל מול הנוף, לא צריך יותר מכך כלום. חוויה נהדרת!

אוהל הגלמפינג נעים ונוח. ישנו היטב בלילה ואפילו כיבינו את המזגן כי היה מזג אוויר קריר.

 

שקיעה 


למעשה, שהינו באוהל רק ללינה. במשך היום היינו בים, או בפינת הישיבה נהנים מהנוף. בבוקר, לאחר ארוחת בוקר, שוב קפצנו למים להשתכשך בין הגלים.

בוקר

באוהלים לידינו שהו 2 משפחות מירושלים שהגיעו עם ילדים וסיפרו לנו שהם נהנים מאד. אין לי ספק בכך, הריזורט מתאים למשפחות ולילדים במיוחד.

לגבי שירותים ומקלחות, הם נמצאים בקרבה למתחם האוהלים. נקיים ומסודרים. במקלחות היו מים חמים. יש להביא מגבות כן תכשירי רחצה – סבון, שמפו, כובע רחצה.

 

לסיכום: חוויה כייפית וייחודית המשלבת בין פשטות לפינוק באופן מוצלח במיוחד. אנחנו נחזור עם כל המשפחה.

 

אלדד כהן, מנכ"ל "חוף אכזיב" אומר: "אנו שמחים ונרגשים לרגל פתיחת העונה. חוף אכזיב הוא מהחופים היפים שיש בארץ. ליטשנו את היהלום הזה והפכנו אותו לריזורט שאין כדוגמתו בארץ בעוצמת החוויה ובמחירים הוגנים. לצד השקעה משמעותית בתשתיות, הוספנו מגוון של פעילויות ותכנים חווייתיים. אנחנו יודעים לספק מענה רחב לבילוי - הן לקהל הפרטי והן לקהל העסקי, החל מבילוי ספונטני בחוף הרחצה או בילוי יומי בשפע של אטרקציות שהמקום מציע, ספא מול הים, מתחמי אוכל, ועד כמובן שהייה של מספר לילות במתחם הגלמפינג החדיש".

מחירי הלינה:

  •  מתחם הים – החל מ-1,200 ₪ ללילה, מתחם החורשה - החל מ-850 ₪ ללילה.
  • המחירים הם לעד 4 אורחים בכל אוהל, לכל אדם נוסף ישנה תוספת תשלום.
  • ילדים עד גיל 3 מתארחים ללא תשלום.

מבצע חודש יוני: המבצע הוא לאמצע השבוע בלבד. בימים ראשון- רביעי כולל. מחיר- 990 ₪ ללילה+ עיסוי זוגי של חצי שעה או טיול ריידרים לחצי שעה. לבחירתכם. המבצע יסתיים בסוף החודש, כך שמהרו לנצל זאת.

לפרטים נוספים

חוף אכזיב - ריזורט על שפת הים

077-2305376

לאתר חוף אכזיב- לחצו כאן

אינסטגרם- לחצו כאן

גילוי נאות: הייתי אורחת ריזורט אכזיב.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה