רשומות

יום ראשון, 10 ביולי 2022

אבוקיאק: חוויה קיצית מהנה עם טראק קלאב – חיית שטח חדשה בנהיגה עצמית לכל המשפחה וגם שיט משפחתי בפארק הירדן

בילויי הקיץ שלנו יהיו כמעט תמיד מלאי אטרקציות שונות ובעיקר כאלה הקשורות למים. והפעם, הגענו לפארק הירדן למתחם אבוקיאק לחוות את האטרקציה החדשה שהם מציעים. מדובר בטיולי שטח בנהיגה עצמית לכל המשפחה על כלי השטח החדש טראק קלאב – המאפשר לחוות את הסוואנה הישראלית מהשטח. ולאחר מכן שיט קיאקים בפארק.

צילום- אבוקיאק אלבום




הטראק קלאב מאפשר לחוות את משעולי הכנרת  והירדן מזווית אחרת, בטיול שטח בנהיגה עצמית וכך לגלות את פינות החמד הנסתרות והיפות בפיתולי הסוואנה בצפון הכנרת.

הנהיגה בטראק קלאב מלהיבה במיוחד. נסיעה קלילה ונוחה, מלווה קפיצות שמשמחות את הילדים. עברנו עם הרכב בתוך מעבר מים, נסענו לצד מטעות חקלאיים ולצד נופים מרהיבים כולל אגמון קטנטן ממי הכנרת ופשוט היה נפלא, ממש מומלץ. חוויה בלתי נשכחת.



נוכחנו שכלי השטח החדש - טראק קלאב מתמודד ללא קושי עם תנאי שטח קשים בזוויות תלולות ומאפשר ביצועים נהדרים. כל מי שאינו חובב שייט, או מעדיף ליהנות מהטבע כשהוא יושב בבטחה על 4 גלגלים ושולט בהגה – נהיגת השטח עם טראק קלאב תפור עליו.






הטיול מתחיל במתחם  אבוקיאק בלב פארק הירדן , ונמשך כשעה ורבע . המסלול עובר דרך שדות החיטה ומטעי המנגו של יישוב אלמגור , חוצה את נחל הזאכי , ממשיך לשמורת הבטחה הנמצאת בשיפולי הכנרת בתוואי הסוואנה הישראלית ומשם חזרה לפארק הירדן. לנקודת ההתחלה.  

הטיול בנהיגה עצמית ,עד 4 אנשים בטראק קלאב. המסלול מתאים מגיל 3 ומעלה ומלווה במדריך מוסמך.



לאחר ההתלהבות מהטיול יצאנו אל מתחם הקיאקים, המתחם נעים מאד עם אזורי ישיבה מוצלים, ישבנו ונשנשנו קצת לפני שנמשיך אל האטרקציה הבאה- הקיאקים. ניתן לבחור לשוט בסירות או קיאקים ואנחנו בחרנו בקיאקים, חשבנו שכך עדיף למשפחה עם שלושה ילדים ואכן בילינו בכיף מעל שעה של שיט במי הירדן הצוננים מתחת לשמש החמימה. נהנינו מאד. הילדים השפריצו כל הזמן מים לתוך הסירה ופשוט היה כיף לשוט בקלילות ונינוחות במים השקטים ובאווירה הקסומה. זו חוויה מיוחדת במינה ואם תהיו בשקט גם תוכלו לשמוע את ציוץ הציפורים. תוכלו גם לפגוש בצבי מים, דגים למיניהם ומגוון רחב של בעלי כנף סביב.






 אל תשכחו לקחת אתכם כובע רחב שוליים, קרם הגנה, בקבוק מים ובגדים להחלפה.

מסלול השייט נפתח בנקודת השילוח באבוקיאק בלב פארק הירדן עד מבואות הכנרת. המסלול ירוק ושופע צמחיית נחלים עבותה. אורכו של הנתיב 3.5 ק"מ. זמן משוער של המסלול: שעה ורבע כולל תדריך וליווי של אנשי צוות אבוקיאק.





צילום- אבוקיאק אלבום

אפשרות נוספת לחובבי הטבע והאקסטרים לייט - שייט בוטיק ב"סוואנה הישראלית" באזור הפראי של הכנרת. נקודת המפגש ותחילת השייט הינה דרומית לגשר אריק. אל הלגונות המחברות בין הירדן לכנרת. תדריך קצר ולבישה של חליפות הצלה, נכנסים לקיאק הזוגי ומתחילים לחתור. משך המסלול כ- 2.5 שעות ומלווה במדריך מוסמך מטעם אבוקיאק. לא צריך ניסיון קודם או ידע בחתירה, פשוט מכניסים את המשוט למים, ונותנים לשקט להוביל אתכם. אורכו של המסלול כ-4.5 קילומטרים  בקיאק זוגי ומתאים לגילאי 8 ומעלה בתיאום מראש בלבד.

איך תדעו לבחור את המסלול הנכון לכם מבין האופציות ? קייקים ורפטינג לכל המשפחה, לילדים מגיל 3.5, במסלול של כ- שעה ורבע. באים ושטים אין צורך להזמין מקום מראש. חובבי הטבע יכולים ליהנות במסלול "הסוואנה הישראלית"  בקיאק זוגי ומתאים לגילאי 8 ומעלה בתיאום מראש בלבד. אוהבי השטח אל תפספסו את חוויית הנהיגה העצמית בטראק קלאב מגיל 3.

 

להזמנות ופרטים 04-6921078   

אתר אבוקיאקלחצו כאן

אבוקיאק בפייסבוקלחצו כאן

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה