רשומות

יום ראשון, 3 ביולי 2022

פותחים את החופש בפארק המים "ימית 2000 ספארק" עם מגלשות אקסטרים, בריכות, אבובים ואטרקציות מלהיבות

 


זהו, רשמית החל הקיץ. השמש והחום כבר פה ועכשיו גם הגיע החופש הגדול. המשמעות- למצוא לילדים אטרקציות ושעשועים לימי החופשה. אם מצליחים לערב גם מים בפעילות, מה טוב.

אז כך יצא שמצאנו את עצמנו בפארק ימית 2000 בחולון. פעם ראשונה שלנו כאן, והאמת ממש שווה. פארק מים גדול, מלא פעילויות ואטרקציות במרכז הארץ במרחק נסיעה סביר כמעט מכל עיר.

 



יש פה כל מה שהילדים צריכים להעברת יום שלם של כיף והנאה- 70 דונם של בריכות, מגלשות מים ואטרקציות משעשעות לילדים ביניהם  מגלשות מרוץ, מגלשות גבוהות - היי ספיד, מגלשה עם מסלול אבובים ומגלשת סופר קמיקזה, מתחם "עולם הילדים" בצורת לוויתן הכולל, מפלי מים, משטחי הזתה, מגלשות לקטנטנים, משאבות שעשוע ובריכת פעוטות ועוד

 





המגלשות מתאימות לבוגרים ולצעירים, מהירות ואיטיות, כאלו שנופלים בהן מגובה ישר לתוך בריכה, או כאלו ארוכות ומפותלות שמתגלשים בהן בכיף בישיבה. ואפילו מגלשות מהירות עם אבובים.

הקיצר, מגלשות מכל הסוגים והמינים שיתאימו לכולם. והאמת התורים אליהן לא כאלו ארוכים. לא שמעתי תלונות מהילדים.

יש כמובן את מתחם "עולם הילדים" שהזכרתי קודם, עם בריכה ומתקנים לילדים הקטנים, המתחם כל כך מוצלח עם מזרקות מתפרצות ומגלשות קצרות שרק כאן יכלו הילדים לבלות שלוש שעות.





במקום גם מתחם מקורה הכולל בריכת גלים סוערת, פטריית מים, דליים מתהפכים בהפעלה עצמית, בריכת ערבול, תותחי מים, תעלת סחף, שעשועי מים, 26 מגלשות אקסטרים חדישות, מגוון רחב של בריכות: בריכה אולימפית, בריכת גלים בריכת פעוטות מוצלת בסגנון טרופי ועוד

ודבר חשוב מאד- שפע של כסאות ומקומות ישיבה מתחת לשמשיות מוצלות ברחבי הפארק וכמובן קפיטריה ומגוון דוכנים לאלו הרוצים לקנות אוכל למשפחה והילדים.

 


יש אנשים שאוהבים לבלות יום שלם בים. האמת היא שגם בימית 2000 לא תתקשו למצוא אנשים שבאו להעביר יום שלם. כולם באים לפה עם צידניות ועגלות מלאות תיקים עם אוכל ושתייה לבילוי משפחתי אדיר.

 




יש לציין שהפארק ניצל את תקופת הקורונה להתחדשות ושדרוג חווית המבקרים.




תוגברו צוותי האבטחה, השירות והניקיון. מונה מנהל חדש, דורון גבאי תושב העיר. נרכשו 6 מגלשות מרוץ חדשות 14*32 מ'. מגלשות מהירות, במיוחד, הכוללות טיימר ומאפשרות תחרויות גלישה מאתגרות. נוספו 760 מ"ר של כרי דשא בכניסת למתחם, בשביל המוביל לעולם הילדים, סמוך למגלשות המרוץ ובמרפסת השיזוף שבמתחם הספא. נוספו, אזורים מוצלים. גם הבמה המרכזית שודרגה עם מערכות הגברה מקצועיות בטכנולוגיה מתקדמת

 




פארק המים הוותיק הנקרא, ימית 2000 ספארק המים בגלל מתחם הספא הגדול והמפנק במקום הכולל 5 בריכות ג'קוזי בטמפרטורות שונות, חמאם תורכי, סאונות יבשות ורטובות, מרפסת שיזוף ומנוחה ועוד

בטוח שנחזור לפה לביקורים נוספים.

אז יאללה, כובע, קרם הגנה והרבה מים, נכנסים לאוטו ולעבר פארק ימית אלפיים.

מיקום: חולון, פארק פרס. וויז: רחוב מפרץ שלמה 66 חולון.  

לפרטים נוספים: 03-6506500 /אינסטגרם/ פייסבוק ואתר האינטרנט של ימית ספארק המים 

*יש לעקוב ולהתעדכן בשעות הפעילות של מתחם המתקיימים בו אירועים מיוחדים שבהם לא מתאפשרת כניסה לקהל הרחב  

*כניסה למתקני הספא: תוספת של 20 ש"ח לאדם

 בשיתוף פארק המים "ימית 2000 ספארק"

 


 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה