רשומות

יום חמישי, 7 ביולי 2022

כואב לכם הגב? הצוואר? חווים סטרס? הכירו את אבישי רובנר- מאבחן ומטפל בעיסוי ורפלקסולוג הנותן מענה מקצועי ומוצלח למגוון בעיות בריאותיות


 מי שיושב שעות רבות מול מחשב, מכיר את הבעיות בעקבות כך. כאבי גב וצוואר שנמשכים ונמשכים. אני יושבת לא מעט מול המחשב כך שהתופעה מוכרת לי היטב. ומה לגבי סטרס שכולנו חשים? הרצון לתחושת רוגע? או תחזוקת הגוף שלנו? מה עושים? איך מטפלים בכך? מחפשים מטפל טוב שיודע לפתור את הבעיה. איך מוצאים מטפל טוב? האם אתם נכנסים לאינטרנט ומחפשים? בודקים ביקורות? או אולי בשיטה הידועה של מפה לאוזן? כאן אני נכנסת לתמונה ומבקשת להמליץ לכם על מטפל מקצועי ומצוין שיעזור לפתור בעיות אלו.



הכירו את אבישי רובנר. מטפל בעיסוי אורתופדי ורפואי ורפלקסולוג. לאבישי קלינה פרטית במרכז הכרמל בחיפה, שם הוא מקבל את לקוחותיו. אבישי, בן ה-30, הוא בן קיבוץ יגור. במשפחתו יש מטפלים רבים, כך שהרצון לטפל הגיע מהבית. סבתו הייתה מטפלת ברפואה סינית וכשהיה ילד ושיחק כדורסל הייתה מטפלת בו בטווינא- טיפול מגע ולפני מבחנים הייתה מטפלת בו כשהיה לחוץ. בנוסף, דודתו היא מעסה וכך גם דודו. דודה נוספת מטפלת באמנות ותנועה ובת דודה מטפלת ברפואה סינית. מכאן ניתן להבין מדוע בחר אבישי במקצוע טיפולי

לאחר הצבא, בחר אבישי ללמוד במכללת רידמן במסלול רב תחומי במגע וסיים מסלול תלת שנתי של רפלקסולוגיה ועיסוי. מיד כשסיים החל לעבוד כמטפל בקופת חולים כללית ואחרי מספר שנים עבר לעבוד במכבי, תוך כדי כך גם עבד כמטפל בקליניקות פרטיות, התמקצע, צבר ניסיון רב ולבסוף פנה לדרך עצמאית ופתח קליניקה פרטית שבה הוא מטפל כיום. תוך כדי עבודתו עבר הכשרות נוספות בטיפול בספורטאים, כוסות רוח, דיקור יבש/מערבי, קינסיולוגיה ועוד.  



הטיפולים הניתנים בקליניקה כוללים עיסוי אורתופדי/רפואי, רפלקסולוגיה, טיפול בספורטאים, טיפולים משולבים, טיפולים בהתאמה אישית.

הטיפולים מיועדים לטיפול בכאבים- כאבי גב וצוואר, קושי בפעילויות יומיומיות. הטיפול עוזר לפתרון הכאבים. שיפור התנועה- בעזרת הטיפול ניתן להגדיל את טווח התנועה ולשפר את גמישות הגוף. הפגת מתחים והענקת תחושת רוגע ואיזון. תחזוקת הגוף ושמירה על גוף בריא וחיוני ללא כאבים.

הידעתם שטיפול רפלקסולוגי יכול לעזור גם בבעיות עיכול? בנדודי שינה? בתופעות של גיל המעבר? בחרדות ולחצים? אני לא ידעתי וטוב מאד שניתן להיעזר בטיפול כזה כדי לפתור את הבעיות.

אבישי מתאים את הטיפולים השונים לכל מטופל על פי צרכיו ורצונותיו. לי, למשל, התאים עיסוי ששילב טיפול בגב התחתון, עיסוי כללי וגם רפלקסולוגיה. כל מטופל בהתאם למטרה שלו- בעיה של כאבים, טיפולי שימור ותחזוקה, או טיפול בסטרס יומיומי, בעיות של הגיל השלישי ועוד. הטיפולים מתאימים לכל הגילאים (מתחת לגיל 18 בלווי הורה בלבד) וגם לנשים בהריון.

אבישי אמר לי שרוב הכאבים שלנו נגרמים מעומס פיזי אתו הגוף צריך להתמודד והטיפול עוזר בהתמודדות. עוד סיפר לי ש60% מהקליינטים הן נשים. נשים מודעות יותר ומגיעות לטיפולים, את הגברים צריך לשכנע ולהגיע.

התנסות אישית




הקליניקה של אבישי ממוקמת במרכז הכרמל, אך ברחוב צדדי (הירקון 2) ואין בעיה של חנייה. אני מצאתי חנייה ממש מול הקליניקה שזו כבר התחלה מצוינת. הקליניקה נעימה מאד, שקטה, חדר הקבלה מרווח ומצויד בכורסאות נוחות וחדר הטיפולים אף הוא שקט ונעים. אבישי מקרין עדינות, נעימות ושלווה. הוא משרה ביטחון ולא היססתי לרגע לקבל ממנו טיפול. לפני הטיפול מילאנו שאלון רפואי ואבישי אף בדק איתי באיזו עוצמה ארצה את העיסוי. אני בעד עיסוי נוכח, לא חזק מדי אך גם לא חלש.




הטיפול עצמו היה איכותי ומצוין. שעה של הנאה אך לא רק. לאחר הטיפול חשתי הקלה מידית בכאב ממנו סבלתי בגב התחתון. חשתי רגועה, שלווה ומרוצה. אין ספק שמדובר באיש מקצועי רציני ואחראי שיודע ומכיר היטב את גוף האדם והטיפול בהתאם. אהבתי את השילוב של העיסוי עם טיפול רפלקסולוגי קצר, זה התאים לי והיה מצוין.

ממליצה בחום רב.

מחירים

טיפול בודד של שעה- 250 ₪

טיפול של שעה וחצי- 330 ₪

5 טיפולים ב-8% הנחה

10 טיפולים ב-12% הנחה.

מיקום: אבישי רובנר, רחוב הירקון 2 חיפה.

טלפון: 053-301-9704

לאתר הקליניקה- לחצו כאן

בפייסבוק- לחצו כאן

פתוח ימי א'-ה'- 800-2000

יום ו- 800-1400

 

בשיתוף עם קליניקת אבישי רובנר.


2 תגובות:

  1. האם קיים הסדר לחברי "מכבי"? talilly1523@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מציעה שתפני לאבישי, יש מספר טלפון בכתבה, ותבררי איתו. בהצלחה.

      מחק